היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

רשת SHOW/OFF בקולקציית קייץ

רשת SHOW/OFF בקולקציית קייץ

רשת SHOW/OFF המאגדת את המותגים הבינלאומיים משיקה את נעלי ותיקי הקולקציות הכי חמות לקיץ 2017 של המותגים המובילים: גאס, מארק פישר, אן קליין, קנדל וקיילי, בנדולינו וג'ון גראהם.

הקולקציה הכי מדוברת השנה מגיעה מהמותג הוותיק GUESS. הקטיפה מככבת בשנה האחרונה, המגמה מאד בלטה בעונת הסתיו- חורף  בשנה האחרונה ולכן זה לא מפתיע שהטרנד הבולט בקולקציה הוא הקטיפה. בעונה הקודמת הסתפקנו במגף או שניים, הפעם, גאס מתמסרים למגמה ומציגים מגוון פריטים בקטיפה: נעלי עקב, כפכפים טרנדיות ואף סניקרס. אנו רגילים למצוא קטיפה בגווני חורף, אך את הקטיפה בקולקציה ניתן למצוא במגוון צבעים קייצים מפתיעים שישכיחו מאיתנו שזה בכלל בד של חורף. 

חלופה ספורטיבית וטרנדית לא פחות – נעלי סניקרס, הסניקרס הינם בחירה בטוחה, ולא מפתיע שהם מהווים חלק גדול בקולקציה בשל ביקושם והפעם הם מגיעים במגוון טקסטורות וסגנונות שונים. למשל: עם פלטפורמה, שטוח, ג'ינס, קטיפה ועוד.

 

Guess


מותג וותיק נוסף הוא MARC FISHER חביב הפאשניסטיות הכי גדולות. נעלי MULE הפופלאריות מהקייץ שעבר תופסות את הפוקוס. הנעליים מגיעות במבחר גזרות: עם רצועה, בלי רצועה, חיתוכי ליזר, ג'ינה וז'מש. מתאימות לשעות הבוקר והעבודה אך גם לשילוב עם שמלת ערב למראה קליל, קייצי ורענן. מארק פישר מציע גם את המראה האתני, הכולל עקבי שעם וחבל בשילוב צבעי אדמה או במילים אחרות: המאפשר לנו לשלב עקבים ופלטפורמות בביגוד היומיומי שלנו וניתן לראות בו אלמנטים של קשירה בסנדלים, סנדלי גלדיאטור משנה שעברה ועוד. לצד האתני יש לנו את המראה הרומנטי – צבעי ורוד, פודרה לצד מטאליים מחשמלים וצבעי סורבה זוהרים: צהוב לימוני, וורד פטל. המבחר רחב ומפתה.

ישנן ציפיות רבות מהקולקציה החדשה של BANDOLINO. המותג משדר רוח צעירה חדשה וחוזר לקלאסיות המתאימה לכל אישה, בכל גיל. הוא כולל מגוון נעלי עקב במבחר דגמים וצבעים: סגורות מקדימה, סנדלים, רצועה דקיקה לצד רצועות איקס על הרגל, עקב דק לצד עקב צ'אנקי ועוד. משדר אלגנטיות יוצאת דופן עם צבעי ניוד, ורוד וכסף מנצנצים לצד טרנדים עכשוויים כמו פרחים ורודים וסגולים. אין ספק שעוד נשמע על הקולקציה הזו.

 

בנדולינו


אחד המותגים החזקים הוא ANNE KLEIN, המקפיד להתחדש בכל עונה עם מבחר נעליים מגוון נעלי עקב, מיול, סנדלים ובובה והכל בצבעוניות קייצית. ורוד, כתום, ירוק, צהוב, מטאלים ועוד ועוד. לצידם, אפשר כמובן למצוא את הדנים, שחורים ולבנים. ותיקים שנוכל להתאים לנעליים כי רק ככה נעבור את הקיץ בשלום.

הליין הספורטיבי משלב בין אופנה ונוחות וניתן לראות בו את נעלי הבובה, סנדלים על עקב רוקי העשויים מחומרים נוחים ובדי סטרץ'.

המותג הלונדוני לגברים JOHN GRAHAM מגיע אלינו לעונה נוספת לאחר הצלחת השנה הקודמת. ג'ון גראהם הוא מותג נעלי גברים אשר הגיע אלינו בעונה הקודמת וכבר מאיים לשבור את השוק. המותגשם דגש על נוחות ואיכות תוך כדי שמירה על סטייל וטרנדיות לגבר ומציג מבחר נעליים לכל אירוע, החל מהיום יום ועד נעלי ערב אשר ישתלבו נהדר גם בלוק ספורט – אלגנט. ניתן למצוא מבחר דגמים איכותיים בעיצובים צעירים אך קלאסיים בדגמי עור, עור הפוך במגוון צבעים: שחור, חום כהה, חום בהיר, כחול ועוד.

 

אן קליין


המותג האחרון, של האחיות המפורסמות KENDALL AND KYLIE, האחיות לבית ג'נר-קרדשיאן ממשיכות עם עיצוב נעליים ותיקים בצורה מושלמת. בצורות שפתיים, תיקים פרוותיים וצבעי גלידה בלתי נשכחים. בכל נעל ניתן לראות את החותמת האישית של הבנות, בין אם בכפכפים עם עיטור שרשראות, בנעלי עקב המעוטרות במניפה, בקשירות מיוחדות ואף בסניקרס עם החותמת האישית תרתי משמע – שמן של הבנות מוטבע. 

צילום: ירון ויינברג ויח"צ חו"ל



מחירים לדוגמא:

נעלי נשים: סניקרס: 349.90 ₪, נעלי עקב: 349.90 ₪

נעלי גברים: סניקרס:549.90 ₪, נעלי ערב: 649.90 ₪

בנדלינו

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן