היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

חוטים למתיחת עור הפנים

חוטים למתיחת עור הפנים

שיטה חדשה המאפשרת העלמת קמטים ועור רפוי באמצעות חוטי אפטוס, ללא צלקות וללא ניתוחים.

שיטת אפטוס הינה שיטה חדשה שפותחה כבר לפני 20 שנה, אך בכל פיתוחים שנעשו לאחרונה בשנים האחרונות היא מושכת תשומת לב מחודשת. 

הפטנט של השיטה הינו שימוש בקרסים המסודרים על החוט בצורה ייחודית. כל קרס הפוך במיקומו לקרס שממולו וכך הם יוצרים סליל לאורך החוט. סידור הקרסים מאפשר קיבוע טוב יותר מתחת לעור ומאגד כל מקטע ריקמה באיזור שבין הקרסים.

חוטי האפטוס מכילים חומצה לקטית המשפרת את מרקם העור. לחוטי האפטוס זיזים אשר באמצעותם ניתן למשוך את העור הרפוי ובכך למתוח בצורה עדינה את הקמטים.

 פעולה זו יוצרת מתיחה שתוצאותיה ניכרות כבר מיד לאחר הטיפול. מספר ימים לאחריו איכות העור משתפרת ובד בבד הוא הופך למוצק וחלק יותר. עם הזמן העובר התוצאה משתפרת עוד יותר.

השיטה החדשה תתאים מאד לנשים הסובלות מקמטים ועור לא אחיד באזור הפנים. 

בנוסף, הטיפול מעודד יצירת קולגן המסייע לעמידות תוצאות הטיפול.

זמן ההחלמה מהטיפול קצר יחסית, הטיפול אינו דורש הרדמה כללית וחתכים כמו והחזרה לחיים הרגילים מתבצעת בתוך מספר ימים. הפשטות היחסית של הטיפול מאפשרת לרופא גמישות רבה ומקרים שבעבר היו נשלחים לחדר ניתוח מטופלים כיום בעזרת אפטוס.

שיטת אפטוס מתאימה גם לנשים וגם לגברים הרוצים לשפר את מראהם החיצוני.

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור ובעלת מרפאות לרפואה אסטית, סיפרה על השיטה: בטיפול פשוט שמעודד יצירת קולגן, עורך יראה מתוח יותר ורענן יותר. מניסיוני חוטי אפטוס בטוחים ויעילים לשיפור מראה הפנים והטיפול מומלץ מאד".

הטיפול נערך ע"י רופאים מומחים ברחבי הארץ.

משך הטיפול: 15-30 דקות (תלוי בכמות החוטים)

מחיר טיפול : 7,000-13,000 ₪ (תלוי בסוג החוטי ובכמות)

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן