היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

InHouse#7- אירוח בביתה של יוני פרידמן

InHouse#7- אירוח בביתה של יוני פרידמן

IN HOUSE היינו מותג מכירות פופ אפ נודד המאפשר חווית קניה ואירוח יוצאת דופן הנערכת בחללים מעוצבים ובבתים ברחבי הארץ. בכל אירוע נבחרים מעצבים ואמנים מוכשרים מתחומים שונים מעולם הlife style – אופנה/ תכשיטים/ עיצוב/טיפוח /אומנות/קולינריה, זהו האירוע השני שאני מסקרת, ולוקחת אתכם איתי לסיור וירטואלי.

האירוע ה7 נערך בביתה המעוצב של יוני פרידמן מעצבת פנים, אין כמו ביתו של אדריכל בכדי לראות את טעמו המקצועי והאישי. הבית שטוף אור, המטבח בצבעים חמימים. ילדים קיבלו את פנינו בקולות צחוק על הנדנדה בחצר החמימה, בכניסה לבית פגשנו את רונית יודקביץ'  וליאת שטיינמץ מפיקות האירוע.

במסדרון צר וארוך  קיבלו פנינו שתי בחורות חייכניות, עידן צור וטל צימרמן בעלות מותג IT Active Wear,  בגדי ספורט טרנדיים ואיכותיים שמחמיאים לגזרת הגוף .

בהמשך תפסו את עיניי ראשי צבי  דקורטיבים תלויים על קירות הבית (עשוי עץ)  אשר השתלבו באופן כה טבעי עם החלל העיצובי.

הדר בורשטיין, אמן מוכשר שיוצר פסלים עשויים עץ טבעי, מעמדי נרות עשויים מגזעי עץ משכו את תשומת ליבי, אני חייבת כזה לבית!

 

ביתה של יוני פרידמן, צילום: טל ניסים


מצד ימין לכניסה הצצנו בחצר הפנימית המקסימה, שם הציגו הזוג אלכס ואורית ריבקין בעלי אתר מכירות חדש המציע פריטים משלימים שמיובאים בעיקר מאירופה – סלים מעוצבים, כריות, שמיכות ופריטי עיצוב מרהיבים. במרכז סלון הבית פגשנו את אפרת מקוב המקסימה שהציגה קולקציית תכשיטים ייחודיים ויפים במיוחד- טבעות, צמידים, שרשראות, מה עוד בחורה יכולה לבקש?

ואז הגענו לחלק הטעים, שון צ'פרק סך הכל בן 24 והבחור מסקרן, ניכר שהוא בעל ניסיון רב בתחום המסעדנות ולצד המקצועיות בה הסביר על ה"ענני" פטרוזיליה שהזליף על סלט זוקיני, דאג גם להשרות תחושה כה נעימה לטועמים. אין לי שום ספק שהבחור המוכשר יוסיף נעימות,שלווה וטעם לכל אירוע אליו יוזמן.

לידו פגשנו בנועה ראזר, קרמיקאית בחסד שהציגה אגרטלים ,שרפרפים עשויים  קרמיקה,מעשה ידיה הכה מוכשרות.

בהמשך פגשנו את דורין תורג'מן בחורה יפה וחייכנית שהציגה קולקציית ביכורים After Practice חורפית בעיצובה, בגדי בייסיק, דגמים נוחים, מבדים רכים ומלטפים .כל כך מתאימים למזג אוויר המקומי.

לידה, לירון הורוביץ מעצבת ובעלת המותג onchiq המורכב מקולקציה אוברסייזית ושיקית במיוחד. אימי (שהתלוותה אליי לבוקר אופנתי) התלהבה מאד משמלה שחורה ומחמיאה. 

פרזנטציית ותמהיל המותגים בחלל הבית היה מאד מרשים ונוח .לטעמי כשמסתכלים על שני מותגי האופנה -הם מציעים בגדים שיהלמו כל גיל, בגדים על זמניים, נוחים ואופנתיים.

ליאת שטיינמץ ורונית יודקביץ


להכיר את המעצבים


יוני פרידמן- מעצבת פנים

יוני בוגרת בצלאל, עבדה בסטודיו לעיצוב ואדריכלות בניו יורק במשך שלוש שנים בתחומי גרפיקה, עיצוב מוצר ועיצוב פנים. החלה לעבוד כעצמאית בישראל בשנת 2005. יוני מאמינה שעיצוב איכותי יכול להתקיים בכל תקציב וראוי שישרת מגוון רחב של אוכלוסיות.

בין הפרוייקטים שלה חללי מגורים פרטיים ומשרדים בפרויקטים חדשים ובמבנים לשימור, אכסנייה, יקב בהרי ירושלים, מספרה תל אביבית ואף ייעוץ בעיצוב לשגרירות זרה. מנגד – עיצוב פנים לדירת חרום לנשים במעגל הזנות ומעונות סטודנטים במבני שיכון.  בימים אלו עובדת יוני על שיפוץ מקיף של מבנה היסטורי בירושלים אשר ישמש כמרכז מבקרים הכולל חדרי ארוח ועל מספר דירות בבניה ללקוחות פרטיים במרכז תל אביב ובגבעתיים. ביתה הפרטי של יוני פורסם בספרה של שרון היבש "ביתו של אדריכל 2".

יצירת קשר: אתר, פייסבוק


צילום: טל ניסים

צילום: טל ניסים

צילום: טל ניסים

צילום: טל ניסים


AFTER PRACTICE 

המעצבת דורין תורג׳מן, בוגרת שנקר  2011, בעלת נסיון רב בתעשית האופנה,  לאחר סיום לימודיה עבדה במותג Or Bar Dodo של המעצבת דורית בר אור, כאחראית מחלקת עבודות היד של הסטודיו. ב 2014 הקימה את המותג הראשון שלה CLAW CAT ,קולקציה של סווצ׳רטים יחודיים עם עבודות יד ורקמה לנשים וגברים.

AFTER PRACTICE הינו מותג lounge wear – luxury basics , בגדים מבדים רכים ונעימים, המעוצבים מתוך מחשבה על נוחות תוך מחוייבות ליצור מראה ייחודי ואופנתי.  הוא מיועד להלביש נשים לחייהן האמיתיים, אידאלי לנשים שעובדות קשה על מנת לתחזק אורך חיים בריא ומאוזן.  נשים ספורטיביות הרוצות להרגיש חופש ותנועה במשך היום שלהן, שילוב בין  קריירה ומשפחה, למרות הקושי שבכך ותוך כדי לשמור על מראה ייחודי ואופנתי. כל בגד מעוצב עם דיטיילים המעניקים לפריט מראה  ייחודי והחומר העיקרי ממנו עשויים הבגדים בקולקציה הוא כותנה. הרכבי הבדים הם %100 כותנה , או %50 כותנה, %50 פוליאסטר.

טווח המחירים של הפריטים : 1299-290₪, ניתן להשיג: בקנייה און ליין, או בטלפון : 2394513-054

דורין תורג׳מן


צילום: מיכאל טופיול

צילום: מיכאל טופיול

צילום: מיכאל טופיול

צילום: מיכאל טופיול


IT ACTIVE WEAR

המותג IT ACTIVE WEAR נוצר מתוך הרעיון כי הדרך הטובה ביותר לשמור על אורח חיים בריא, המשלב שגרת אימונים שוטפת, הוא באמצעות סטייל. יוצרות המותג תמיד האמינו כי המוטיבציה הגדולה ביותר לפעילות ספורטיבית ותזונה נכונה טמונה בתוך בגדי ספורט מלאי שיק שניתן ללבוש גם מחוץ לחדר הכושר, והם אלו שיתנו לך את הדרייב להגיע לאימון. מתוך החשיבה הזו, הן יצרו את IT – מותג היוצר את האיזון המושלם בין  פונקציונאליות בבדים נושמים, נוחים וגמישים לבין הפקטור האופנתי שמגיע לגבהים חדשים ומביא את אופנת הקוטור לעולם האקטיב. הן שמות דגש על החשיבות בבדים פונקציונאליים, נוחים, גמישים ונושמים בתהליך עיצוב ופיתוח הקולקציות,לצד חדשנות  בעיצוב והתאמה לטרנדים החמים ביותר שמשחקים תפקיד חשוב לא פחות בחוד החנית של המותג.תאים לכל חלל. יצירת קשר: אתר, פייסבוק

עידן צור וטל צימרמן, בעלות המותג


צילום: אלעד אדמוני

צילום: אלעד אדמוני

צילום: אלעד אדמוני

צילום: אלעד אדמוני


נועה ראזר

נועה בת 28, גרה בירושלים, במקור מהישוב עצמון שבגליל. בוגרת המחלקה לעיצוב קרמי בבצלאל מ 2015. סטודנטית לתואר שני במחלקה ללימודי תרבות באוניברסיטת תל אביב. חברה בקואופרטיב העיצוב הירושלמי, ביחד עם עוד 7 מעצבים מוכשרים מתחומים שונים.

ראזר עובדת בסטודיו קטן וורוד על פיתוח וייצור מוצרי קרמיקה על טהרת הקראפט ובמקביל עובדת גם למול גופיים מסחריים בייצור תעשייתי. ראזר הציגה במספר תערוכות בניהן תערוכת אות העיצוב ויריד צבע טרי.

שואבת השראה ממסורות עבר וממחקר מתמשך של סגנונות עיצוביים המאפיינים תרבויות שונות ומשלבת אותם בעיצוב חדשני ועכשווי. הקולקציה מורכבת מגופים קרמיים אמורפיים, חלקם שימושיים, שרפרפים ואגרטלים, על גביהם קולאז' הדפסים צבעוניים בהשראת קרמיקה מסורתית מתרבויות שונות.

פרטי יצירת קשר: אתרפייסבוקאינסטרגם  noarazer

 

 

נועה ראזר


צילום: רומן פורצקי

צילום: אביב נוה

צילום: רומן פורצקי

צילום: רומן פורצקי


House in Moda

הזוג אלכס ואורית ריבקין, בעלי המותג, House in Moda מגיעים מתחום הלבשת הבית ועיצוב פנים ובעלי 10 שנות ניסיון ועשרות פרויקטים מאחוריהם.
לאחר שבשנים האחרונות ביקרו בתערוכות ברחבי העולם השניים זיהו חוסר שיש בארץ בפריטים מיוחדים באיכות מעולה ובמחירים שפויים. ולכן החלו לייבא לישראל מותגים שונים מרחבי העולם.

האתר מגיש מגוון רחב של פריטים מעוצבים לבית; החל מבובות ופסלים המשמשים לנוי, ועד פריטים יומיומיים כמו סלי אחסון, מתלים, שעונים, שמיכות ועוד. המותגים מיובאים בעיקר מאירופה ומוגשים בקו מודרני ובסגנון אלגנטי ונקי, כזה שיתאים לכל חלל.

פרטי יצירת קשר: אתר, פייסבוק

 

צילום: יח"צ


צילום: יח"צ חו"ל

צילום: יח"צ חו"ל

צילום: יח"צ חו"ל


MAYAYA

יוצרות ביגוד איכותי וחסר זמן לילדים שמחים שניזונים מהרפתקאות ודמיון פרוע. ההשראה שלהן שאובה מהחיבור שבין הטבע הפראי והחיי העיר האורבניים.

הקולקציה היא יוניסקס, עשויה מ100% כותנה איכותית והבדים הם רכים ונוחים והגזרות נוחות ופנקציונאליות. כל הבגדים מעוצבים ומיוצרים בישראל. שתי המעצבות מעורבות בכל שלב לוודא שהלקוחות מקבלים את המוצר הכי טוב שניתן.

ילדים הם ייחודיים וכך צריכים להיות גם הבגדים שלהם. המעצבות מהופנטות מעולם האופנה וכאמהות הן מוצאות שקשה למצוא בגדים ייחודיים לילדים המשקפים את האופי שלהם וההשקפה האמנותית של המעצבות, זה סיפק להן את הדלק ליצור תינוק חדש ולקרוא לו  MAYAYA

פרטי יצירת קשר: פייסבוק, אתר

 

 


צילום: עמיר מייבלט

צילום: עמיר מייבלט

צילום: עמיר מייבלט

צילום: עמיר מייבלט


VAGUE

אנוק וטוני השותפות למותג האופנה VAGUE , השתיים הכירו אצל חברים משותפים וגילו מיד שפה משותפת, לפני מספר חודשים פתחו סטודיו/חנות במתחם נגה שביפו. 
באמצעות מותג האופנה שלהן הן מציעות פריטים שהן היו רוצות ללבוש.
אופנת יוניסקס עם חיתוכים א-סימטריים, גזרות מתוחכמות, בעלות אופי ובעיקר בצבע שחור!

אנוק בוגרת תואר ראשון בעיצוב טקסטיל בשנקר ותואר שני בעיצוב אביזרי אופנה ונעליים ב Polimoda, בפירנצה. מרצה ב״גילדה״ -בית הספר לעיצוב נעלים ואביזרי אופנה. סטודנטית ללימודי אוצרות ומוזיאולוגיה. חזרה לארץ לפני שנתיים אחרי התמחות אצל מעצבת אופנת עילית והישר משם עברה לסין, לליבה של ייצור המוני כמעצבת נעליים בחברת LTD GAGIER. ב 3 שנים האחרונות הספיקה להיות פיינליסטית בתחרות בינלאומי talent intertanoional ITS support באיטליה ולזכות בתחרות AWARD DESIGN A בתחום העיצוב.  טוני, בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול סטודיו לטקסטיל. סיימה בהצטיינות לימודי תעודה בעיצוב אתרים ופיתוח אפליקציות בשנקר, היום אחת מהבעלים והמייסדים של רשת חדרי הבריחה המובילה בארץ ROOM EXIT ,אחראית על עיצוב תפאורה ותסריטאית.

פרטי יצירת קשר: אתר , דף פייסבוק

צילום: אלכס פרגמנט


צילום: אלכס פרגמנט

צילום: סטס קמינסקי

צילום: אלכס פרגמנט

צילום: מרק סגל


שון צ'פרק

שון הוא שף צעיר המבשל עם נשמה גדולה וחיוך תמידי. הוא זיהה את הטרנדיות של קונספט חדש של חוויה הקולינרית, כיום לקוחות המגיעים למסעדות השונות מעוניינים מעוניינים בחוויה שלמה ולא רק אוכל טעים לחיך. הוא הבין את הביקוש ואת הפופלאריות של בישול בבית הלקוח, מטבח פתוח וסיורים קולינריים.

התשוקה שלו היא לבישול צרפתי עם נגיעות וייטנאמיות/אסיאתיות והוא מציע ארוחות המורכבות משש- שבע מנות. הוא שם דגשש מיוחד על חומרי גלם המשובחים ביותר.

ניתן לטעום מבישוליו והאנרגיות הנעימות שלו או בסטודיו הפרטי שלו לאירוח (עד 12 איש), לארוחה שכולה חווית מטבח גורמה, טעמים מיוחדים, אלכוהול, מוזיקה ואווירה. או שניתן להזמינו לבשל בעבורכם בביתם הפרטי.

יצירת קשר: פייסבוק

שון צ'פרק


צילום: מיכל לורנץ לBeauty Life

צילום: גל רביצקי

צילום: מיכל לורנץ לBeauty Life

צילום: עמית שמש


לירון הורביץ

לירון בעלת המותג Onchiq -מתגוררת, מעצבת ויוצרת את דגמיה בנס ציונה.  הורביץ בוגרת בצלאל משנת 2005 ולמרות שהקימה את הסטודיו לפני כ 8 וחצי חודשים בלבד כבר הספיקה בזמן קצר לעשות מהפכה קטנה בעולם האופנה והמידות.

היא מעצבת פריטים ייחודיים הנותנים מענה אופנתי ושיקי במיוחד, בטווח מידות רחב עם גזרות מחמיאות לגוף האישה בכל מידת ומבנה גוף. הבדים מאפשרים נוחים, לא מגבילים את התנועה ומאפשרים מרחב תנועה רחב, מה שמאפשר יציבה והליכה נעימה ואלגנטית.

 הקולקציות מגיעות עם מספר פריטים מצומצם והן מאד מדויקות, הצבעים מונכרומטים והפרטים מוקפדים באיכותם הגבוהה ובבחירת הבדים. 

פרטי יצירת קשר: אתר, פייסבוק

 

לירון הורביץ


צילום: טל צבר

צילום: טל צבר

צילום: טל צבר

צילום: טל צבר


אפרת מקוב – עיצוב תכשיטים

אפרת מקוב בעלת מותג הנקרא על שמה, מקוב החליטה לעשות שינוי משמעותי בחייה לאחר 20 שנות עבודה אינטנסיבית בעולם הכספים וחזרה לעסוק ביצירה:

היא מעצבת ויוצרת תכשיטים בעבודת יד ומשקיעה בהם הרבה אהבה ותשומת לב. התכשיטים מעוצבים בסגנון רומנטי עם נגיעות וינטג' ועשויים בעיקר מכסף, זהב או פליז בציפוי איכותי של זהב 14 קרט. חלקם משובצים באבני חן ופנינים. מקוב שואבת השראה לעיצובים מהטבע ומתכשיטים עתיקים.

פרטי יצירת קשר- פייסבוקאתר במרמלדה מרקט 

אפרת מקוב


צילום: אפרת מקוב

צילום: אפרת מקוב

צילום: אפרת מקוב

צילום: אפרת מקוב


הדר בורשטיין

הדר גדל בקיבוץ נירים שבנגב וכיום חי ופועל מתל אביב, בוגר לימודי עצוב תעשייתי שנקר 2004

ב13 שנה האחרונות הוא עובד כמעצב בסטודיו "טוקן"  לעיצוב תערוכות מוזיאונים ומרכזי מבקרים ובמסגרת עבודתו משלב בין עבודות עיצוב ותכנון לעבודות סדנה ונגרות.

הכל החל כאשר סייע לבת זוגו לעצב ולבנות חנות תכשיטים, הוא עשה שימוש בעצים טבעיים, אשר אסף מהקיבוץ בו הוריו עדיין מתגוררים ועץ בניין ממוחזר.

המפגש בין שני חומרים אלו העלה בראשו את הרעיון לתת פרשנות חדשה לטרנד ראשי הצבי ולייצר ראש צבי מעץ בניין ממוחזר וענפים של עץ טבעי. הוא רצה להכניס את החוץ לפנים ולהשיג תחושה יותר חופשיה ונעימה. הצבי נתלה בחנות ובעקבות הפידבקים החיוביים בורשטיין החל לייצר ראשי צבי נוספים.

את הראשים הוא מכין מעץ ממוחזר, מנסר ומשייף לכדי צורה מתאימה אשר כל ראש צבי ייחודי ושונה מאחיו. את הגוונים של הראשים הוא מפיק בעזרת חום ואש.  פרט לדבק הנגרים בו הוא משתדל להמנע מחומרים כימיים כגון צבע וכו. הפרוייקט דינמי  ובעזרת דיאלוג עם הלקוחות והאתגרים אותם הם מציבים מתפתח  לכיוונים מפתיעים. משמח אותו לעזור לאנשים להכניס את החוץ לפנים ושהעבודות משמחות אנשים.

פרטי יצירת קשר: פייסבוק

רונית ליד ראש הצבי


צילום: הדר בורשטיין

צילום: הדר בורשטיין

צילום: הדר בורשטיין

צילום: הדר בורשטיין



בדומה לאירוע הקודם, גם בביתה של יוני פרידמן חוויתי אירוע מתוקתק, מוקפד ומהנה בהפקת הצמד ליאת ורונית. היה כייף, צבעוני, שמח וטעים. הפעם הגעתי עם אמא שלי וגם היא מאד נהנתה. טווח הגילאים כאן מאד גמיש, החל מהורים צעירים, נשים צעירות ונשים בוגרות יותר, כולן ימצאו מענה לטעמן האישי!

מחכה לאירוע הבא, שיחל בסוף השבוע הקרוב 19.1-20.1 בביתה של רונית דסקל, שם נכיר את רונית ואת שותפתה שרון קדמי. שתיהן הקימו מותג תכשיטים Wild Feather. מצפה להתרשם מעוד אירוע INHOUSE מזמין ומעוצב במיוחד

קישור לאירוע, וקישור לדף העסקי

ליאת, רונית ואני


הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן