היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

Promise מוצרי קוסמטיקה רב תועלתיים לאישה המודרנית

Promise מוצרי קוסמטיקה רב תועלתיים לאישה המודרנית

 כל מוצרי המותג Promise משווקים במארז סגול מעוצב ויוקרתי, הכולל את המוצר המוזמן, דוגמית בשפופרת (4 מ"ל), לצורך התנסות ראשונית במוצר, ובנוסף, מתנה אישית בכל מארז לחוויית קניה ייחודית. כל מוצרי Promise ניתנים לרכישה אונליין, ישירות מהיצרן לצרכן, ללא צורך לצאת מהבית ובאמצעות שליח VIP ללא דמי משלוח. לינק לרכישה אונליין

החברה מאפשרת להתנסות בדוגמית ובמידת הצורך ניתן להחזיר את המוצר ללא מאמץ וטרחה באמצעות גלויית הגוביינא, זו שיטת גאונית בעיני המראה ללקוח את בטחון החברה במוצריה, משרה אמינות ומורידה חשש ההזמנת המוצר.

המותג Promise הוקם על ידי אסף דקל. בנו של צבי דקל מייסד חברת הקוסמטיקה המקצועית הבינלאומית HL, דקל גדל במעבדת קוסמטיקה ונחשף לפיתוח ולייצור תכשירים מקצועי עבור קוסמטיקאיות ורופאים.

בהתאם כל מוצרי הטיפוח של Promise מבוססי הטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת ביותר, המשלבת חומרי גלם איכותיים ורכיבים פעילים, בריכוזים גבוהים במיוחד. המוצרים של Promise, מצטיינים במרקמים ייחודיים ומענגים וריחות נעימים ומגיעים באריזות יוקרתיות ומרשימות.


קרם פנים בעל 10 תועלות

מותג הטיפוח היוקרתי Promise  מציע קרם פנים בעל 10 תועלות שנועד לאפשר לאישה המודרנית העסוקה להעניק לעור הפנים שלה את המרכיבים הטובים ביותר וליהנות ממקסימום תוצאות במינימום זמן בתוך שגרת חיה העמוסה. 10 תועלות בקרם אחד:

  1. הפחתת קמטים – הפחתת  קמטים וקמטוטים בעור.
  2. מיצוק – סיוע בשיפור, חוזק וגמישות העור.
  3. ליפטינג- הקניית מראה מורם ומהודק.
  4. לחות – החדרת לחות ושמירה על רמת לחות רצויה.
  5. הזנה אינטנסיבית – הספגה של חומרים פעילים.
  6. זוהר – הקניית מראה זוהר.
  7. הרגעה  – הפחתת רגישות ותגובות גירוי.
  8. אנטי אוקסידנט – הגנה וטיפול בנזקי הסביבה והגיל.
  9. הבהרה – האחדת גוון העור והפחתת כתמי שמש, פיגנטציה וגיל.
  10. מרקם חלק- הקניית מרקם חלק ואחיד

 


בזכות שיטת הפיתוח הייחודית של החברה, ה- ™Omni-Point (אומני פוינט) ושילוב מרכיבים בעלי תכונות טיפול רב תועלתיות –Multi-Functional Ingredients, חברת Promise פיתחה וייצרה מוצרים בעלי שתי רמות טיפול, המשלימות ומחזקות זו את זו: הראשונה היא טיפול מקיף לאיזון העור וטיפול נקודתי אינטנסיבי ומדויק במכלול סימני גיל ובעיות, בעזרת מוצר אחד.

שיטת ה- ™Omni-Point בה Promise משתמשת מעניקה לעורך את כל צרכיו במוצר אחד ומאפשרת לך ליהנות ממקסימום תועלות בפעולה אחת.

מרכיבי המפתח בקרם הפנים: חומצת אמינו הידרוקסי פרולין – חומצה המבוססת על מולקולה זעירה, המסייעת בבניית הקולגן ומוצקות העור, מוסיפה לחות, זוהר ומטשטשת קמטים וקמטוטים. חלבון זרעי שומשום – אלו מולקולות קטנות הפועלות למילוי, כיווץץ ומתיחה של קמטוטים ומשוות לעור מראה חלק, אחיד ומתוח. מכיל חומצה היאלרונית – חומצה הסופחת מים ושומרת על רמת לחות רצויה בעור. בנוסף, מעבה את האפידרמיס (שכבת התאים החיצונית ביותר) ומשווה לעור מראה מלא יותר. פפטיד ביומימטי – אנזים המחקה פעילות ביולוגית טבעית של העור ומסייע בהבהרת העור, טשטוש פיגמנטציה והענקת מראה אחיד וצעיר יותר.

מחיר לצרכן: 390 ₪ ל – 50 מ"ל


חוות דעת – הקרם נהדר ועשיר על העור, מאד אהבתי אותו. הוא נמכר במחיר הגיוני בעיני לקרם פנים מסוגו. והאריזה מוסיפה לו תחושת יוקרה. אני חושבת שלצרכי אנטי אייג'ינג כדאי להוסיף לו שגרת טיפול מסוגרת לאנטי אייג'ינג הכוללת שמנים וטיפולי חומצות. אך מצאתי אותו עשיר ואכן בעל תועלות רבות יותר מקרמי פנים אחרים שניסיתי. המרקם שלו מלחח את העור כראוי.

מכיוון שהמרקם שלו עשיר אני מוצאת אותו מתאים יותר כקרם ללילה יותר מאשר כקרם יום מתחת לאיפור.


סרום לטיפול ממוקד בקמטים

על מנת להעניק תשומת לב ממוקדת לקמטים וקווי ההבעה, נדרש ריכוז גבוה של מרכיבים פעילים שיניעו תהליכים בעומק העור, מותג הטיפוח היוקרתי Promise השיק סרום עוצמתי לטיפול ממוקד בקמטים Ultimate Anti- Wrinkle Serum, הסירום בעל ניחוח עדין ומרקם קטיפתי ונעים ומגיע בקופסא יוקרתית ומרשימה עם פקק מסתובב מרשים בצבע כסף:-)

הסרום של Promise בעל נוסחה מרוכזת במיוחד המכילה פפטידים ביומימטיים וקומפלקס צמחים אקזוטיים, המסייע לעידוד ייצור קולגן ומיצוק העור והמסייע לטשטוש מראה סוגי הקמטים העקשניים ביותר שהם קמטי המצח, הקווים בין הגבות, קמטים בגשר האף, קמטי האף-פה, הקווים מעל השפה העליונה והקמטים בצדי הפה. 

הסרום של Promise מכיל קיגליה (Kigelia Africana) עץ בעלת תכונות מרפא מאפריקה הדרומית שפירותיו עמוסים בפפטידים המעניקים אפקט מיידי של מיצוק, לחות ושיפור מרקם העור, כמו כן מרכיב ייחודי בשם סנטלה (Centella asiatica) שהינו צמח המגיע ממדינות המזרח שהוכח כיעיל בריפוי פצעים ואיחוי רקמות פגועות, המאיץ את ייצור הקולגן והאלסטין, מסייע ביצירת נפח לעור, ממצק ומגמיש את העור, כמו כן . מרכיב חשוב נוסף הינו פפטיד ביומימטי, אנזים מעודד תהליכי ייצור קולגן בעור ומקנה לו מראה מוצק על ידי חיקוי פעילות ביולוגית טבעית של העור

דברי אסף דקל על המוצר:

לסרום יש יכולת חדירה וספיגה טובה ביותר לתוך שכבות העור התחתונות ובזכות תכונות אלו הוא משמש כמוליך, הן למרכיבים שבסרום עצמו והן לחומרים הפעילים במוצרי הטיפוח שמניחים עליו. בתהליך הפיתוח של הסרום הקפדנו על חומרי גלם איכותיים ביותר על מנת להשיג מקסימום תוצאות אך גם להעניק ללקוחה חווית שימוש מענגת. הפורמולה נחשבת לקדמת הטכנולוגיה בעולם הקוסמטיקה לטיפול בקמטים.

מחיר לצרכן: 350 ₪ ל – 30 מ"ל

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן