היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

Sacara

Sacara

ברוכה הבא לעולמה של סקארה, שם היופי אינו יודע גבולות ובתקציב ידידותי לכל כיס. Sacara מביאה מגוון של צבעים, מרקמים וחדשנות, ומאפשרת לך לבטא את הסגנון הייחודי שלך ללא מאמץ. משפתונים מט קטיפתיים ועד פלטות צלליות פיגמנטיות שמציתות יצירתיות, כל מוצר מעוצב בצבעים שמחים כדי לשפר את היופי הטבעי שלך. היכנסי לתחום בו הביטוי העצמי אינו מוגבל על ידי תקציב.

הסמקים של Sacara

סומק קרמי

מחליק בצורה חלקה, ומספק גימור חלק וטבעי. מושלם לאיפור מהיר ונטול בלגן, פשוט למרוח ולטשטש באצבעות או במברשת. ניתן להשיג בגוונים מחמיאים למראה שונה. הסומק בסטיק של סקארה הוא בחירה נהדרת לחובבי היופי בתקציב.

סומק

תגלו שהפיגמנט של הסומק מוסיף מייד חיים וזוהר ללחיים. בין אם אתם מעדיפים זוהר עדין ורך או פופ צבע נועז. מציע מגוון גוונים מגוון המתאים לגווני עור שונים, ולפריטי לבוש שונים. האריזה הפשוטה מקלה על הנשיאה בתיק האיפור או בארנק ללא חשש שהוא ישבר.

הסומק - אנה זק

תסרוקת מהממת ומלכותית. יצירת מופת מוגבהת לשיער אלגנטי ואקסטרווגנטי, יכולה להיות מרושלת או צמודה לראש בהתאם לבחירתך ומה שתרצי לשדר בלילה המיוחד שלך.

הרשמי לניוזלטר

הצללות

פלטת הצללות

פלטות האבקה של סאקארה מעניקות לך 6 גוונים מהממים לחיטוב המושלם של פניך! השתמשי בשילוב הגוונים להדגשת עצמות הלחיים וחיטוב תווי פניך.

שלישיית עפרונות קונטור

עפרונות לפיסול הפנים, גוון ה-Highlight יאיר וידגיש את עצמות הלחיים שלך, גוון ה-Golden Bronze יעניק מראה חם ומואר, והגוון ה-Contour ייצור הצללות מושלמות למראה פנים מופסל.

קונטור צלליות

הפלטה מציעה שלושה גוונים. גוון ההארה , גוון ברונזר המשפר את המימדים שלך. ולאחר מכן, גוון הקונטור ליצירת מראה מוגדר ומפוסל. כלי האיפור המושלם לעיצוב פנים מלא.

מייקאפים

מייקאפ שיין

מספק גימור חלק וטבעי לעור. מושלם לאיפור מהיר, פשוט למרוח ולטשטש באצבעות או במברשת. ניתן להשיג בגוונים מחמיאים למראה שונה. הסומק בסטיק של סקארה הוא בחירה נהדרת לחובבי היופי בתקציב.

מייקאפ קונסילר

ה-CC Cream מאחד גוון עור אך מספק מראה טבעי. הוא מסתיר פגמי עור, ממלא קמטים ומגן ביעילות מפני השמש. בנוסף, הוא מענייק לחות עם מרכיבים פעילים מזינים.

מייקאפ קונסילר

מייק אפ וקונסילר של סאקרה מעניק לחות וכיסוי מלא עם גימור טבעי שנשאר עד 24 שעות. המייק אפ עמיד בתנאי הזעה ולחות, והוא מתאים לכל סוגי העור. הרגשה מרעננת ומרוכזת לאורך כל היום. הקמטוטים נעלמים והעור נראה מושלם.

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן