היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

מוצרי מאסט לקייץ- ביוטיקייר

מוצרי מאסט לקייץ- ביוטיקייר

הקייץ מחייב אותנו להיערך עם תכשירי איפור וקומסטיקה חדשים המתאימים למזג האוויר. נהדר שיש את ביוטיקייר המציעים מענה נהדר במחירים אקרקטיביים מאד!

קולקציית תיקי איפור בשלל תדפיסי פלמינגו קייצים! המגיעה במגוון רחב של תדפיסים מרהיבים שיתאימו לנשיאה בתוך כל תיק, לאחסון מוצרי איפור, קוסמטיקה והיגיינה. מגוון שונה ועשיר במחיר – 5.90 ₪.

מסיר איפור עדין מאד מבוסס מים, מרגיש ממש כמו מים על העור:-)– זהו המוצר החדש מסדרת DERMAOR , מי ניקוי טיפוליים המבוססים על טכנולוגיה מיסלרית הכה פופלארית לעור עדין ובעייתי. התכשיר אינו מכיל שמן, אלכוהול, אינו צורב ולא מפר את איזון הלחות. הוא אינו מכיל כל חומרי ריח וצבע ולכן אין לו ריח ואינו מורגש על העור.

כיצד המוצר משפיע על העור:

חלקיקים זעירים בעלי מטען חשמלי בדומה לפעולת המגנט לוכדים שומן, לכלוך ושאריות איפור ובזכות זאת חוסכים את תנועת השפשוף הנלווה תכופות לתהליך ניקוי עור הפנים.  , פאראבנים ו SLS. הוא מרענן את העור ומרגיע אותו,  אינו מותיר תחושת יובש או שמנוניות יתר בעור הפנים. רצוי להשתמש מדי בוקר וערב. בעזרת צמר גפן יש להצמידו לעור, לקו הריסים או לשפתיים למשך מספר שניות ואז לנגב בעדינות. אין צורך בשטיפה.

מחיר – 12.90 ₪. 

ובדיוק בזמן קיבלתי לסקירה את ספריי ההגנה השקוף עם SPF 30- תכשיר הגנה מהשמש המגיע כספריי התזה לגוף ולפנים. הוא נעים מאד על הגוף, ההתזה נעימה,רעננה ומדוייקת והמרקם של הקרם מימי ולא דביק בכלל ומגיע בריח עדין, הוא עמיד במים, נטול שומן ואינו מכיל פראבנים או גז. התרסיס נספג במהירות ואינו מותיר סימנים. מגן על העור מפני קרני UVA ו UVB ומתאים גם לילדים. תכולת המכל מרוכזת ומשמשת לפרק זמן ארוך מאוד. מחיר: 17.00 ₪

– קולקציית צעיפי דמוי משי צבעוניים ונוחים לכיס! – יכולין לשמש בקייץ החם כטורבן או סרט רחב על הראש, כיסוי לכתפיים או כפראו בים. מבחר גוונים קיציים והדפסים אפנתיים במידות  160*50 אשר יהוו אקססורי נהדר לכל לוק בו תחפצו. בד דק, נעים וקליל המתאים לכל עונות השנה.  מחיר 9.50 ₪  

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן