היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

קיילי ג'נר – האם ליין השפתונים שווה את המחיר?

קיילי ג'נר – האם ליין השפתונים שווה את המחיר?

לקראת תקופת החגים, באזור נובמבר לפני שנתיים השיקה קיילי ג'נר ליין ערכות שפתיים באתר שלה, ערכות השפתיים כללו אודם נוזלי ותוחם תואם. כטריק שיווקי מרשים בכל פעם הזינה מספר מצומצם של ערכות באתר והן נחטפו תוך שניות כדי ליצור אפקט של ביקוש וזה עבד. הערכות נמכרות ב29 דולר באתר, ואם משווים לשחקנים חזקים אחרים בתחום כגון Ofra, Kat Von D וJeffree star הנמכרים באזור ה-20 דולר לאודם, רף התמחור נראה הגיוני, ואף מעט נמוך יותר. אבל, האם יש להשוות את ליין הLipkit של קיילי ג'נר למותגים אלו, או שההשוואה הנכונה יותר היא למותגים כגון Nyx, Colourpop, – מותגים הממותגים נמוך יותר?

קרדיט: ויקיפדיה


קיילי מייצרת במפעלי חברת Seedbeauty. חברה השייכת לזוג אחים, שהינם הבעלים של Colorpop, והם משווקים את אדומי Colourpop ב6 דולר. זהו תמחור סביר- בהתחשב ביצור המהיר והחסכון של כסף בו הם נוקטים לא?והמותג אף ממותג "נמוך" יחסית . בזמן שהאודמים של קיילי המיוצרים במעבדות Seedlabs ואובחנו כבעלי פורמלה זהה נמכרים ב17 דולר,התוחם של קיילי הנמכר ב14 דולר! והוא זהה לחלוטין לתוחם של קולורפופ הנמכר ב5 דולר, הליפ קיט של קיילי ג'נר נמכר ב29 דולר + משלוח לארץ 14.95 דולר – סך הכל 43.95 דולר – (169 שקלים) אודם ותוחם מColourpop יעלו לכם 11 דולר + 15 דולר משלוח – סך הכל 26 דולר – (100 שקלים) . אם נוריד את מחיר המשלוח, המוצרים של קיילי עולים פי 3 מהמוצרים של קולורפופ, סביר? עובדים עלינו בעיניים? שימו לב, באתר של קולורפופ, תחת דף שיתופי פעולה, ה- שיתוף פעולה הגדול מכולם, לא מופיע . מעניין. בנוסף, קיילי מכחישה שמדובר באותה הפורמולה, היא העלתה תמונת אינסטגרם שלה במפעלי Colourpop וטענה שלמרות שהיא לא מייצרת את האודמים שלה דרך Colourpop, וזו לא אותה הפורמולה הם חברים טובים והיא רק באה לבקר. לשיפוטכם…

מבחר אודמי קיילי קוסמטיקס


עם הזמן נוצר באזז מהסוג שקיילי פחות חפצה בו, הסתבר שהיא מייצרת במפעלים של Seedbeauty השייכת לבעלים של Colorpop, והפורמלה זהה ואפילו קיימים בקולורפופ כבר גוונים כמעט זהים. חברת Seedbeauty טוענת שיש לה יכולת להקים מותגים במהירות ובהצלחה ועם חסכון משמעותי של זמן וכסף, היתכן שקיילי התרשמה מהשיטה ויצרה מותג במעבדות של Seed labs בעזרת השיטה של Seedbeauty?

Lip Kit Formula Is Cheap – Stephanie Nicole


exposed

True Blood

posie k


חוות דעת- אכן קיילי מייצרת באותם המפעלים שמייצרים קולורפופ ואכן היצור לא עולה לה הרבה. אך ידוע לנו שMac מייצרים באותם המפעלים שמייצרת ניקס, ויש מוצרים מוציינים לפני המותגים והם מתומחרים אחרת לגמרי.

המחיר לא גורע מהאיכות. ולקיילי מותר לתמחר מוצר בהתאם לשם ולמיתוג העצמי שלה. מה שכן, חשוב לדעת שלכל אודם יש פורמולה שונה, ולא כל האודמים זהים. חלקם נהדרים וחלקם- לא כל כך.

אני מציעה לכם לפני קניית אודם של קיילי להסתכל על מספר סקירות ברשת העומדות על טיבו, עמידות לאחר מספר שעות ועוד פרמטרים ולא רק הדגמות איפור וסוואצ'ים. למשל ידעו שKoko k מכיל את הפורמולה הטובה ביותר ואכן זה כך מנסיון אישי שלי.

ואציין לטובה את התחושה הנעימה על השפתיים לאחר המריחה, ואת הריח הונילי הנעלים של האודמים. קחו את כל המידע בחשבון חיקרו את המוצר והחליטו האם תרצו לרכוש את המוצרים. 

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

8 תגובות

  1. איילה בכלר הגב

    מעוניינת לדעת לגבי אודם ותוחם של קיילי השם קטמנדו , תודה מראש

    • ilbeautylife הגב

      מה תרצי לדעת? האם הוא מומלץ? אני ממליצה לראות ביקורות ביוטיוב,
      לגבי רכישה- לא ניתן לרכוש דרכי, אני רושמת סקירות מוצרים:-)

  2. גאולה ברניס,, הגב

    שלום.היכן אפשר לרכוש את הליפסטיק843 קילי

    • ilbeautylife הגב

      גאולה, לא הבנתי איזה ליפסטיק. תעברי מאחד מהקישורים ששמתי בעמוד ותחפשי את הליפסטיק המבוקש. בהצלחה. מיכל:-)

  3. רעות הגב

    מעוניינת לרכוש אודם של קיילי
    .

  4. פנינה פוקס הגב

    היכן ניתן לרכוש המוצרים?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן