היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

היוטיובריות האהובות עלי

היוטיובריות האהובות עלי

Tanya Burr כיום בת 27, בלוגרית, בעלת ליין איפור צעיר צבעוני ובמחירי דראגסטור, התחתנה בתחילת השנה עם אהובה שהוא יוטיובר בעצמו, ומוכר היטב לקהל צופותיה.

Jim הוא אחיהן של צמד האחיות היוטיובריות Pixiwoo וביחד הרביעיה מהווה רביעית כח, מעצמת Youtube משפחתית שכזו. לדעתי, הקרבה לאחיות המצליחות נתנה לטניה הצעירה פוש להתחיל ערוץ משלה בגיל מאד צעיר, וכמובן שתמיד גילתה לוייאליות מרשימה לקו המברשות המצליח של סמנתה צ'פמן, אחותו של ג'ים.

יש סיבה, מדוע טניה קיבלה אצלי מקום של כבוד, נכון היא חייכנית מתוקה ומוכשרת והסרטונים שלה כייפים, אך בעיקר יש לי חיבה מיוחדת אליה כי דרכה התוודעתי לעולם האיפור. לפני שש שנים גרתי בלונדון, וזמן פנוי וקרבה לוקאלית גרמה לי להיתקל בסרטוני Youtube שלה, כאן התחילה ידידות נפלאה(לפחות בראשי) לימים טניה החייכנית הפכה לגורו שלי.

 

סרטון בהשראת Gigi Hadid


היא הייתה אז בת 21, שמחה, נעימה וחיובית כפי שהיא היום ומוכשרת כבר אז, כמובן שהשתכללה מאד עם השנים. היא תמיד ידעה לאתר את המוצרים הכי טובים. בזכותה למדתי דרכה להכיר את המוצרים של Mac, בשמות, בבקיעות מרשימה. רצתי לקנות כל דבר שהיא המליצה עליו, כי באופן מפתיע יש לנו טעם מאד דומה באיפור. לטניה עור חרסינה מושלם, עיניים יפות ושפתיים מושלמות, כל חומר בו היא משתמשת לא נראה פחות מנפלא.

בזכותה עוד לפני קורס האיפור המקצועי, רכשתי הבנה יפה של עקרונות המייקאפ, גיבשתי קולקציה מכובדת של מוצרים עליהם היא המליצה ולמדתי להכיר את כל מוצרי Mac בשמותיהן ויתרונותיהם כמעט כאילו עבדתי באחד מסניפי החברה.


ב2008 סמנתה הקימה את ערוץ הYoutube  תחת השם Pixiwoo, אחותה ניקולה הצטרפה אליה וביחד הן הפיקו יותר מ500 סרטונים. ניתן למצוא בערוץ הדגמות מוצרים, איפור, ראיונות. הן מעבירות כיום קורסי איפור מרוכזים של 5 ימים.

גם הן דוגמא נפלאה של עור חרסינה בריטי. לסמנתה יש עיניים עוצרות נשימה, שהכל נראה עליהן מדהים. סמנתה תמיד הייתה המובילה, ובגדול גם הרמה המקצועית שלה מעט גבוהה יותר משל ניקולה.

היא מגוונת מאד בלוקים, ומביאה תוכן מגוון. הן ממש מלוות את חייהן בYoutube מחתונה, הזרקת בוטוקס, הלחמת ריסים, נראה שאין פרות קדושות, הכל מצולם.

 

סרטון מ2011 המסביר מה הבנות עושות בערוץ


לדעתי הרביעיה הם המקבילה הבריטית של משפחת הקרדישיאן ברמת החשיפה שהן נותנים לחייהם האישיים, (בלי הטראשיות) של הYoutube

סמנתה הוציאה ליין מברשות, מאד מוצלחות, במחירים הגיוניים הנשלחות לכל העולם, המברשות פשטו על העולם ותופסות נוכחות של כבוד בכל ערוץ Youtube.

התמונה של סם וניקי מהאינסטגרם

סרטון של סם מהערוץ של Pixiewoo


ניקי מלאה אנרגיות, מצלמת באיכות גבוהה, עם רקעים שמאד מוסיפים לאווירה. ישנו ויכוח ציבורי אם העור שלה חלק בצורה כמעט לא אנושית באופן טבעי או שהיא נעזרת בעריכה ותאורה בצורה מוגברת.

איך שלא יהיה, לראות את ההבדל שבין ניקי ללא איפור וניקי עם איפור- זה באמת עוצר נשימה, או מרים גבות – תלוי בכם. הבחורה מאד מוכשרת ותמיד מפתיעה, בסנונות איפור שונים, נועזים ומפתיעים.

איפור טבעי ויומיומי תתקשו למצוא אצלה, היא אוהבת נצנצנים, הכל בגדול- אך עדיין מאד מחמיא. הסרטונים שלה מתפרסמים לא אחת ברשתות החברתיות כדוגמא לטראנפורמציה מוחלטת, למשל הסרטון- The power of make up צורת ההגשה שלה מלאת חיים, ותיאטרלית ויש שיגידו מעצבנת, סוג של לאהוב אותה או… היא מעלה סרטונים שלמים על נושאים יוצאי דופן, לעשות הצללות עם מזלג? איפור פנים מלא עם איפור ילדים ועוד ועוד. ישנם סרטונים שלה עם סלבריטייז, ג'פרי סטאר, Kat Von D ועוד

התמונה של ניקי מהאינסטגרם

סרטון של ניקי מהערוץ Youtube


בשנת 2005 מישל פן צעירה אמריקאית ממוצע ויאטנמי הקימה בלוג שכלל הדרכות איפור, היא התחילה לפרסם וולוגים(vlogs) תחת השם Ricebunny, ובמאי 2007 הקימה ערוץ יוטיוב משלה.

Buzzfeed סיקרו שתי הדרכות של מישל פן על האיפור של ליידי גאגא, ב2009 ו2010 שסייעו לה לצבור מודעות ברשת, שהוסיפה לה מעל למיליון עוקבים.
ב2012 פן הפכה לשותף פרסום של גוגל. ב2010 לאחר שסיקרה מספר מוצרים של לנקום, הפכה באופן רשמי לאומנית האיפור אשר בעזרת ממשק וידאו מייצגת את המותג לנקום.
– ב2012 פן הקימה את MyGlam, שרות מנויים חודשי שהיום נקרא Ipsy, שעזר לממן את Generation Beauty, כנס יופי שממן עזרה בהקמתו. – באוגוסט 2013 לוריאל ומישל פן במסגרת שיתוף פעולה השיקו קו קוסמטי חדש בשם em, ופן הקדיש האת המותג לאמה.

סרטון של מישל פן מהערוץ Youtube


– במאי 2014 פן הכריזה על השותפות שלה עם אנדמול USA לסייע לכשרונות ליצור תכנים מושכי קהל מתחומי יופי, לייפסטייל ובידור. – בספטמבר 2014 שיתפה פעולה עם Cutting Edge Group בהשקת Shift Music Group.[ והשיקה ספר "המדריך שלך ליופי, סטייל והצלחה".
– ב2014 הערוץ של פן נרשם בטופ 100. – ב2015 פן צויינה בפורבס בתוך 30 המצליחים מתחת לגיל 30.
– בפברואר 2016 פן הכריזה שתספק את קולה של ג'סיקה ג'ונס במשחק הנוקמים של מרבל.

והשנה אף השיקה את Dreamer, פתרונות עיצוב וסרטוני יצירה לחדר.

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן