היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

עידית מורנו- קוסמטיקאית פרא-רפואית

עידית מורנו- קוסמטיקאית פרא-רפואית

הוזמנתי לטיפול אצל עידית מורנו, קוסמטיקאית פרא-רפואית בעל ותק של 20 שנה, הטיפול נערך בBonita – המרכז הרפואי בניהולה ברמת גן. 

בעשר השנים האחרונות היא מתמחה בתחום האנטי אייג'ינג בעזרת טכנולגיה מתקדמת ולאחרונה הביאה לארץ מכשור חדשני לאבחון העור. לעידית באמת אכפת מבריאות עור לקוחותיה והיא משדרת אמינות ומקצועיות ללא רבב. 

מורנו מגיעה ממשפחה של קוסמטיקאיות, אמה החלה את המסורת ועידית ושתי אחיותיה המשיכו את דרכה בתחום.  עידית למדה בוונצואלה מולדתה, וכאשר עלתה לארץ בגיל 21 המשיכה לימודיה כאן. בתחילת דרכה עבדה במכון של דליה מנטבר ובמרכז הרפואי ויצמן בתל אביב. בין לקוחותיה נמנו סלבס רבים, היא בעלת נסיון רב שנים ומורגלת בעבודה עם אנשים וסוגי עור שונים.

 

הטיפול מתבסס על אבחון ממוחשב מתקדם

האבחון נערך בעזרת במערכת חכמה הבודקת את מצב העור. היא מורכבת מתוכנה המורה לעידית בדיוק מה לבדוק מתי ואיפה בעזרת השפורפרת הלבנה(נראית בתמונה). השפורפרת מצלמת את מצב העור ומזינה לפרופיל.

היא בודקת את הפרמטרים הבאים:

מבנה העור, רמת החלב, התחלפות תאים, נקבוביות, קמטים, נימי דם, כתמי עור ולחות.

עידית מתאימה את הטיפול באופן אישי אליך, על ידי שאלות אישיות ואבחון טכנולוגי. 

כל טיפול מתחיל באבחון העור, כאשר במפגש הראשון היא תשב איתך בסבלנות ותסביר בדיוק ממה מורכב האבחון ואיך יהיה בנוי תהליך הטיפול. המטופל יענה על שאלון מקיף, הכולל שאלות על שגרת טיפוח,שתיית מים, הרגלי ספורט ואכילה והבנה האם הוא לוקח תרופות או שקיימות רגישויות שיש לקחת בחשבון.

האבחון מורכב מבדיקת הפרמטרים הבאים:

תהליך הטיפול

רצוי להגיע עם עור שטוף ונקי כמובן כאשר למטופלות המתעקשת להגיע עם איפור, עידית תסיר את האיפור ותנקה את עור המטופלת אך לתוצאות מירביות כדאי לוודא שהעור עבר ניקוי לפחות חצי שעה לפני האבחון. האבחון בודק למשל את הפרשת חלב העור ועור שנוקה לאחרונה עלול לתת מדדים של חוסר בחלב ולחות שלא בהכרח יהיו נכונים.

כל שמונת הפרמטרים יבדקו בעזרת המכשיר ובהתאם לתוצאות שיופקו בדוח והמלצות המערכת הממוחשבת תבנה תכנית הטיפול הספציפית המתאימה למטופל. הפרמטרים כוללים: בדיקת אלסטיות העור, הפרשת חלב, התקרנות העור, בדיקת נקבוביות, קמטים, נימי דם, כתמי עור,  פיגמנטציה ולחות.\התוצאות יראו על גרף, כאשר

דוגמא למדידת פרמטר במכונה

למשל בתמונה הבאה נמדד פרמטר הקמטים,  כאשר 0.128 הוא על הסקאלה האדומה המצריכה טיפול.

בדיקת אלסטיות העור

עור צעיר הוא מלא ברק, אלסטי ובעל מראה בריא, טקסטורה חלקה וצבע אחיד עם הגיל העור מאבד את יכולתו לשמר לחות, הופך ליבש ותוצאות החשיפה לשמש, בעיקר בארץ חמה כמו שלנו, נראות בו. 

 העור מתקשה ויכולת שימור הנוזלים שלו נפגע והנזק נראה כבר באפידרמיס(שכבת התאים החיצונית) ולכן דבר ראשון, תבדק אלסטיות העור, שכבת האפידרמיס בהתאם לגיל הנבדק, בהתאם לנורמה.

הפרשת חלב

יש ללחוץ על כפתור העריכה כדי לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי צש בליא, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

התקרנות בעור

אצל ילדים ואנשים צעירים ישנו תהליך טבעי של קילוף תאים מתים והתחדשות באופן טבעי בעור, ככל שאנו מתבגרים יש לעזור לגוף בתהליך זה. עודף תאים מתים יעדי על עור שלא מטופל נכון ויש לסייע לתהליך ההתקרנות שלו. בדיקת התקרנות בודקת האם התהליך הזה עדיין נעשה באופן טבעי ונכון והאם העור מטופל כיאות בעזרת פילינג המאפשר  התחדשות בעור.

נקבוביות

פרמטר חשוב הוא הנקבוביות, יש לבדוק האם הן פעורות או פגועות ולבדוק את גודלן. הנקבוביות הן פתח לבלוטת חלב ולבלוטת זיעה. עור המייצר הרבה חלב המתפזר על כל עור הפנים הוא עור שמן, כאשר הוא מתמקד באזור הT, מדובר בעור מעורב.

בעלות עור שמנוני סובלות מנקבוביות פעורות המכילות עודפי שומן החלב חשוב כי הוא חוסם זיהומים וחיידקים אך עודף שומן יכול ליצור פצעים ומראה לא אחיד.

הבדיקה בודקת את הנקבוביות, האם הן פעורות או מזוהמות, ומנחה כיצד יהיה נכון לטפל בהן.

 

קמטים

בפרמטר זה מבצעים בדיקות באזורים בהם יש קמטים, למשל קמטי הבעה, קמטים לצד העיניים ועוד. המערכת מבצעת מדידה אוטומטית לקמט ומעניקה לו צבע ומידה המצביעה על חומרת הקמט והטיפול הנדרש. 

פיגמנטציה בעור

רבים מאיתנו סובלים מפיגמנטציה ברמה זו או אחרת. בין אם זה עקב החשיפה לשמש או בשל לקיחת גלולות. בפרמטר זה דוגמים מספר אזורים בעור הלקוחה והמערכת מנתחת את הבדלי הגוון בעור ואת אחוזי הצפת המלנין בכתם. 

לסיום המערכת מפיקה דוח המשקף את מצב העור וכולל המלצות לטיפול בקליניקה והמלצות לטיפול בבית.

הטעות שרוב המטופלים עושים!

רוב המטופלים הולכים לקוסמטיקאית בגיל ההתבגרות כאשר העור בעייתי למטרת טיפול באקנה ולהוציא שחורים, וחוזרים אליה בגיל מבוגר כאשר הנזק כבר נעשה, בין אם מדובר בפיגמנטציה או קמטים. כאשר למעשה חשוב לטפל בעור גם בגילאי האמצע כדי למנוע. כאשר כבר יש נזק בעור ניתן יש למנוע נזק נוסף, לעיתים קשה מאד לטפל בנזק קיים. עידית ממליצה להתחיל לטפל בעור החל מגיל 15+! כבר למטרת שימור וטיפוח ולעכב את תהליך הזדקנות העור. עידית משתמשת בחומרים הנחשבים ביותר בעולם הקוסמטיקה הפרא רפואית גון YonaKa Paris, Biuty Plus, PhFormula, Dharma Estetica ו Fharma.

עידית עובדת עם מטופליה על שגרת טיפול הכוללת תקשור בוואטסאפ, החל מהודעות המזכירות לשתות מים ולשים קרם הגנה ועד עצות וטיפים שבשגרה. 

לא מעט לקוחות גברים מגיעים לטיפול בבטחה מכיוון שהטיפול נעשה בבית כך שאין שום סכנה לאגו הגברי המתקשה להודות שהוא הולך לקוסמטיקאית. יש אפילו זוגות הקונים כרטיסיה של 6 טיפולים ב1500 שקלים כאשר שני בני הזוג נהנים ממנה ביחד. טיפול אחד עולה 300 שקלים.

שעות פעילות:

א'- ה' 9:00-19:00

ו' 9:00-14:00

כתובת: הכבאים 3, רמת גן

טלפון:  052-8995097

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן