היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

פאב לוציפר

פאב לוציפר

ישנם מקומות הנשמרים בליבנו במקום מיוחד, מקבלים ערך רגשי סינטמנטאלי. לרוב מדובר במקום שלא מתחנף, לא מנסה להיות נחמד, אבל הוא בטוח, הוא שם ולעולם לא מאכזב. הדוגמא המפורסמת לעניין היא הפאב הידוע מFriends.

מקום אליו תגיעו עם כפפים, תזרקו עליכם משהו מהארון, מתאים כמו כפפה ליד. מקום בו תוכלו לארח חברים מחוץ לבית אבל להרגיש עדיין בבית.  בר לוציפר הוא מקום שכזה.

בלוציפר לא ידחפו לכם דבר ולא ימכרו לכם דבר, תוכלו גם לשתות סודה כל עוד הגעתם עם חיוך.

היסטוריה – לוציפר נפתח לפני שש שנים על ידי שאול בן טבת שבעברו ניהל את סטפן בראון, שושנה ג'ונסון, ורדיו רוסקו.  עכשיו נמצאים בבעלותו ג'סמינו, רמלה, ולוס ברנינג טאקוס.  לאחר זמן מה הצטרף אליו משה כלפה שגם הוא כמו בן טבת, בעל נסיון של 20 שנה בחיי הלילה, שכללו בתוכן את ניהול הבר ננוצ'קה.

 


הנסיון של שניהם, מאפשר יציבות. כלפה מספר על לימוד ממושך של העסק, צמיחה החל מבירמון ועד ניהול פאבים, ורק ברגע הנכון לפתוח עסק, לאט ובזהירות.

לאחר הפתיחה הגיעו כ 3-5 אנשים ללילה, בעיקר חברים. אבל מכיוון ששניהם כבר נמצאים זמן רב בסצנה, לאט לאט חבר הביא חבר, עד שנוצרה קהילה קבועה ונאמנה. התגבשו חבורות שהתמזגו, התחתנו, נוצרו כבר ילדים כתוצאה מהחיבורים החזקים שנוצרו במקום.


במקום קיימת סלקציה חכמה – מוסיקה, לא פופואלרית, לא MTV, לא מנסים לקנות את הלקוח, למעשה הבעלים מארחים את לקוחותיהם בסלון שלהם עם המוסיקה האהובה עליהם, מבלי להתחשב באופנה. אכפת להם מהקהל והאווירה ובמידת הצורך, יבקשו בנימוס מאנשים שפוגעים באווירה החיובית לעזוב.
המלצריות במקום הן חלק מהמשפחה, והבעלים סומכים עליהן בכל עניין ומגבים אותן, המקום בידיים שלהן וניכר שאכפת להן מהמקום.
פאב לוציפר מעולם לא עשה מהלך שיווקי כלשהו או מסיבה לציון אירוע או חג, זה או אחר. הבעלים מספרים שפורים, יום העצמאות, סילבסטר-  הם הערבים החלשים בשנה.

כלפה מספר שמעולם לא חגגו יומולדת למקום ואולי השנה לראשונה יציינו את יום הולדת שש, מכיוון שנמצא שיר מתאים, ושיר הרי הינו סיבה לחגיגה.

 


 

מה גורם לאנשים לחזור- המוסיקה, המיזוג, קרר, מאד, רצוי להביא שרוול ארוך, גם בקייץ.

החושך – מאפשר שמירה על פרטיות, תורם לאווירה. הקהל במקום, האכפתיות של המקום, החיוך, הפרטיות, איש לא יחדור לפרטיות שלך, וההנהלה מקפידה על כך. היו אורחים לא מתאימים שהתבקשו בעדינות לעזוב.

אין מאבטח בכניסה, אבל המקום בכל רגע מלא בחברים שמכירים ומגבים אחד את השני.

כיום כ80 אחוז מהלקוחות הם לקוחות חוזרים, הנאמנים למקום. מעולם לא כייסו לקוח בלוציפר, שכן תוך דקה יהיה ברור מי הנטע הזר, הקהל מרגיש בטוח.


עיצוב – בן טבת צייר ומעצב מוכשר, בעל ראייה סימטרית והוא אחראי על העיצוב של המקום. מרגיע לשבת בסביבה אסתטית. לכל פינה במקום הוקדשה מחשבה. אפילו כאשר הכסאות מורמים, הגובה שלהם מתאים למנורות המועצבות שנבחרו בקפידה, האסתטיקה נשמרת.

השראה – ברבוניה בר, היווה השראה בהטרוגניה של הקהל, עד היום תמצא בו מבוגרים ליד צעירים ואיש לא מרגיש שלא בנוח.

למרות שהמקום שלהם, הם מרגישים אחריות כלפי הלקוחות, לא תשנה את הסלון בלי להתייעץ עם הבן זוג. יש להם מאות בני זוג ולכן לא ישנו להם את הסלון. זה הבית, מעולם לא סגרו את המקום לאירוע כי יש אנשים שבאים אחרי העבודה ולא יקחו להם את הבית.

 


למה לפתוח מקום משלך ולא לנהל מקום של אדם אחר – כלפה מספר שרוב המקומות בהם עבד נסגרו. רוב המקומות בארץ נסגרים בשנה הראשונה. לפתוח עסק בארץ זו התאבדות כלכלית. זהו דבר שעושים רק מתוך אהבה ותחושת שליחות. הנסיון מלמד אותך כמה כסף אתה מסכן והמניע הוא נטו אהבה לתחום.

אז אם אתה נחמד, בגילאי 20-70 – אתה מוזמן להצטרף למשפחה בלוציפר.

כתובת: אלנבי 97 (תל אביב), בתוך הפסאג', 03-685-1666

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן