היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

Inhouse #8 – האירוע אצל רונית דסקל ושרון קדמי

Inhouse #8 – האירוע אצל רונית דסקל ושרון קדמי

IN HOUSE הינו מיזם מכירות פופ אפ נודד המתארח בחללים מעוצבים ובבתים ברחבי הארץ. בכל אירוע נבחרים מעצבים ואמנים מוכשרים מעולם הlife style מתחומים מגוונים כגון אופנה/ תכשיטים/ עיצוב/טיפוח /אומנות/קולינריה. זהו האירוע השלישי שאני מסקרת וכהרגלי אני לוקחת אתכם איתי לסיור וירטואלי. האירוע המדובר, השמיני במספרו, נערך בביתה היפה של רונית דסקל בהרצליה צעירה.  דסקל ביחד עם שותפתה שרון קדמי הקימה מותג תכשיטים בשם Wild Feather . הבית שוכן במתחם בסגנון "מלרוז פלייס" עם בריכה במרכזו. האזור כולו מרווח ונעים,  ואוצרות האירוע ליאת שטיינמץ ורונית יודקביץ' כהרגלן חושבות על כל הפרטים הקטנים, הניחו שילוט נוח שכיוון לכניסה לבית.

הבית גדול ומואר, המותגים פוזרו מסביב והוסיפו לו הוד והדר. מול דלת הכניסה על קירות הבית נתלו יצירות /אובייקטים – ראשי הצבי של הדר בורשטיין, הכרתי את הדר ויצירותיו באירוע הקודם.

מדובר באמן מוכשר היוצר פסלים ואלמנטים מעוצבים לבית מעץ. בורשטיין במסגרת פרויקט העצמה עצמית, פגש תשוקה חדשה ישנה שמאז ומתמיד ליוותה אותו. תשוקה המשלבת בין ביזנס לפלז'ר, בין ארט לקראפט, בין טבעי למעובד, בין הטבע לבית, בין ישן לחדש. כתוצאה מחיפוש פנימי מתמיד ורצון ליצור ממקום של אהבה ודיאלוג הדוק עם הלקוחות הקים עסק חדש של יצירה.

צילום: דליה נבעה


בהמשך נכנסתי לחלל המארח, במטבח, סודרו מאפים מעוררי תאבון של קונדיטורית Sweet Box, שגרמו לי לרצות להתיישב עם חתיכת עוגה וכוס קפה ולהניח לאופנה להמתין. על אי המטבח ובארון דקורטיבי הוצגו כלי קרמיקה, מהסוג המשובח, פרי יצירתה של הקרמיקאית לורי גולדשטיין, אבל באמנות לא נוגעים אז הסתכלתי, התפעלתי וצילמתי. כלי הגשה, קערות בגדלים שונים, ספלים מאויירים בפרצופים אשר אחד יותר יפה מהשני.

צילום: Beauty Life


כמה יופי וצבעוניות פגשו אותי בבית הזה, הפופים מבית פוזיטיב, התיקים היפהפיים world family ibiza, נעליים מיוחדות ונוחות של המותג sample line בעיצוב אור שירץ.

מותגי אופנה איכותיים של המעצבת נעמי מערבי (אופנה אקולוגית) והמעצבת ליטל אלקלעי בעלת המותג ISDORA ANNE, מותג הטיפוח Promise, קולקציית תכשיטים של רונית דסקל ושרון קדמי, המשדרים טבע, כוח והעצמה נשית, אשר לגמרי הולמים את האנרגיות של שתי הנשים. ביתה של רונית דסקל היה לוקיישן מושלם, נוח, מעוצב, נעים, מפנק, משדר LIFESTYLE.

צילום: Inhouse


האירוע נפרס על פני יומיים, ובכל אחד מהימים הייתה פעילות מעשירה;

ביום חמישי ב20:00 בערב העבירה הגר שפר הרצאה מרתקת ושימושית על תזונה בריאה. אשמח לספר שהייתי לפני מספר חודשים בהשקה של שפר רבת הפעלים. שפר הינה ד"ר לנטורופתיה ומומחית לתזונה ודיאטה. היא בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנה, טיפול והדרכה של עשרות אלפי לקוחות וחלקם מפורסמים ומוכרים ביותר בישראל. למשל ההשקה בה השתתפתי עסקה בשתוף פעולה מעניין שלה עם שיר אלמליח, מוזמנים לקרוא.

הגר שפר, נבחרה ע "י מגזין מנטה לאחת מ"כוהנות התזונה והדיאטה של ישראל". שפר כתבה 4 ספרי תזונה ("מה ילדים צריכים לאכול" , "OMG אני בהריון", "רזה לנצח" וההספר האחרון שכתבה "CLEAN EATING – פשוט לאכול בריא" כולל 75 מתכונים בריאים וטעימים שיצא לאור בחודש האחרון. הרעיון העומד מאחורי התכנית שלה לאכילה בריאה ונקייה "CLEAN EATING" הוא להימנע ממזון מעובד, קמח לבן, דגנים מעובדים וסוכר. להקפיד לאכול בריא!  מטרת ההרצאה היא ללמד אתכם לאכול תפריט מזין, טעים ומאוזן, לעשות בחירות תזונה נכונות בכדי לאמץ אורח חיים בריא ואיך זה עובד ביום יום.

כל משתתפת בהרצאה קיבלה את המדריך לתזונה בריאה CLEAN EATING כאשר נגבה תשלום על סך  30 ש"ח  שהועבר כתרומה לעמותת נשים. דף הפייסבוק של Eatgood

צילום: איתן טל


ביום שישי בצהריים, נערכה ההרצאה של רונית יודקביץ, אחת משתי אוצרות האירוע, הרצאה העוסקת בסיפור חייה שציפיתי לשמוע כבר זמן מה. יצאנו לחצר גדולה ומעוצבת, שכללה מקומות ישיבה נוחים, ושם הקשבנו להרצאה של רונית שסיפרה לנו באומץ, הומור ובטחון עצמי את סיפור חייה. מזכירה לנו שכל אישה צריכה לאהוב עצמה, ואת בחירותיה ולדעת לחגוג את העתיד ולהסתכל בחיוך על העבר. היא מדברתעל כך שכולנו נושאות את חוסר הבטחון האישי שלנו,אף אחת לא מושלמת ומה שחשוב הוא לאהוב את עצמך ועל הדרך נותנת טיפים לטיפוח אישי.

צילום: דליה נבעה


מעצבים נוספים שהיו באירוע:

Wild Feather– שתי מעצבות תכשיטים : האחת wild השניה feather והפוך. שרון ורונית הכירו עוד הרבה לפני שקמה Wild Feather, כל אחת מהן עסקה בעיצוב תכשיטים בסגנון שלה.  החיבור בינהן יצר תכשיטים בעבודת יד ונשמה.

שם המותג הולם את התכשיטים החבויים בו ודי במבט אחד כדי להישאב אל הטבע, האדמה והמלוכה.ההשראה ושילוב חומרים של כסף, זהב, אבני חן, עורות, ויהלומים חוברות יחדיו לתכשיטפראי ואצילי.

 בקולקציה החדשה לחורף – "I AM A WARRIOR " מציגות רונית ושרון את הלוחמת הפראית שנמצאית בכל אחת ואחת מאיתנו. בואי לגלות את הצד הפראי שבך..

הדף העסקי של Wild Feather

רונית יודקביץ', רונית דסקל ושרון קדמי, צילום: דליה נבעה


צילום: אלדד שושן

צילום: אלדד שושן

צילום: אלדד שושן

צילום: אלדד שושן


 Sample line–  אור שירץ- בוגר ביה"ס גילדה- במסלול ללימודי הנעלה שהציג את דגמי הנעליים שבעיצובו. כיום מעצב ובעל מותג נעליים מבטיח. כבר בשנה הראשונה ללימודים אור שאב השראה מהליך ההתעסקות עם החומר וזהו הכוח המניע בעיצובים שלו.מטרתו היא ליצור נעליים מעוצבות ומודרניות, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים, מבלי להתפשר על נוחות. אור משתמש בעורות רכים ומשובחים, תוך כדי הכרה של תהליך תפירת הנעליים מתחילתו ועד סופו בעבודת יד קפדנית. התחושה לנועלת היא כמו כפפה לרגל. הדף העסקי של Sample Line

צילום: דליה נבעה


צילום: אורן וקסלר

צילום: אורן וקסלר

צילום: אורן וקסלר

צילום: אורן וקסלר


Eco Fashion– אופנה אקולוגית – נעמי מערבי ואילת בן שחר, שתי מעצבות בעלות עבר מקצועי עשיר ומצליח בארץ ובעולם, השתיים עבדו יחדיו ב"שילב", בעיצוב, פיתוח וניהול מחלקת האופנה ולאחר שנים נפגשו לקפה. הן החליטו לשלב חלום ובאהבה והתלהבות יצרו מותג ייחודי אקולוגי שיש בו עיצוב, אמנות ואידאולוגיה. מדיניות המותג היא שקיפות, כל תהליכי הייצור וההפקה הם עם הרבה כבוד לחיים ולסביבה – הכל פתוח וגלוי. כבוד ואהבה לאדם ולסביבה מנחה אותן ומתבטא בשימוש בחומרים קיימים וממוחזרים, עודפי בדים, שאריות עור, דמיון ויצירתיות –  אשר יחד יוצרים מיקס אסתטי מרגש של פריטים שכל אחד מהם בעל סיפור ייחודי משלו.ויוצרות אופנה איטית, בת-קימא. כזאת שמעניקה חיים ארוכים יותר לבגד, פלטת הצבעים שלהן קלאסית, בגוונים של שחור, לבן ואפור, והפריטים תמיד יתאימו לאלה מהקולקציה הקודמת ולאלה של הקולקציה הבאה, כך שניתן יהיה לשלב ביניהם.

הן תופרות סדרות מוגבלות של דגמים, או דגם אחד בכמה סוגי בדים, בהתאם לכמות שאריות הבד שיש להן, ומציעות פריטים איכותיים שהם  one-piece. הדף העסקי של Eco Fashion


צילום: סולל פקיאל

צילום: סולל פקיאל

צילום: סולל פקיאל

צילום: סולל פקיאל


לורי גולדשטיין – האחראית לכלי קרמיקה המרהיבים הינה בוגרת תואר ראשון בעיצוב תפאורה ותלבושות לתיאטרון באוניברסיטת תלאביב ונסעה לניו יורק ללימודי ציור ורישום, וללימודי תואר שני בעיצוב לתיאטרון באוניברסיטת ניו יורק אבל בתום בשנה הראשונה קרה משהו ששינה את מהלך העניינים, היא לקחה שיעור אבניים והתאהבה בחימר, לגמרי.עברה לגור באלפרד, עיירה קטנה הנמצאת שבע שעות נסיעה מניו יורק כדי ללמוד קרמיקה באוניברסיטת אלפרד. כשחזרה לארץ, פתחה סטודיו משלה והצטרפה לגלריה הקואופרטיבית "8 ביחד" בירושלים, בה היא שותפה עד היום. מאז היא השתתפהבתערוכות רבות כולל תערוכות הביאנלה לקרמיקה במוזיאון ארץ ישראל. לורי יוצרת כלים שימושיים מאבנית ופורצלן. שיטת הבנייה שלה ממשטחים משקפת את משיכתה לארכיטקטורה ואלמנטים ארכיטקטוניים ובו זמנית מדברת על רכות החימר על ידי שימוש בשיטות הלקוחות מתפירה ובנייה של תלבושות על פי גזרות.יצירה של כלים שימושיים/פונקציונליים מאפשרת לה את הזכות הנדירה והנפלאה לקחת חלק בחיי אנשים, דרך הריטואל היומיומי של אכילה ושתייה, ביחידות או בחברה והריטואלים החברתיים של אירוח ואכילה כחוויה משותפת.

היכנסו לדף העסקי 

צילום: Beauty Life


צילום: לורי גולדשטיין

צילום: לורי גולדשטיין

צילום: לורי גולדשטיין

צילום: לורי גולדשטיין


בפעם השניה פגשתי את המותג Promise, מותג טיפוח יוקרתי אשר הוקם על ידי אסף דקל, מומחה בפיתוח מוצרי קוסמטיקה רב תועלתיים, במטרה לאפשר לאישה המודרנית העסוקה להעניק לעור הפנים שלה את המרכיבים הטובים ביותר וליהנות ממקסימום תוצאות במינימום זמן. המותג מציע מוצרי טיפוח איכותיים, ביניהם: קרם פנים בעל 10 תועלות  Ultimate Anti-Aging Cream, 10 תועלות בקרם אחד: הפחתת מראה קמטים, מיצוק, ליפטינג, לחות, הזנה, הרגעה, אנטי אוקסידנט, הבהרה ומרקם חלק.

קרם עיניים רב תועלתי   Ultimate Anti-Aging Eye Treatment,  המעניק לעור מרקם חלק, מראה מלא ומתוח ומפחית את הקמטוטים והקמטים שבאזור העיניים. בעל מרקם קליל, נספג במהירות ומאפשר לעבור לשלב האיפור תוך זמן קצר. המוצרים של Promise מגיעים במארז מעוצב ויוקרתי הכולל מוצר בגודל מלא, דוגמית בשפופרת (4 מ"ל) לצורך התנסות ראשונית ובנוסף, מתנה אישית מתחלפת לחוויית קניה ייחודית. ניתנים לרכישה אונליין, ישירות מהיצרן לצרכן, ללא פערי תיווך, ובאמצעות שליח VIP עד הבית, ללא דמי משלוח  לינק לרכישה, הדף העסקי

רונית יודקביץ', שרון איילון, אסף דקל, צילום: דליה נבעה


צילום: דליה נבעה

צילום: דליה נבעה

צילום: דליה נבעה

צילום: דליה נבעה


 קאברי קידס חנות המתמחה בבגדי יוקרה לתינוקות, ילדים ונוער בכל הגילאים, נמצאת בכיכר המדינה. היא היבואנית של מותגי העל -בניהם armani junior/ karllagerfed / paul smith junior .

הקולקציות מעוצבות על פי הסגנון והסטייל של קולקציות המבוגרים ומציעות: ג'ינסים, חולצות טי שירטס, שמלות, ג'קטים, חצאיות וחליפות לאירועים. החנות מקנה לילדים תחושה של "כמו גדולים" מאפ

לאחרונה ל Coveri Kids נוסף מפלס אאוטלט, בשם Coveri Street, אשר 365 ימים בשנה, מציע למכירה את כל מותגי העל מקולקציות הקיץ והחורף, קולקציות קודמות וכל הפריטים בהנחות של 70% – 50%ובזאת מאפשרת קאברי קידס הזדמנות לרכוש את מותגי העל ממיטב המעצבים המובילים בעולם במחירים אטרקטיביים

החנות זוכה להצלחה מרובה בשל העובדה, שכעת ניתן למצוא מותגי על לילדים, במחירים שווים במיוחד. היכנסו לדף העסקי

צילום: קאברי קידס יח"צ

צילום: קאברי קידס יח"צ


Pozitive Bean Bags –  מיכל כהן-עינבר עסקה במשך 15 שנה בעיצוב וייצור רהיטים עד שלאחר כמה שנים החליטה שהיא מעוניינת בשינוי כיוון. היא רצתה משהו עם אווירה קלילה,מזמינה ואין דבר מזמין יותר מפוף! וכך נולד המותג שלה – פוזיטיב, שבדומה לשמו הוא חיובי, כיפי.
כאמור מיכל כהן ענברהחליטה להתמקד באביזר אחד – פופים מעוצבים לבית ולגינה, אותם היא שמה למטרה להפוך לאלמנט אסתטי שיחמיא לחללים מודרניים ועדכניים.  השפה העיצובית היא אורבנית, עם טוויסט בדמות כיסים וגימורים ״פרומים״, כל מלאכת העיצוב נעשית ברשפון – מהעיצוב ועד אחרון שלבי הייצור.
ההשראה של מיכל מגיעה מעיסוקיה הרבים: אומנות, טיולים, צבעים, אנשים, סיטואציות בין אישיות, מוסיקה, והמון המון ים, והיא תמיד מחפשת מקומות השראה חדשים ומפתיעים.

היכנסו לדף העסקי

 

צילום: Beauty Life


Sweet Box – מיכאל טננבאום ושותפתו שרה שמחוביץ חיפשו מיקום מתאים לקונדיטורה אמריקאית, החיפושים הובילו אותם לשוק לוינסקי, ומשם הדרך הייתה קצרה עד היום בה פתחו את שערי הקונדיטורה Sweet Box ביוני 2016. מהר מאוד הם החליטו לשלב גם חנות בחזית המטבח. בחנות ניתן למצוא את מגוון המוצרים שלהם הנאפים בטריות על בסיס יומי.

 הרעיון התחיל מקופסה בצבע תכלת מלאה בשלל מוצרים שניתן יהיה להזמין במשלוח עד הבית או כמתנה מפנקת.
 כל המוצרים בהשראה אמריקאית ומיוצרים בעבודת יד במטבח שצמוד לחנות, תוך כדי שימוש בחומרי גלם איכותיים.

היכנסו לדף העסקי

צילום: Sweet box יח"צ


צילום: Sweet box יח"צ

צילום: Sweet box יח"צ

צילום: Sweet box יח"צ

צילום: Beauty Life


World Family Ibiza  – -טלי באשה, היא נצר למשפחת תכשיטנים, דור שלישי. טלי חיה ונושמת אופנה, נולדה בתל אביב וגדלה בניו יורק. לאחרונה קיבלה את הזיכיון הבלעדי למותג התיקים World Family Ibizaוהמותג ההלבשה התחתונה הבריטי- Apres-Midi

התיקים שלה מיוחדים וצבעוניים והסטנדים המלאים הלבשה תחתונה מרהיבה הביאו לי חשק לבוא קייץ.

היכנסו לדף העסקי

צילום: Beauty Life


צילום: Beauty Life

צילום: World Family Ibiza יח"צ

צילום: World Family Ibiza יח"צ

צילום: World Family Ibiza יח"צ


Isidora Anne  – המעצבת ליטל אלקלעי, בוגרת שנקר, היא מעצבת צעירה ומבטיחה הפועלת מתל אביב. שם המותג – הוא שילוב בין שמו של סבה האהוב ז"ל איזידור ושמה האמצעי אן.

אלקעי מעצבת בסגנון נשי ומחמיא, וינטאג'עם"טעם של פעם". הפריטים מיוצרים בישראל בסדרות מצומצמת ומוקפדות עם דגש על איכות העבודה וחומרי הגלם. היא מדגישה חשוב לה שהפריטים יהיו תפורים לעילאוכל פריט הוא סוג של נדוניה שעוברת מאם לבת. העיצובים מיוצרים בעבודת יד מסריגה ורקמה ושילובי דיטיילים כמו תחרות וסרטים שאלקלעי אוספת עוד מילדותה. היא מוסיפה שהיא אוהבת לשאוב השראה מארונות של פעם ומפריטי וינטאג', אחד המקומות שהיא נהנית להסתובב בהם הוא שוק הפשפשים.

היכנסו לדף העסקי

צילום: יח"צ Isidora Anne


צילום: יח"צ Isidora Anne

צילום: יח"צ Isidora Anne

צילום: יח"צ Isidora Anne

צילום: יח"צ Isidora Anne


 יצאתי מאירוע נוסף של Inhouse עם חיוך, דרך כייפית לפתוח את סוף השבוע, מלא בצבעים, חיוכים וStyle! ביום חמישי הקרוב יתקיים InHouse#9 אצל רונה וד"ר יואב ירון בגני תקווה, בית של אנשי אסתטיקה וסטיילינג!

רונה חיה ונושמת life style ובן זוגה ד"ר יואב ירון, בעל מרפאות שיניים המתמחה באסתטיקה של הפנים, משפר חיוכים:) ומיישר קמטים.

השניים מזמינים אותנו לביתם המעוצב ורחב הידיים. היכנסו לקרוא עוד

 

 

ליאת שטיינמץ' ורונית יודקביץ'

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן