היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

קולקציית אביב קייץ 2017- נשים

קולקציית אביב קייץ 2017- נשים

השקת קולקציית הקייץ של לי קופר

הוזמנתי להשקת קולקציית הקייץ של לי קופר שנערכה באולם אירועים בבן אביגדור בתל אביב. הקולקציה החדשה נתלתה על קולבים באולם הגדול, במרכז החדר הייתה עמדת תקליטן, ובמקום נכחו עיתונאים, בלוגריות ומספר סלבס.

הנהלת החברה הסבירה על הקולקציה ועל עקרונותיה, ושיר אלמליח עמדה לצידם מחוייכת, לובשת לי קופר מכף רגל ועד ראש ומעל עמדת התקליטן על מסך ענק הוקרנו בפנינו חומרי יח"צ והסבר על המותג והקולקציה. במקום היה בר סלטים, קינוחים ומאפים קפה ואלכוהול. הניחו לנו להתרשם מהבגדים, וללא ספק הבגדים מדברים בפני עצמם.

 

צילום: מיכל לBeauty Life


לפני צאת הקולקצייה מצלמים קמפיין- הפרזנטורים שיר אלמליח ומאור בוזגלו

ג'ינס אישה 249.99 ₪, גבר 299.90 ₪, חולצה 119.90

ג'ינס : 249.90 ₪, צילום: דודי חסון

חולצה: 249.90 ₪, חולצה 119.90 ₪, צילום: דודי חסון


ועכשיו נדבר על הקולקציה

הג'ינסים מוצעים בגוונים הבאים : כחולים מבהיר ואפורים מבהיר, אפור פחם ועד שחור מלא.  ישנן מגוון דגמים וסגנונות גזרה ועיצוב; ניתן לבחור ג'ינסים עם סיומות גזורות ,פרומות ,א סימטריות, משולבות קרעים  ,רקמות ,ניטים ועוד, אפשרויות הבחירה גדולות.

לצד הגזרות המוצלחות  המוכרות של "לי –קופר" שהן  לולה  (LOLA) – הסקיני הגבוה המשווה בהצלחה מראה רגליים ארוכות.  פרל  (PEARL) -גזרת סקיני גבוהה אמצע סופר רייב (SUPER RAVE )- גזרת סקיני מותן נמוכה התווספו בקולקציה זו גם גזרות חדשות שעוצבו במחשבה על לקוחה הישראלית. גזרת ה- פוש אפ PUSH UP החדשנית– סקיני בגובה אמצע שע"י מתפרים בחלק האחורי שלו משווה ישבן מורם וחטוב.

בנוסף, השיק המותג לי קופר שתי גזרות ג'ינס חדשות המתכתבות עם הטרנד הנוח והלא מתאמץ  הכה פופלארי כיום והן משוות מראה "טום בוי", שיהיה מושלם עם סניקרס ביום ובערב בשילוב נעלי עקב. אלו, זואי (ZOE)  – גזרת גירלפרנד , מפשעה לוז ורגל משוחררת ורודי ( RUDY) – גזרת הבויפרנד, מפשעה ארוכה יותר מהZOE   ורגל משוחררת.

ג'ינס: 249.90 ₪, חולצה : 119.90 ₪


ג'ינס Lola, מחיר: 299.90 ₪, צילום: הילה שייר

ג'ינס Pearl, מחיר: 199.90 ₪, צילום: הילה שייר

ג'ינס Rudy, מחיר: 269.90 ₪, צילום: הילה שייר


קולקציית מכנסי אריג- נון דנים:

לי קופר מציע לנו לראשונה גם קולקציה רחבה של מכנסי אריג במראה קליל(NON DENIM) האידיאלי לאקלים החם בישראל וללקוחה הישראלית המבקשת נוחות לצד טרנדיות. שימוש בבדים בהרכב: 98% כותנה 2% ספנקדס, צבעוניות נכונה ועל זמנית הכוללת גווני זית, חול, פחם וניווי  נעשה בדגמים שימוש בדיטיילים, ניטים, קימוט היוצר מראה וינטאג', כפתור חיצוני, מפתח אלכסוני, חתכים ועוד וכל דגם נצבע בנפרד.                            

תמצאו מכנסיים בגזרת סקיני, בגובה אמצע ("PEARL") ועם חתכים השואבות השראה מעולם האופנוענים, בדומה לג'ינסים גם כאן קיימים דגמים בגזרת זואי ( ("ZOE" גירלפרנד – מפשעה לוז ורגל משוחררת עם מפתח אלכסוני וכפתרה חיצונית, דגם עם שילוב ניטים במפתח הכיס וכן מכנס שורט בגזרת בויפרנד בעל במפשעה ארוכה המעניק תחושה משוחררת (גזרת סטלה- "STELLA"  )  עם כפתרה חיצונית וכן גזרה מקומטת וינטא'ג.

 


מחיר: 229.90 ₪, צילום: הילה שייר

מחיר: 169.90 ₪, צילום: הילה שייר

מחיר: 229.90 ₪, צילום: הילה שייר


קבוצת השורטים:

"לי-קופר" נותנת ניחוח נוסטלגי של פעם עם מכנסי השורטס עם סוויטץ' טרנדי וגזרות מחמיאות לגוף ונעשה שימוש בכביסות וינטאג' מבד 100% כותנה, שקית כיס וסיומות פרומות

הקולקציה כוללת שתי גזרות חדשות:

TAYLOR –   שורט גירלפרנד, בעל מותן נמוכה , לוז – עשויה מ 100% כותנה קצרצר עם כיסים מבצבצים, בעל מראה משומש,סיומות פרנזים קרועים ולוק לא אחיד.

STELLA- שורט  בויפרנד, בעל מותן נמוכה, ארוך יותר משורט TAYLOR. גם הוא מגיע עם  דיטיילים מיוחדים, פאצ'ים מבדים כהים ועבודה נכונה עם קרעים.


מחיר: 169.90 ₪, צילום: הילה שייר

מחיר: 169.90 ₪, צילום: הילה שייר

מחיר: 169.90 ₪, צילום: הילה שייר


טופים:

ניתן לשלב את הג'ינסים והשורטים עם  טופים קלילים המותאמים לקיץ הישראלי, חולצות מכופתרות משיפון עם הדפסים גיאומטרים או חלקות.

מראה הקולג'– טופים מבדי כותנה מודל, דקים, נוחים בהשראת מראה College לצד הג'ינסים ישנם טי שרט עם מראה מדויק גזרות סירה שרוול 3/4 רגלן,  גזרת שינה, דפוסים ופונטים של מספרים, כוכבים פסים מעולם ה College.

רוק אנד רול – עולמות הרוק אנד רול והאופנוענים מתכתבים עם הג'ינסים היטב. טופים בגזרות ביסייק המחמיאות לגוף, מחשוף וי עמוק, מפתח שינה, סירה וביצה שילובים של בדים שונים באותו הדגם יחד בעיצובים שונים ובשטיפות שונות, עם גימורים גזורים, צריבות ודפוסים עם מוטיבים של כנפיים, גיטרה ,דגלי מרוצי מכוניות.

 

מחיר: 79.90 ₪, צילום: הילה שייר


מחיר: 69.90 ₪, צילום: הילה שייר

מחיר: 79.90 ₪, צילום: הילה שייר

מחיר: 119.90 ₪, צילום: הילה שייר


בנוסף חצאית ג'ינס מיני (DENIM SKIRT) -בגזרת מותן  נמוכה, מ- 100% כותנה. מגיעה בצבע שחור עם קרעים מתופרים וחצאית ג'ינס כחולה קלאסית עם פאצ'ים של בנדנה כחולה מתחת לקרעים.

כיתובים-  בעולם בו למדיה החברתית השפעה כה גדולה – הפייסבוק והאניסטגרם, המעניקים במה לאמירה ייחודית של כל אחת, עוצבה העונה קולקציה ייחודית של טישרטים עם דפוסים דוגמת:  STICK TO WHAT YOU KNOW" " , "ONE OF A KIND"  וכו'.

נעליים:  לי קופר קולקציית נעליים להשלמת הטוטאל לוק: סניקרס מקומטות ומבריקות בצבעים כסף ושחור, טרנד הקטיפה ממשיך גם לקייץ בנעלי ספורט בצבע זית בשילוב לורקס, סנדל קטיפה שחור עם עקב מרובע, סנדלי עקבב מג'ינס וסנדל שטוח שחור קלאסי.

מידות: גינסים: 22-34, טופים: XS-L, נעליים: 37-41

מחיר: 169 ₪, צילום: הילה שייר

מחיר: 169 ₪, צילום: הילה שייר

מחיר: 169 ₪, צילום: הילה שייר


ועוד קצת תמונות מההשקה

וחייבים תמונה עם שיר אלמליח

נוי בינימיני המהממת ואני בסלפי

יוליה ויין אני והבגדים התיישבנו לדרינק


ובטח תהיתם מה בגזרת הגברים, הכנתי לכם כתבה על קולקציית הקייץ לגברים של לי קופר לשנת 2017, ממש כאן

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן