היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

לי קופר לגברים- קולקציית קייץ 2017

לי קופר לגברים- קולקציית קייץ 2017

"לי-קופר" הינו מותג המתמחה בג'ינס המאפשר לכל גבר למצוא את הגזרה שנכונה ומתאימה לו.  לכל פריט בקולקציה מוקדשת תשומת לב רבה גם בנוגע לפרטים הקטנים ליצירת  מראה ייחודי ומושקע לכל פריט ופריט.

גולת הכותרת של הקולקציה החדשה הינה: גזרה חדשה לגברים – גזרת ה LAD בעלת צללית צרה מהמותן ועד למכפלת (מראה גרביון). גזרה זו הייתה מזוהה במשך שנים עם עולם הרוק אך ככל שגזרה הצרה הפכה לפופלארית יותר כך הדרישה למראה צר יותר ויותר הלכה והתגברה. גזרה זו מגיעה באורך קרסול אם זה בעזרת קיפול תחתון של המכפלת או ע"י מכפלת פרומה וגזורה.

מתוך מחשבה על גזרת הג'ינס החדשה עוצבה קולקציית טי שרטים באורך ארוך מהרגיל וטוניקות המשלימות ומחמיאות למראה הצללית שמעניק הLAD. הקולקציה מאופיינת בצבעוניות עזה של שחור, לבן ואדום בנוסף לצבעים הבסיסיים, עם תוספות כפאצ'ים, DEEP DYE (מראה של טבילת צבע בחלק התחתון של החולצה), דפוסים במראה קומופלז' מודרני וכו'. בנוסף ניתן למצוא טוניקות מג'ינס במראה מכובס עם צווארון סיני ל TOTAL LOOK  ג'ינס במראה צר.

 

מאור בוזגלו ללי קופר, צילום: דודי חסון


מחיר: 329.90 ₪,, דגם Colin, צילום: הילה שייר

מחיר: 329.90 ₪,, דגם Martin, , צילום: הילה שייר

מחיר: 329.90 ₪,, דגם Colin, , צילום: הילה שייר


המראה הלא מתאמץ – הפריט הבולט בסגנון זה הוא ג'ינס בגזרת COLIN, המתאפיין במפשעה ארוכה ומשוחררת וצללית צרה מהברך ומטה. הקולקציה המשלימה למראה ה "לא מתאמץ": חולצות קצרות עם קצוות פרומים, חולצות שעברו צביעת בגד –– בטכניקה זו הפריט נצבע לאחר התפירה מה שמעניק מראה vintage ייחודי. גם בצביעה זו ייתכנו הבדלי צבע בין חולצה לחולצה מכך נובעת האותנטיות של הטכניקה.

המראה האותנטי – כאן תמצאו ג'ינס בגזרת ה MARTIN, בעל מנעד רחב של דגמים ומתאפיין במפשעה קצרה ומראה משוחרר בחלק העליון של המכנס שהולך ונהיה צר לכיוון המכפלת. (גזרה זו בעלת צללית צרה ועדכנית אך כיוון שהחלק העליון של המכנס מאוד משוחרר ונוח גזרה זו פונה לטווח רחב יותר מהאוכלוסייה).

הקולקציה שמשלימה את הגזרה הם טי שרטים עם אלמנטים קטנים של דפוס שחוזרים על עצמם הנקראים  ALL OVER. אלו חולצות בייסיק ממגוון בדים מיוחדים כגון בדים צרובים שנותנים מראה מלנג' עם שקיפות, בדי אינדיגו, בד מודל-בד שמכיל ויסוקזה ונותן לטי שירטים מראה מבריק ונשפך וגזרות שונות כגון מחשוף עמוק ועגול,  מכפלות עגולות, אורך שונה בין קידמי וגב וכו'.

 


בנוסף מציע המותג את הגזרות הקלאסיות אליהם אנו רגילים כגון הגזרה בעלת הרגל הישרה, מסגנון זה תמצאו את: ROOK  ו COLTH , כאשר הקולקציה כולה מאופיינת במגוון שטיפות, באיכות הג'ינס ובדיטליים שמושקעים בכל ג'ינס וג'ינס. העונה השטיפות המובילות הן שטיפות האסיד המשוות מראה מעונן ולא אחיד, שטיפת ה STONE WASH העל זמנית המעניקה לג'ינס מראה משופשף ואותנטי (ע"י שילוב מספר תהליכי שטיפה).

כמו כן, אלמנט הקרעים מוסיף לאותנטיות ולנראות הכללית של הג'ינס. ובהתאם גם העונה משולבים הקרעים בדגמים עם מתן דגש על קרעים פתוחים באזור הברכיים.

אורך המכנס התקצר בצורה משמעותית לאורך קרסול מה שגרם לאחד הטרנדים הבולטים העונה – הטיפול במכפלות הג'ינס. הדיטיילים המשמעותיים הם:  מכפלת פרומה או גזורה, קיפול המכפלת ושילוב של רוכסנים במיקומים שונים.

תמצאו בקולקציה גם כיסי דגמ"ח. זהו טרנד צבאי שפגשנו כבר בעונה הקודמת ע"י דפוסים צבאיים המתפתחים לכיסי דגמ"ח בג'ינס בצורות שונות. בשילוב עם רוכסנים, שילוב של כיסי דגמ"ח וקרעים וכו'.

 

מחיר: 329.90 ₪,, דגם Clothe, צילום: הילה שייר


מחיר: 329.90 ₪,, דגם Clothe, צילום: הילה שייר

מחיר: 299.90 ₪,, דגם Rook, צילום: הילה שייר

מחיר: 299.90 ₪,, דגם Clothe, צילום: הילה שייר


קבוצת ה- ג'וג: נוחות הלבישה השנה מקבלת פוקוס ולכן לא מפליא שמכנס ה JOGG מקבל העונה ביטוי מרכזי עם מבחר המציע מכנסי ג'וג בכל הגזרות וכן טווח רחב של שטיפות וגוונים מכחול בהיר ועד שחור. בנוסף, מכנסי ג'וג בגוון זית אופנתי ואדום.

מדובר בבד שהוא השילוב המושלם בין בד ג'רסי הנוח (סריג) למכנסי ג'ינס בדמות ג'ינס אמיתי, או במילים אחרות ללכת עם ג'ינס ולהרגיש שאתה בטרנינג. סורגים (ולא אורגים כמו ג'ינס רגיל) את הבד מחוטי ג'ינס והוא עובר תהליכי שטיפה זהים לג'ינס רגיל ולכן תחושת הנוחות כ"כ מורגשת במקביל לנראות של המכנס.  זו גם  הסיבה המרכזית להצלחה של ה Jogg Jeans, מה שמאפשר שילוב בין נוחות אופטימלית למראה של ג'ינס אמיתי.  

קבוצת הברמודות: קיץ 2016 ממשיך מגמה שהחלה בקיץ קודם של התרחבות וחיזוק המגמה של מכנסי ברמודה. הקולקציה מציעה שלוש גזרות עיקריות של מכנסי ברמודה:

SLIM FIT-גזרה צרה וקצרה, REGULAR FIT- גזרה ישרה, LOOSE FIT- גזרה רחבה באורך שעובר את קו הברך.

מכנסי ברמודה מוצעות מבד  JOGG ג'ינס והן מבד JOGG צבעוני. המגמה הצבאית שבולטת העונה באה לידי ביטוי גם בכיסי דגמ"ח, אם זה במראה של SLIM עם כיסי דגמ"ח ללא נפח או המראה REGULAR  עם כיסי דגמ"ח מנופחים.הצבעים הבולטים של הקולקציה אדום וזית  קיימים במכנסי ברמודה להשלמת מראה עדכני ונכון.

 

מחיר: 329.90, דגם Slim, צילום: הילה שייר


מחיר: 299.90 ₪,, דגם Slim, צילום: הילה שייר

מחיר: 399.90 ₪,, דגם Slim, צילום: הילה שייר

מחיר: 329.90 ₪,, דגם Slim , צילום: הילה שייר


קבוצת הערב: בנוסף למכנסי הג'ינס השחורים עם שטיפת אסיד ורוכסן במכפלת, מוצעים גם מכנסיים מבדי ויסוקזה כותנה שלקוחים מעולם החליפות ומעוצבים בגזרת COLIN – הכוללת מפשעה ארוכה ומשוחררת וצללית צרה מהברך ומטה. החיבור החדש בין בד מחויט עם גזרה מעולם הג'ינס יוצר חיבור חדש ועדכני שאומנם נכון לעולם הערב אך באותה נשימה מתאים לאופי המותג.

בקבוצה זו תמצאו פריטים משלימים בדמות חולצות מכופתרות בטקסטורות שונות, חולצות מודפסות בדפוס קטן על כל החולצה (all over print), חולצות טוניקה מכופתרות, חולצות עם צווארון סיני למראה מוקפד כו' וכל זה בצבעוניות של שחור לבן ונייבי.

 

מחיר: 399.90 ₪,, צילום: הילה שייר


קולקציית הנעליים: כדי להגיש טוטאל לוק שלם לצד הג'ינסים והחולצות, לי קופר מציעה פריטי אופנה משלימים.

בקולקציית הנעליים מגמת של נעלי ספורט מתחזקת וניתן למצוא נעלי ספורט מבדים וטכניקות שונות. נעליי סניקרס גבוהות משלימה את המראה הצר-LAD  ומגיעה במספר עיצובים בשחור ובזית.  נעלי סירה מעור מתאימים נהדר לעולם הערב להשלמת המראה המוקפד.

כחלק מה DNA  של החברה ניתנת תשומת לב רבה לפרטים הקטנים שנותנים לכל פריט בקולקציה מראה ייחודי מוקפד.

מידות : ג'ינסים – 26-38 ( מקביל ל 36 עד 48 ) , חולצות- S-XXL , נעליים- 41-46

 טווח מחירים:

ג'ינסים: 299.9-399.9 ₪, חולצות: 89.9-169.9 ₪, ברמודות: 169.9-279.9₪, נעליים :199.9-349.9 ₪

להשיג ברשת לי קופר

מחיר: 249.90 ₪,, צילום: הילה שייר

מחיר: 249.90 ₪,, צילום: הילה שייר

מחיר: 249.90 ₪,, צילום: הילה שייר


מחיר: 89.90₪ ₪,, צילום: הילה שייר

מחיר: 99.90 ₪,, צילום: הילה שייר

מחיר: 119.90 ₪,, צילום: הילה שייר

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן