ממרח אגוזי הלוז Nutella יצא במהלך שיווקי בינלאומי חדש, מדובר בקמפיין הנושא את השם "תגידו את זה עם Nutella", והנו השלב השני במסגרת קמפיין "נוטלה עם השם שלך" שהושק בנובמבר 2015.
קמפיין עלה במספר מדינות ביניהם איטליה, צרפת, גרמניה וכעת בישראל. הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה, באתרי אינטרנט מובילים, שלטי חוצות ויימשך עד סוף חודש מרץ.
במקביל לקמפיין שירוץ במדיות השונות הוקמה אף אפליקציית פייסבוק ייעודית והוזנו לתוכה מבחר של כ-100 אימרות בעברית ובאנגלית ומאגר שמות פרטיים.
בקמפיין זה נוטלה נוקטת בגישה "אישית", ניתן לבחור משפט מהאפליקציה , מעמוד הפייסבוק של Nutella ולהדפיסן במדפסת הביתית.
בנוסף, בנקודות מכירה נבחרות שיפוזרו ברחבי הארץ ניתן יהיה למצוא תוויות מודפסות מראש עם מסרים אישיים, עד גמר המלאי.
הקמפיין כבר התחיל עם פעילות ראשונה – "תגידו את זה עם נוטלה", שהתקיימה בתאריך -16-15/2/17, שהייתה פתוחה לקהל הרחב, בקניון עזריאלי תל אביב.
בקומפלקס ייעודי שהוקם לטובת הפעילות הועמדה צנצנת ענקית של "נוטלה" והוצעו טעימות של הממרח. כל מי שנכח במקום, הוזמן לקחת חלק ולבחור מסר ייחודי לו, שהוקלד והוקרן על גבי הצנצנת הענקית ולהצטלם לציד המסר. את התמונה המצולמת כל משתתף קיבל כתמונה ממוגנטת.
ממרח אגוזי הלוז והקקאו הבינלאומי Nutella, שייך לחברת השוקולד האיטלקית פררו המייצרת גם את שוקולד קינדר, ביצי הפתעה קינדר, חטיף השוקולד קינדר בואנו, פרלינים פררורושה וסוכריות טיק טק. החברה "פררו" חוגגת השנה 70 שנות פעילות עם מוצרים המופצים ב-160 מדינות וזו סיבה לחגיגה.