היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

מוצרים חדשים דצמבר

מוצרים חדשים דצמבר

wrinkle away- מאג'יריי

חברת הקוסמטיקה מאג'יריי משיקה את Wrinkle Away  קרם ליפטינג מועשר במיוחד לעור רפוי המסייע להידוק והמיצוק העור, מאט את סימני הזדקנות העור ומפחית עומק קמטים.  

מומלץ לשימוש החל מגיל 30 ומתאים לכל סוגי העור  

הקרם בעל פורמולת אנטי איג'ינג מובהקת המשלבת בין פפטידים ביולוגיים פעילים לצד 8 חומצות אמינו ותמציות צמחי מרפא הפועלות לטשטוש סימני הבעה, חיזוק יכולת ההגנה של העור לטובת זירוז תהליך ההתחדשות ושיקום העור. 

טכנולוגיית נַנוֹ (Nano) מאפשרת חדירות טובה של חומצות אומגה 3 ו-6, המופקות מדומדמנית שחורה  הידועה  כפרי מועשר בויטמין C נוגד חמצון רב עוצמתי. 

הקרם בעל טקסטורה אוורירית, נספג בקלות ומשאיר את העור חלק ונעים למגע. 

רכיבים פעילים:  טריפפטידים, נַנוֹ-ליפיד רֵסְטוֹר® (שמן דומדמניות שחורות עשירות באומגה 3 ו-6 ובשעוות קרנאובה), חמאת שיאה, תמציות רימון, עגבנייה, תה ירוק, אצות, אלוורה, מלחים מים המלח, ויטמין E ואלנטואין.

הוראות שימוש: 

למרוח 1-2 פעמים ביום על עור הפנים והצוואר נקי.

הבטחת המוצר – בשימוש מתמיד מרקמו של העור מתחזק וגמישותו עולה, העור נראה מהודק יותר ומטופח.

מכיל: 30 מ"ל  באריזת משאבה 

מחיר:   219 ₪ 

להשיג:    אצל קוסמטיקאיות ומכוני יופי כפי המופיעים באתר החברה

קרם ויטמין C - תפוח

קרם אידיאלי לעור חסר לחות, שניזוק מהסביבה, בעל גוון עור בלתי אחיד, בעל מראה עייף חסר חיוניות הזקוק לשחזור המראה הבריא והקורן.  

הקרם עשיר במרכיבים פעילים טבעיים ונוגד החמצון ויטמין C, המעודדים יצור קולגן בעור, תורמים להזנתו, לגמישותו ולחיוניותו ואף מסייעים בניטרול רדיקלים חופשיים, תוך האטה של הזדקנות העור וסיוע ביצירת מרקם אחיד. מרכיבים עיקריים: ריכוז גבוה של ויטמין C – המעניק זוהר, מבהיר ומשפר את מוצקות העור בזכות שיפור איכות סיבי הקולגן. אלנטואין צמחי המופק משורש קומפרי הנחשב למרכיב הרגעה המעודד צמיחת רקמה בריאה, מרכך את העור, נוגד גירויים ודלקת. תמצית לימון שנועדה לטפל בהבהרת העור, מיצוי ג'ינקו בילובה  ("עץ תלתלי הנערה") הנחשב לרכיב אנטיספטי ואנטיבקטריאלי המגן מפני נזקים סביבתיים, קלנדולה ("צפורני החתול") – צמח מרפא  הנחשב ליוד טבעי  וככזה הוא יעיל מאוד כנגד פצעים, דלקות וזיהומים, אנטי-אוקסידנטים למניעת נזקי קרינה ורדיקלים חופשיים ומסנני קרינה בטווח רחב UVA/UVB – המעניקים הגנה מפני הזדקנות מוקדמת, תופעות לוואי של חשיפה מרובה לשמש.

מחיר: 140 שקלים, מכיל:       50 מ"ל 

לרכישה אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג ברחבי הארץ.

      לבירור נק' מכירה קרובה לביתך: 1-700-70-74-78

אורלי - Matte top

אורלי השיקה את מט טופ  Matte Top – תכשיר ההופך גימור גלוסי ומבריק של לק או ג'ל לק ל-מאט. 

מראה המאט שכבש אותנו כבר ב-2014 הציע גווני לק שונים במרקם מאט, דהוי ומחוספס. בקבוק ה"מאט טופ" של ORLY  יאפשר לכן להישאר עם אוסף גווני הלק הרגיל שלכן ובעזרת שכבה אחת על כל לק להפוך לק במרקם רגיל לנטול ברק ובגימור מאט.

אפקט ה- Duo Texture או "דו מרקמי". כלומר: לא עוד מראה באנלי וקונבנציונלי שאלא שילוב של מרקם מאט ובוהק על אותה הציפורן 

 

תוכלו להעניק לעצמכן פרנצ'ים בשילוב טקסטורת מאט בוהקת, נקודות גלוסיות המעטרות ציפורן המשוחה ב"מאט טופ", או פסי "מאט טופ" המשוחים ב"פרי סטייל", ה"מאט טופ" יעניקו לציפורן נייל מעניין ובלתי שגרתי"

 

בועז שטיין, משיק לקראת החורף שפתונים בגוונים כהים בהשראת מראות האיפור שנצפו בשבוע האופנה האחרון בניו-יורק. 

הגוונים: שזיף בורגנדי (03), יין מרלו (05) ודובדבן כהה (04), מצטרפים לסדרת שפתוני VIBE המוצעת, היא בעלת פיגמנט צפוף, בטקסטורה מאט ובגימור משיי. 

שטיין מציין

המריחה הקלאסית של השפתון מקבלת העונה 

טוויסט מעניין כשכתמי פיגמנט בלתי אחידים ממלאים את שטח השפתיים ומעניקים להן מראה בלתי גמור המשלים את מצב הרוח השונה של העונה האפרורית

"הוא מוסיף

ניתן ליצור את כתמי השפתיים על כל שטחן באופן אחיד או לחילופין למקד אותן אסטרטגית על מרכז השפתיים בלבד בדומה לתצוגה של המותג  "מיו מיו".

גם אצל המעצב ריצ'רד מאלון נראו על המסלול שפתיים מוכתמות אך באופן מנומס ואפילו יומרני, כאילו הן מבקשות לומר אנחנו עדיין שומרות על המראה הקלאסי. הגוונים החדשים מתאימים לכול גווני העור.

עצות להנחה – מומלץ לבחור בשיטת הכתמים בעזרת "טיפוף" קל של כרית האצבע על השפתיים, על מנת לא ליצור מראה צורם ומשתלט. כנ"ל לבעלות שפתיים דקות מומלץ לוותר על מראה מלא ואחיד על מנת לא ליצור אפקט שפתיים צר וקפוץ. את מריחת השפתון למראה מלא בגימור מאט וקטיפתי תוכלנה לבחור בעלות שפתיים במבנה בינוני עד עבה", מסכם שטיין.

מחיר 89 ₪ 

כמות 3.8 גר'

להשיג אצל קוסמטיקאיות, במרכזי יופי ובחנות המותג בקניון מול החוף וילג' – חדרה.

 

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן