היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

תחפושות למבוגרים

תחפושות למבוגרים

לפני מספר שנים רכשתי בברוריה תחפושת יפהפיה של פירטית. התחפושת נראתה עלי בדיוק כמו על הדוגמנית בתמונה. שיערתי שזו רמת התחפושות המוצעת, והתמונות אמינות והחלטתי שבשנה הבאה אמדוד תחפושת בחנות ולהזמינה מחו"ל.

בשנה לאחר מכן כאשר מדדתי בחנות גיליתי שכל קשר בין התחפושת בתמונה לתחפושת שאני מודדת הוא מקרי ביותר, למרות שמידות גופי נראות די דומות לדוגמנית בתמונה. חלק מהתחפושות היו גדולות מדי, חלק פשוט ישבו מוזר על הגוף. יותר מזה הבנתי שגם אם אוהב תחפושת מסויימת בחנות ואמצא תחפושת כביכול זהה לה באינטרנט, אין לי דרך לדעת שאכן מדובר באותה התחפושת, ולא אפול על תפירה בעייתית, הבד, או כל הבדל אחר בין התחפושת הבטוחה שמדדתי לתחפושת שאקבל.

המסקנה שהסקתי היא שבאינטרנט כדאי להזמין אקססוריז לתחפושת. תחפושת תפורה אעדיף לקנות בחנות לאחר מדידה. שכן הרצון לחסוף כסף עלול לגרום לבזבוז מיותר. בזבוז מיותר= להזמין קודם באינטרנט ולהתאכזב ואז לקנות בחנות. 

לשמחתי השנה קיבלתי תמונה יותר מהימנה, חברת Lola המשווקת תחפושת מיובאות לארץ צילמה את התחפושות על דוגמנים ישראלים, מה שמאפשר לצרכנים לראות כבר מראש איך התחפושת באמת נראית על הגוף ללא כוונה ליפות את המציאות. אין כאן  תופרת על הסט העושה שיבצורים בתחפושת לצורך הצילומים.

אלו התחפושות המומלצות בעיני חברת Lola מצולמות על דוגמנים ישראלים, בזכות האמינות שבפרסום כבר הם קנו אותי.. 

 

תחפושת אסטרונאוטית, מחיר: 139 ₪


תחפושת אינדיאנית, מחיר: 129 ₪

תחפושת פיראטית, מחיר: 129 ₪

תחפושת טייס, מחיר: 139 ₪

תחפושת יווניה, מחיר: 139 ₪


תחפושת קליאופטרה,מחיר: 139 ₪

תחפושת טייסת, מחיר 129 ₪

תחפושת פיראט, מחיר: 139 ₪

תחפושת רקדנית שנות העשרים, מחיר: 139 ₪

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן