היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

גליה להב בשבוע האופנה

גליה להב בשבוע האופנה

שבוע האופנה Gindi TLV Fashion Week 2017 שהתקיים במתחם קניון האופנה TLV Fashion Mall אירח את תצוגת האופנה של המעצבת גליה להב לאביב-קיץ 2017.


בינואר האחרון המעצבת גליה להב זכתה להיות הישראלית הראשונה שהציגה את קולקציית הקוטור שלה לאביב-קיץ 2017, בפריז, ובשבוע שעבר עשתה את הופעת הבכורה שלה עם בית האופנה שלה בשבוע האופנה גינדי TLV והציגה קולקציית ערב Ready-To-Wear.

להב מביאה כעת את חי הלילה הניו יורקים למסלול התל אביב, הקולקצייה הנקראת Night Flare עוצבה בהשראת סצנת חיי הלילה היוקרתיים בניו-יורק וביפן. היא ציינה את מועדון ה- Candyland Nightclub כהשראה, הוא מהווה חוויה המותחת את גבולות החושים. הקולקציה קוראת תיגר על  האופן שבו אמורים להראות בגדי הערב ובוחנת כיצד ״בגד״ נתפס אחרת על ידי הסביבה בה הוא מוצג, והיותו נתון להבזקי אור והמוזיקה מכתיבה את הקצב. בעידן, בו הנראות לעתים חשובה מהתוכן וריבוי המסכים מערערים את התפיסה העצמית ההתמקדות בורסטיליות של הבגד מאד מובנת.


הקולקציה מורכבת מ-30 פריטים, חלקם נשפכים ולצידם פריטים בעלי עיצוב גאומטרי ״מכאני״; הגזרות המלטפות את הגוף, עםם חיתוכים ושסעים, המייצרים מיקןד ונראות חדשה לגוף הנשי. בין גווני הקולקציה ניתן למצוא כחול, אדום, ורוד והסומק ולצד הירוק, לבין ריצודי מתכתית, בגווני כסף, זהב וברונזה ודוגמאות מגוונות, לצד בדים אלגנטיים כשיפון משי, עור ורקמות פאייטים, שנתפרו ידנית. הדגמים משלבים עבודות-יד מסורתיות. מגוון שמלות וז'קטים בשילוב פאייטים גדולים, צבועים ידנית, בחיבורי צבעים חדשים ורקומים לפי דוגמאות חיתוכים זוויתיים.

לטובת מראה מושלם שיתף בית האופנה פעולה עם המותג הישראלי נוריתמי, של המעצבות תמר אידלמן ובתה אלינור אבני, שיצרו קולקציית תכשיטים ייחודית שתשתלב עם הקולקציה של להב. התיקים שנשאו הדוגמניות עוצבו ע"י מותג תיקי העור החדשני Collécte.

צילום: אבי ולדמן







היכנסו לראות את התצוגה של גליה להב, הסרטון נלקח מהערוץ ה- Youtube של ה Gindi TLV Fashion Week 2017, קישור לערוץ

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן