היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

פלטת הצלליות של קיילי ג'נר

פלטת הצלליות של קיילי ג'נר

  • פוסט חוות דעת, זוהי דעתי שלי ואתם רשאים לדעה משלכם, השונה משלי:-) הכל טוב! הסיבה לפוסט הזה היא כדי להמחיש מהי קניה חכמה באינטרנט בעיני. אני מדגימה על הפלטות של קיילי ג'נר, אך זה רלוונטי לכל תחום. 

 

עם השנים למדתי לקנות חכם. אתם בטח שואלים, מה זה אומר?

לעולם לא לקנות מוצר מבלי לראות הרבה סרטוני Review ב Youtube, הרבה חוות דעת, לחפש גם חוות דעת כתובות. ולעולם לא לרוץ לקנות משהו רק כי ראיתם סרטון אחד מושלם שגרם לכם לחשוק במוצר.

יתכן שלבחורה יש גוון עור מושלם, צורת עיניים קלה לאיפור, תאורה שמשנה את הגוון וזה פשוט לא יראה כך במציאות. יתכן שזו  תכנת עריכה שמשנה את מרקם וגוון העור בתמונה. 

לראות מספר סרטונים יתן לכן חוות דעת די מייצגת לגבי המוצר. אני רוצה להמחיש לכם את הנושא דרך מחקרון שעשיתי על הצלליות של Kylie.


חוות הדעת האישית שלי לגבי המוצרים של קיילי ג'נר:

מנסיוני, (בהכללה) עם המוצרים של קיילי.  האודמים והצלליות – הם חמודים. הם לא רעים,  היא לא " עובדת עלינו בעיניים" .

מצד אחד המוצרים נמכרים בכמויות ובעזרת שיטת השיווק המצוינת שלה, היא יוצרת ביקוש ואקסקלוסיביות מסביב למוצרים.

היא מעלה בכל פעם כמות מסויימת לאתר, הם הופכים ל- Sold out בזמן שיא. ועצם היותה קיילי והמיתוג שסביבה וסביב שאר המשפחה יוצר ביקוש מטורף.

ומצד שני, כנראה שנטפלים אליה ולאיכות המוצרים בעיקר בגלל הזהות שלה, הרשת מחפשת בכוח למצוא כיצד המוצרים הם Dupe (חיקוי) למוצרי חברות אחרות.

האם הצלליות הן דיופ(שכפול) לפלטת הצלליות של shaaanxo? – האריזה של יוטיוברית בשם שאנון(14 דולר!)  נראית זהה לאריזה של קיילי. המרקם של הצלליות שונה לחלוטין. הצורה של שתי הפלטות זהה, אך של שאנון גדולה יותר וכוללת גם אודמים בצד השני של האריזה. אבל ללא ספק המרקם של קיילי נראה טוב יותר ומצדיק הפרש במחיר.

למי שלא שמע, לפני מספר חודשים האודמים של קיילי הושוו לאודמים של Colorpop ונטען שהם זהים לחלוטין אך מתומחרים פי שלוש וכל הרשת סערה סביב הנושא.

צירפתי שני סרטי Review של יוטיובריות העושות השוואה בין שתי הפלטות. בגדול שתיהן מסכימות שהאריזה דומה אך הן בפירוש לא נעשו באותה הפורמולה.

https://youtu.be/_Lv9RSAlwDwhttps://youtu.be/dLsbaWOIXEY


מידע על הצלליות 

מצרפת ביקורת נוספת של טאטי הנהדרת, שביקרה את הפלטה הראשונה. Tati אומרת שחלק מהצלליות במרקם טוב. חלק פחות, ניתן להוציא תוצאה טובה ואחרי הכל מדובר בפחות מ5 דולר לצללית. טאטי מסכמת שזה נחמד אם תשיגו אותה, ואם לא הספקתם, לא סוף העולם, אתם בפירוש לא צריכים אותה.

לקראת הפלטה השניה קיילי שיפרה את המרקם, הן איכותיות. בניגוד לפלטה הראשונה בה היו גם צלליות ממרקם בעייתי יותר. בפלטה זו כל הצלליות בעלות פיגמנט נהדר. ולטעמי, היה יכול להיות שווה לרכוש אותה אם הייתה כחצי מהמחיר הנוכחי, והעובדה שהמשלוח עצמו לא זול פשוט עושה את כל העניין לא משתלם. 


אם קיילי הייתה מוציאה את ליין מוצריה לפני שנים יתכן שכל העניין היה הופך להצלחה מסחררת, אם פלטות היו חדשות בעולמנו ואודמים עמידים היו חידוש. נניח לפני תקופת הNaked של אורבן דיקיי ולפני Kat Von d ו Jeffrey Starr. אבל, כיום קיימים בשוק מוצרים פשוט מעולים באותו המחיר.

כשמשווים לפלטות הצלליות של Too Faced , ואנסטסיה בוורלי הילס, הן מתומחרות בכ40 דולר והאיכות וכמות הצלליות שלהן פשוט ברמה אחרת מבחינת Value For money

הפלטה העכשווית של אנסטסיה, Modern renaissance הינה בין הטובות שבהן נתקלתי ומאד דומה לפלטת בורגנדי של קיילי ומגיעה עם 18 צלליות!

לגבי תחום האודמים והlip kit –  האיכות של קיילי בעיני דומה ל-Nyx וColorpop, איכות מצוינת אך לא  High End, אבל בפועל היא מתומחרת פי שלוש מהם. מחיר הזמנה של אודם באתר של קיילי כולל משלוח – כבר מתקרב לרף המחיר של ג'פרי סטאר, dose of colors ו- Kat Von D  ולצערי, אין מה להשוות ביניהם, מבחינת הגוונים, מרקם ועמידות.

אז, בעיני, יחסית למחיר, בגלל המשלוח – פשוט אין הצדקה להזמין את המוצרים של קיילי. 

הערה – לגבי דפוסי קניה חכמה באינטרנט, אני ממליצה בשלב הזה, במידה שאתם כן נוטים לרכוש מוצר לאחר צפיה ביוטיוב, (או במקרה שאין מספיק מידע ביוטיוב). חפשו ביקורות כתובות באתר של Sephora(בדף מוצר יש ביקורות) או אצל temptalia.com שתמיד נותנת חוות דעת אובייקטיבית.

במקרה הזה המוצרים לא נמכרים בספורה temptalia.com עדיין לא כתבה סקירה עליה.

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

7 תגובות

  1. רגינה הגב

    מעוניינת לרכוש את הפלטה של קיילי..איך ניתן??

  2. מאיה מנשרוב הגב

    אני רוצה לרכוש את הפלטה צלליות של קיילי ג'נר ולא מצאתי באתר? אשמח להזמין אותה תודה!!

    • ilbeautylife הגב

      כרגע אין מכירה של מוצרים דרך האתר, רק סקירות. את מומלצת להזמין מהאתר של קיילי. תמתיני לבלאק פריידי המתקרב אלינו בסוף נובמבר, אני בטוחה שיהיו הרבה מבצעים שווים:-)

    • ilbeautylife הגב

      מאיה, יש קישור לפלטת הצלליות בדף, מוזמנת לעבור דרכו לדף המכירה באתר של קיילי:-)

  3. רוז הגב

    איך אפשר להזמין????

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן