היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

לוריאל אינפליבל טוטאל

לוריאל אינפליבל טוטאל

קשה להסוות כתמים כהים על הפנים, כגון פיגמנטציה, בייחוד  על עור בהיר, קשה להסוות לחלוטין, שכן אנו משתמשים בגוון בהיר יותר מהם על מנת להסתירם. עד עכשיו, שכבות רבות של מייקאפ היו פתרון שאינו אידיאלי, שכן הוא יצר מראה כבד ועמוס.

ולכן כיום, מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז חשב על פתרון חדש שיסתיר את הבדלי גוון כגון כתמים, אדמומיות, שקיות שחורות מתחת לעיניים ועוד.

סדרת INFAILLIBLE TOTAL COVER מעניקה הסוואה מושלמת ולא כבדה של פגמים: פלטת הקונסילרים להסוואת פגמים נקודתיים, ומייק אפ לכיסוי מלא לאורך זמן. עם הזמן יצאו מוצרים נוספים כגון סמקים, אודמים ועוד. קראו על כל סדרת INFAILLIBLE TOTAL COVER

מייקאפ infallible total cover loreal

בחודש נובמבר 2017 הושק מייק אפ אינפליבל טוטאל קאבר – לכיסוי טוטאלי המאפשר לעור לנשום בחופשיות (אינו קומודוגני), תוך עמידות לאורך זמן. הוא נהדר ואינו כבד. כמו כל מייקאפ אחר, אני אוהבת לשלב אותו עם נוזל הייליטר (למשל השימר הנוזלי של בקה) כדי לתת לו ברק ומרקם טבעי ככל הניתן.

המייק אפ מוצע ב-7 גוונים להתאמה מושלמת לכל גוון עור.

מחיר השקה מיוחד לחודש נובמבר 2017: 80 ₪

מחיר לצרכן: 100 ₪ , במבצעים בסופרפארם 65 שקלים.

תכולה: 35 גרם

פלטת קונסילרים INFALLIBLE TOTAL COVER LOREAL

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז, משיק לראשונה פלטת קונסילרים מקצועית ועמידה הכוללת 5 גוונים לכל גווני העור והצורך:

ירוק לנטרול אזורים אדומים בפנים

סגול להארה והוספת זוהר

גווני חום להסתרת כתמים וכהויות.

פלטת הקונסילרים אינפליבל טוטאל קאבר מעניקה כיסוי מלא כנגד כתמים כגון פיגמנטציה, גוון לא אחיד, פצעונים, אדמומיות /קופרוז, שקיות מתחת לעיניים ועוד.

טיפים לשימוש מאת עדי פרג'י מנהלת ההדרכה של לוריאל פריז

  1. הגוון הירוק מנטרל ביעילות איזורים אדומים, כגון אף מצונן ומגורה, קופרוז ופצעונים. הסיבה: ירוק ואדום הם צבעים מנוגדים/ משלימים, שעם הנחתם זה מעל זה- מנטרלים האחד את השני.
  2. תוכלו להשתמש בפלטת הקונסילרים תחת כל סוג של מייקאפ. הניטרול והכיסוי היעיל לא יבלוט אפילו תחת מייק אפ בעל גימור קליל, אלא יעניק לעור מראה חלק ונטול פגמים כקנבס.
  3. עיגולים כהים תחת העיניים? בדרך כלל, יש בהם אלמנט כחלחל או סגלגל. לכן, הקונסילר האמצעי, בז' עם תת גוון כתמתם, יסווה אותם ביעילות.
  4. מעוניינים להעלות בדרגה את יכולת הכיסוי של טוטאל קאבר? השתמשו במברשת מייק אפ 02 על מנת למרוח את המייק אפ. הסיבים הצפופים שלה יסייעו במריחה אחידה, עם כיסוי הרמטי.
מכסה אפילו קעקוע!

פלטת הסמקים לוריאל אינפליבל

קיבלתי לסקירה את פלטת הסמקים החדשה של לוריאל.   הפלטה מצטרפת למותג לסדרת אינפליבל העמידה ומשיקה 5 גוונים עשירים בעלי פיגמנט חזק– הסמקים נעימים במרקם אבקת משי, המבוסס על  פיגמנטים אינטנסיביים המעניקים מראה זוהר לאורך זמן.

הגוונים עדינים, משתלבים בעדינות וקלים לטשטוש למראה עדין. אני כרגיל אוהבת לשלב אותם מעל סומק קרמי.

הפלטה מכילה כתום שנראה חזק יותר בפן אך ניתן לבניה טובה על העור, החל מעדין ועד גוון עז יותר.

ישנו גוון ורוד עדין המזכיר לי קצת את אורגזם המפורסם של Nars, הוא יתאים בעיקר לבהירות. ורוד עז יותר, כתמתם עדין יותר והגוון השמאלי האהוב עלי ביותר שהוא הכאלה של ורוד וכתום.

די פרג'י, מנהלת ההדרכה בלוריאל פריז נותנת טיפים לשימוש: כיצד למצות את השימוש בפלטת הסמקים!

סדרת הסמקים אינפליבל כוללת שתי פלטות סמקים עמידות:

פלטת ROSE – מכילה 5 גווני סומק בסקאלת הורודים.

פלטת AMBER – מכילה 5 גווני סומק בסקאלת החומים והכתמתמים.

מחיר לצרכן (לפני מבצע ברשתות השונות): 75 ₪

1.לאחר הנחת הסומק בעזרת האצבע, הניחי מאותו הסומק נגיעה מרוכזת במרכז השפה התחתונה, מעל השפתון. הנגיעה הזו תעניק לשפתיים מימד מלא יותר, וגם טוויסט חדשני ויוצא דופן לאיפור שלך.

2. הניחי את הסומק על השפתיים ומעליו הניחי גלוס שקוף וכך המראה יראה פרשי וישתלב עם שאר האיפור.

3.   המציאי צבעים: לכל גווני הפלטה יש גוון בסיס משותף; אז אל תחששי לערבב ביניהם! ערבבי כהה עם בהיר, שימר עם מאט, ואם את ממש ממהרת- העבירי את המברשת על כל הגוונים גם יחד. תופתעי לטובה מהתוצאה!

מחיר מומלץ: 75 ₪.

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות.

צילום: יח"צ חו"ל


פריימר אינפליבל

לכל אישה המתאפרת יש מטרה אחת,  שמראה הפנים יראה אחיד וחלק. לעיתים מייקאפ בפני עצמו לא מסתיר גוון פנים לא אחיד, נקבוביות פעורות או פצעונים קטנטנים המעניקים לעור מראה מחוספס. הכיסוי לבדו, עבה ככל שיהיה, אינו מספיק במקרים כגון אלה.

בעבר הפריימר היה סוד מקצועי שהיה שמור למאפרים מקצועיים. מדובר בחומר שקוף, לרוב על בסיס סיליקון, שמורחים על הפנים לפני מריחת המייקאפ, ובכך מכינים את הפנים לקראתו. הפריימר אינו חודר לעור, אלא עוטף אותו, "ממלא" נקבוביות פעורות, מעניק גוון אחיד לעור ומחליק את העור, כדי שמריחת המייקאפ תהיה קלה יותר, והעור ייראה חלק יותר. בנוסף, הפריימר מעניק עמידות ומאפשר לאיפור להישאר על פנינו למשך זמן ארוך יותר.

פריימר אינפליבל של לוריאל: פריימר על בסיס ג'ל המעניק תחושה נעימה ועמידות מרשימה על העור. המרקם האחיד ממלא קמטוטים ומבטיח מראה עור חלק במיוחד, תוך תחושה קלילה ולא "עמוסה". צבעו שקוף, על מנת להתאים לכל סוגי וגווני העור ולא לשנות את גוון המייקאפ, והוא מעניק לפנים גימור מאט נחשק.

lip paint infallible MATTE

שפתון ליפ פיינט מעניק פיגמנט עוצמתי במגוון גוונים עמוקים, 4 בגימור מאט ו-4 בגימור מבריק.

בעל מרקם נוזלי חלק וריח נעים- מעניק תחושת נוחות מקסימאלית על השפתיים ומגיע עם אפליקטור IN-CONTROL – מברשת בעלת קצה מחודד וזווית מעוקלת, למריחה נוחה ומדויקת.

ליפ פיינט- מגיע ב-8 גוונים הכוללים בין היתר ניוד מבריק, ניוד ורדרד מאט, אדום מבריק ואדום מאט, סגול מאט והיסטרי, פוקסיה מבריק ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן (לפני מבצע ברשתות השונות): 55 ₪



הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן