היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

השקת קולקציית YSL לקייץ 2017 עם פרד לטייר

השקת קולקציית YSL לקייץ 2017 עם פרד לטייר

המאפר הבינלאומי של מותג המעצבים איב סאן לורן, פרד לטייר, הגיע לישראל ובמסגרת השקת קולקציית הקייץ של Ysl הסביר על הטרנדים, המגמות והצבעים  לקיץ 2017.

לטייר שנחשב לאחד מאמני האיפור המובילים באירופה ואגדה בתעשיית האיפור, כבר 23 שנה עומד מאחורי מראות האיפור הנועזים של המותג היוקרתי איב סאן לורן. הוא מהווה השראה למאפרים רבים ברחבי העולם וכן איפר ידוענים רבים כמו: קארה דלווין, אווה הרציגובה, קים קטראל (סמנתה, סקס והעיר הגדולה), פרידה פינטו, להקת סיזרסיסטרס פטרישיה ארקט ועוד.

הוא הגיע לארץ לכבוד השקת קולקציית הקייץ, וכל מי שעוקב אחר תחזיות הטרנדים של קייץ 2017 יודע שאנו עומדים לחזור בזמן לאופנת שנות ה80, ובכדי ליצור איפור 80 בגרסה עדכנית ואופנתית ולא איפור שהיה נראה חמוד לפני 37 שנה ובימינו לא כל כך, לטייר בא להסביר לנו איך לעשות את זה נכון.

 

פרד לטייר בפעולה, צילום: יח"צ


השקה חגיגית בגלריה דובנוב

עקב כך ובהתאם לזאת, אחר הצהריים נעים וסתוי(עדיין) ביום שלישי 21.3.15 בגלריה דובנוב, לטייר פגש את קהילת הבלוגריות והמאפרות הישראליות והציג את הטרנדים הנכונים לקיץ 2017. 

ההשקה החלה בקבלת פנים בחצר המקורה של הגלריה, עם סלטים, מגוון ירקות, בלינצ'ס פטריות, קפה מאפים ובר אלכוהולי. נראו הרבה פרצופים מוכרים מהרשתות החברתיות והYoutube. בגזרת הפייסבוק יעל יעקובי מנהלת קבוצת מכורי איפור הגיעה עם הבת המתוקה, ליהי נבון, ביוטי בלוגרית ומנהלת קבוצת הדיון Beauty & The Be(a)st". מיכל פורטמן מהבלוג הותיק מטריושקה גם נכחו במקום. מאפרות מוכרות כורד ספיבק, מורן סטוויצקי, ויוטיובריות כיאנה פרוביז, יובל ששון, אלין סלודש גם הגיעו להשקה.  לאחר מכן נכנסנו לאולם המעוצב בתפאורת רוק, מלא גלאם.

פוזרו שולחנות בר גבוהים עם כוסות קאווה טעימה והתיישבנו מול הבמה. הבמה עוצבה במסרי המותג והקולקציה, תמונות של  דוגמניות YSLשולבו על הקיר הימני ליד בקבוקי המשקה המונחים לתצוגה. ומצד שמאל לבמה הוקמה פינה ממותגת עם גיטרה כדי שנוכל להצטלם עם סמלי המותג והקולקציה ולהוסיף לאווירה.

מישהו רוצה להצטלם עם גיטרה? צילום: Beauty life


תמונות מההשקה

צילום: Beauty life

צילום: Beauty life

צילום: Beauty life

צילום: Beauty life


החלה הופעה של להקת רוק צעירה המורכבת משלוש נשים צעירות, השרה שירי קאבר ידועים בכשרון רב. לאחר מכן סרטון הפרסומת של הקולקציה הוקרן על המסך הגדול, כולו שיק, גלאם ורוק. מספר הרצאות מטעם המותג לגבי ערכי המותג והקולקציה ולאחר מכן עלה פרד לטייר לבמה. בחור צעיר יחסית, חייכן וחברותי, עם נוכחות נעימה ובולטת על הבמה.

צילום: Beauty life


לטייר איפר שתי דוגמניות על הבמה. כמו באחת מתמונות הקולקציה הנמצאת מצד שמאל לטקסט זה, גם כאן הוא איפר שתי דוגמניות; אחת שחומת עור והשניה בהירה מאד. הוא הדגים את הנחת הלחויות, את השימוש הנכון בטוש אקלה(שהרבה טועות ומשתמשות בו ככקונסילר בזמן שהוא מיועד נטו להארות) ולבסוף את הנחת איפור העיניים והאודם. לאחר שהוא סיים לאפר את שתיהן עלתה הזמרת דוגמנית היפה נועה קירל לבמה והוא הדגים עליה הקולקציה. 

דגש על כל סוגי העור, צילום: יח"צ


הסבר לטייר על איפור וטרנדים- 

קרמי לחות שלב קריטי באיפור מראה הפנים בקייץ -בקיץ 2017 העור יעבור ממראה מט שכיכב בשנה הקודמת למראה רענן ופרשי בשילוב קרמי לחות וסרומים קלים מתחת לאיפור, ליצירת מראה עור "כמעט שקוף" או כהנחת שכבה נוספת ליצירת לחות מעל איפור הבסיס בחלקים העליונים של הלחיים ובT Zone.

פרד לטייר על הטרנד: "נסו לבנות את הבסיס בשכבות דקות יותר, תוך שמורחים על העור כמויות קטנות של CC או "BB".

נועה קירל רוקיסטית, צילום: לנס השקות


טרנד מראה שנות ה80 ניכר באיפור העיניים–  לפי לטייר בקיץ הקרוב העיניים יקבלו צבעים בהירים בהשראת שנות ה-80 וביצירת צורות גרפיות מוארכות בשילובי שני גוונים שונים. ניתן ליצור מרקמים עם פיגמנטים מפודרה או נוזל, מטאלי או מט ולהביא את הצורה לגבה או לעצב צורה ריבועית המגיעה לרקות.

ביציאה בערב, תוסיפי עיפרון עיניים שחור מרוח לאורך העפעף התחתון ליצירת אפקט "חי" ולא פס מושלם לתיחום העין. העיניים מקבלות מראה יותר רוקיסטי  פרד לטייר מוסיף:" כאן, אל תתנו לכללים לעצור אתכם".

השפתיים ימשחו באודם במראה של "בקושי נראה"- בשל דומיננטיות הצבעוניות בעיניים השפתיים יאופרו במראה של הספגה ובמריחה עם האצבע, או כהצהרה צבעונית בולטת. מרקם האודם צריך לתת גוון מרומז ביותר ועד לצבע האינטנסיבי ביותר.

וגם אפקט האומברה יהיה דומיננטי באיפור, כל שפה בגוון אחר או הגוון הצובע את החלק החיצוני של השפתיים כהה והפנימי בהיר.

צילום: יח"צ חו"ל


מוצרי הקולקציה שהודגמו על הבמה

Rouge Pur Couture

Rouge Pur Couture Stain

Gloss Voluote ysl

ליינר כחול

צללית קולקציית קייץ

צללית קולקציית קייץ

סרום נגד קמטים


Say cheese

ליהי נבון ואני, צילום: ליהי נבון

פרד לטייר, אירה סימונוב יוליה ויין ואני, צילום: Beauty life

יוליה ויין, אירה סימונוב ואני, צילום: Beauty life

אני והגיטרה, צילום: Beauty life

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן