היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

אודמים לוריאל Color riche

אודמים לוריאל Color riche

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מרחיב את סדרת השפתונים האייקונית Color riche ומשיק משפחה חדשה:

קולור ריש מאט- סידרה ייחודית וטרנדית של 13 שפתונים, יוקרתיים בגימור מאט ובאריזה אלגנטית. השפתונים עוצבו בהשראת הטרנדים המובילים בעולם, כדי להציע לכל אישה את הגוון המושלם והעדכני ביותר עבורה, ומעכשיו לכל אחת והשיק הצרפתי שלה. 

הסדרה מעניקה מראה שפתיים ייחודי בעל צבע עשיר, המדגיש את תוויה האישיים של כל אחת ומשדר נשיות אלגנטית. 13 גוונים בגימור מאט המעניקים תחושה נוחה ונעימה לשפתיים.

מניפת הגוונים כוללת את הגוונים היוקרתיים והנחשקים ביותר: החל מניוד אלגנטי, ורודים מחמיאים, אדומים קלאסיים, ובורדו כהה עמוק.

כיצד לבחור את השפתון המחמיא ביותר: ניוד, ורוד, אדום או  בורדו?

באדיבות עדי פרג'י, מנהלת הדרכה לוריאל פריז

ראשית, התייחסי לשני מאפיינים קריטיים:

  1. גוון השפתיים הטבעי שלך, האם הן חסרות צבע כמעט? כהות? ורדרדות? סגולות מעט? 
  2. ולתת- גוון עורך. מרבית הישראליות מאופיינות בתת גוון צהבהב חם, שנמצא גם אצל כהות העור.

רוב הנשים האירופאיות מתאפיינות בתת גוון ורדרד קר. חשוב להבין את זה כדי לבחור שפתון המתאים לקשת הגוונים הטבעית שלך. 

לדוגמה: אם תת הגוון שלך ורדרד, ושפתייך בהירות מאוד, עלייך לבחור שפתון בגוון קר . בורדו, סגול, אדום עם תת גוון כחול או ורוד פוקסיה יהלמו אותך. הימנעי מגווני הניוד, הורוד הבהיר או כתומים למיניהם. חשוב לזכור כי אם שפתייך בהירות מאוד, כל גוון של שפתון יתקבל על עורך כהה במעט, בהשוואה למראהו באריזה.

טיפים נוספים:

שפתונים בעלי תת גוון קר יטשטשו מראה שיניים צהבהבות. לדוגמה, קולור ריש מאט מס' 347 הוא אדום המכיל תת גוון קר, ומסוגל לנטרל מראה שיניים צהבהבות. ככלל, אם יש לך כאלה, הימנעי משפתונים בעלי גוונים חומים או כתומים.

עובי השפתיים: אם שפתייך עבות, תוכלי להנות מכל צבע ומרקם. אם שפתייך דקות, העדיפי גימור מאט על מבריק, והימנעי מגוונים כהים (כגון בורדו או אדום כהה), שכן אלו יעניקו לשפתייך מראה צר אף יותר. עדי פרג'י ממליצה לנסות את גוון 640 המחמיא, שהולם כל גוון עור.

אין צורך להתאים את השפתון לבגדים: היצמדי לגוונים שמחמיאים לפנייך. ותרי על המחשבה להתאים שפתון כתום לחולצה כתומה, אם הוא אינו מחמיא לגווני עורך.

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן