היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

נעלי הקשירה של ניין ווסט 2023

נעלי הקשירה של ניין ווסט 2023

ניין ווסט משיקים בימים אלו קולקציה חדשה של סנדלים, נעלים וכפכפים עם שרוכים מותאמים לעונת הקייץ והאירועים. הקולקציה מציעה מגוון רחב של דגמים וצבעים לבחירה. העיצובים המתוחכמים והצעירים נותנים לנעליים מראה אופנתי ונשי. במגוון הדגמים תוכלו למצוא סנדלים עם קשירות לצד, סנדלים עם שרוכים באמצע, נעלים עם רצועות קרסול, כפכפים עם קשירה שמגיעה עד לקצה הקרסול, נעלי עקב עם שרוכים מזהב או מכסף, ונעלי עקב עם קשירה בקרסול.

הקולקציה מתאימה למגוון אירועים והפנאי השונים, החל מיציאות לבילוי בערב ומסיבות, דרך היומיום שלנו ועד לחופשות. 

פלטת הצבעים של הקולקציה מגוונת ומכילה צבעים קלאסיים כמו אפור, שחור, חום ולבן, וגם צבעים רכים ואופנתיים

 המתאימים לקיץ כמו ורוד, ירוק, תכלת, זהב וכסף.

הפריטים בקולקציה החדשה מותאמים לצרכים שונים ומשדרגים כל מראה. הם מושלמים עם שמלות,

 חצאיות, מכנסיים קצרים או ארוכים, ומעניקים לרגל מראה מושך באמצעות השרוכים, השרשראות ומגוון הצבעים הקיימים.

כל המוצרים בקולקציה זו זמינים לצרכן במחירים נגישים ומשתלמים, המאפשרים לכל אישה להתעדכן בטרנד הנעליים העכשווי בקיץ

 2023. הסנדלים, הנעלים והכפכפים עם השרוכים המדהימים הם פריט מובהק בקולקציה שתשדרג את המראה שלכם ויתרמו לסטייל

 אופנתי וטרנדי בכל אירוע או פעילות שתבחרו להשתתף בה.

כפכפי קשירה החל מ 199.90 שח

סנדלי קשירה החל מ 249.90 שח

נעלי קשירה החל מ-  349.90 ₪ 

מה היתרונות של נעלי קשירה?

סטייל מותאם אישית: נעלי הקשירה מאפשרות להתאים את החיבור לרגל בדיוק לפי הצורך והטעם האישי. השרוכים מאפשרים לכל אישה לקשור אותם בצורה שונה וליצור מראה ייחודי שמתאים לסגנון האישי שלה.

נוחות ותמיכה: השרוכים מאפשרים לכל אישה להתאים את הנעל למידת הרגל ולהתאים את התמיכה והנוחות לצרכיה האישיים. יתרון זה יאפשר לך להרגיש בנוח בנעליים בצורה יוצאת דופן ולאורך זמן.

יכולת להתאים לסגנונות שונים: נעלי הקשירה זוכות לגמישות רבה ויכולות להתאים לסגנונות שונים ואירועים שונים. הן יכולות להתאים למראה יומיומי וקאז'ואלי, אך גם לאירועי ערב מרשימים. תלוי בדגם והעיצוב, נעלי הקשירה יכולות להעניק מראה צעיר ואופנתי וגם מראה קלאסי ואלגנטי.

נעלי הקשירה נכנסו לראשונה לתודעה בתחילת שנות ה-1900, כאשר הן היו פופולריות בעיקר כנעליים יומיומיות, מאז הן עברו שדרוג ושיפורים בעיצוב והפכו לפריט אופנה מודרנית וטרנדית בתחילת שנות ה-2000. הן הפכו לטרנד פופולארי בזכות האפשרות להתאים אותן לשלל סגנונות וליצירת מראה אישי וייחודי. בימינו, נעלי הקשירה הפכו למוצר קיים בכל קולקציה אופנתית ומרכזית, והן מככבות בקיץ 2023 בזכות הייחודיות, הסטייל והנוחות שהן מציעות.

 

איך לשלב את נעלי קשירה עם האאוטפיט

נעלי קשירה עם עקב: נעלי קשירה עם עקב יקנו  לך מראה אלגנטי ומשובח. ניתן לשלבן בצורה מושלמת עם חצאיות ארוכות, במיוחד אלה שבעלות כיווצים למעלה מהברך כמו חצאיות מקווצות או חצאיות בסגנון בוהו-שיק. העקב יוסיף לחצאית אורך וסטייל, וישתלב נהדר עם השרוכים בחזית הנעל.

נעלי קשירה עם סוליה שטוחה: נעלי קשירה עם סוליה שטוחה ישדרו בעבורך מראה קאז'ואלי ונוח. הן מתאימות במיוחד לחצאיות קצרות, חצאיות מיני או מכנסיים. הסוליה השטוחה יוצרת מראה קליל וספונטני המתאים במיוחד ליומיום ולמראה הנונשלנטי. השרוכים בחלקן העליון של הנעל יוסיפו פינות מעניינות וסטייל.

עם זאת, חשוב לציין שאלו הם רק המלצות כלליות ומומלץ לשחק עם הסגנונות וליצור את החתימה האישית שלך. 

בסופו של דבר, העיקר הוא להרגיש נוח ובטוח בנעליים שבחרת ולהתאים אותן לסגנון האישי שלך. כל הסוגים השונים של נעלי הקשירה מציעים מראה ייחודי ואופנתי ותלוי בך כיצד להשתמש ביצירתיות שלך וליצור את המראה שהכי מתאים לך.

ניתן להשיג ברשת חנויות ניין ווסט ברחבי הארץ.

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן