היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

Inhouse #6 – אירוח בביתה של מיקה דרימר

Inhouse #6 – אירוח בביתה של מיקה דרימר

IN HOUSE הינו מיזם מכירות פופ אפ נודד המציג חווית קניה ואירוח חדשה הנערכת בבתים ובחללים מעוצבים ברחבי הארץ.  כאשר בכל אירוע אוצרות האירוע בוחרות בפינצטה מעצבים ואמנים מוכשרים מעולם הלייפסטיל/אופנה /אומנות/עיצוב/קוסמטיקה/קולינריה.

האירועים מאפשרים הכרות בינאישית בין המעצב/ת והלקוחה. חלל המכירה נבחר בקפידה, באווירת אירוח נינוחה ומגוונת ומציע חוויה תרבותית עשירה באסתטיקה וחדשנות .

מובילות המיזם , ליאת שטיינמץ אשת יחסי ציבור המתמחה בעולם האופנה והלייפסטייל ורונית יודקביץ יוצרת, שחקנית ומובילת דעת קהל. שטיינמץ ויודקביץ אוצרות האירוע מנוסות בהפקת אירועים וניכר שהן מורגלות בחשיבה על הפרטים הקטנים.

האירוע ה6 בו נכחתי נערך בביתה המרווח והמואר עד מאד של מיקה דרימר בהרצליה פיתוח.  כל חלק בחלל הציבורי שימש כבמה לכל מעצב/יוצר שהציג קלקציה והחלוקה הייתה ברורה וניכר שאוצרות האירוע הקדישו מחשבה לבחירת המותגים.

ליאת ורונית צילום: דליה נבעה


נכנסתי מהכניסה הצדדית לסטודיו של מיקה, ומיד הבחנתי בקולקציית הנעליים הצבעוניות של דרימר המסודרת על קירות הסטודיו ובחדר עצמו.  מעצבת הנעליים הסימפטית הפגינה חלוקת קשב מצוינת כאשר קיבלה פני בחיוך, בעודה עומדת במרכזה של קבוצת נשים וממשיכה בהסבר על הקולקציה שלה.

ליד הכניסה פגשתי במותג Promise, מותג קוסמטיקה אונליין יוקרתי הנמכר באריזות סגולות. הדוכן המרשים בצבעי המותג שידר יוקרה ומכיוון שהוא היה קרוב לכניסה השרה על כל אדם הנכנס לבית/מתחם תחושה של חגיגיות שהלמה את המעמד.

הבית של דרימר "הולבש" ברהיטים של המותג Torn Leaf של המעצב הסופר מוכשר תומר נחשוון. הרהיטים פרי יצירתו סיפקו ישיבה נוחה לאורחי האירוע לצד הצגתם כפריטים המוצעים למכירה והתאימו לדירה המרשימה. על השולחנות המעוצבים הונחו אגרטלים צבעוניים של המשתלה האורבנית והרי ידוע שפרחים מכניסים אווירה רגועה ובריאה, חמצן. הלקוחות והמעצבים, כולם היו נינוחים וחייכנים.

צילום: דליה נבעה

צילום: דליה נבעה


שטיחים מרהיבים וסגנוניים(אלי ששון) עיטרו את הרצפה והביאו חשק להתיישב עליהם, ממש על השטיח עצמו. על הקיר ניתלו המסכות של Urban masquerade. חלל הבית שימש כפרזנטציה ראויה. בהמשך פגשתי את מותג האופנה של נפתול בעיצוב נתלי אליאן, השילוב של העיצובים הנעימים והאוויריריים שלה עם מותג הביגוד לספורט ויוגה Comeom  שניצב ליד היה מתבקש וטבעי. שירי הוד בעלת המותג Comeom, צעירה וחייכנית הציעה מגוון טייצים ובגדי ספורט צבעוניים שתאמו את האווירה הקלילה והנעימה.

בפטיו(מרפסת פנימית) התמקמה המשתלה האורבנית עם עציצים וצמחי אוויר סוקולנטים והמון אנרגיות חיוביות. יאנה בעלת המשתלה סיפרה לי את סיפור אהבתם שלה ושל בן זוגה ואיך הקימו יחד את המשתלה האורבנית.

 

צילום: דליה נבעה

מורן מדגמנת תכשיטים, צילום: מיכל לורנץ לBeauty Life


לצד אופנת טקסטיל ועיצוב לבית פגשתי גם את מורן, מעצבת מותג התכשיטים Napoz. אשר עיטרה את ידה של שרון איילון שביקרה באירוע והתחדשה בצמידים וטבעות יפהפיים. עמדת התכשיטים שהציגה הייתה מלאה בתכשיטי כסף מעוטרים, עדינים, אך בעלי נוכחות אשר השתלבו נהדר עם הVibe של האירוע. קישור לאתר של Napoz

ליאת ורונית לא שכחו שאירוע לייפסטייל אינו שלם ללא מטעמים ואלכוהול. מבחר יינות וגראפה(יבואן משקאות גראפס) תרמו לאווירת האירוע והשלימו את חוויית האירוח ולצידם עוגות ומאפים של טלי בר(אפיה מתוקה), שהשאירו טעם של עוד.

שרון איילון ותכשיטי Napoz, צילום: דליה נבעה


הכירו את האמנים

מיקה דרימר- דרימר החלה בתחילת דרכה בתחום הפיסול בקרמיקה. וגם בעת התמחותה בפיסול האהבה לעולם האופנה כבר הפגינה נוכחות. דרימר פיסלה שמלות מפוארות, בטכניקה האופיינית לה הדימתה לשמלות מראה כאילו הן עשויות מטקסטיל יוקרתי. הההצלחה לא איחרה לבוא והיא הציגה בגלריות ובתערוכות רבות מסביב לעולם.  לפני כשלוש שנים היא החליטה ללכת אחרי החלום ולהקים מותג נעליים משלה. לא איחר היום בו כבר חבקה מותג נעליים חדש שנקרא על שמה MIKA DRIMER, ובימים אלו היא משיקה את קולקציית סתיו-חורף 2016-17, קולקציה יוקרתית שיוצרה במהדורה מוגבלת, 12 דגמים, 12 זוגות מכל דגם. לבסוף יצאה לאוויר העולם קולקציה צבעונית, אופטימית, המבקשת להעביר לנועלת אותה, רגעים מתוך המסע האופטימי שלי ויחד עם זאת לשלב את המסע האישי של כל אחת ואחת. הפייסבוק של מיקה דרימר

מיקה דרימר, צילום: דליה נבעה


צילום: דליה נבעה

צילום: דליה נבעה

צילום: דליה נבעה


משתלה אורבנית – ה"משתלה האורבנית". החנות הוקמה בשנת 2011 ע"י אלירן בן יהודה, אשר הגיע מהמושב שבהרי ירושלים וחיפש להביא איתו קצת מן הטבע אשר גדל בו, אל תוך העיר הגדולה.
 המטרה הראשונה הייתה לרכז לתוך החנות הקטנה את מגוון הצמחים והמוצרים אשר כל אחד צריך על מנת להקים לעצמו את הפינה הירוקה שלו, כאן, בתוך העיר הגדולה. בן יהודה ויאנה קוזיריס בת זוגו אותה הכיר כאשר הגיע למשתלה מנהלים ביחד עם חיוך את המקום. ניכר שהמקום, הפרחים והלקוחות מקבלים הרבה אהבה. היכנסו לאתר המשתלה

צילום: דליה נבעה


צילום: דליה נבעה

צילום: דליה נבעה

צילום: דליה נבעה


Promise – חברת קוסמטיקה ישראלית באיכות בינלאומית, החושבת עליך, ניתן לראות זאת בפועלה של החברה. דבר ראשון זה מתבטא בפיתוח מוצרים כמוצר הדגל של החברה.

מוצר הדגל הינו קרם 10 התועלות – מדובר קרם המתאים לאישה העסוקה, שזמנה הפנוי מועט. הקרם יסייע לה בהפחתת קמטים וקמטוטים,  יסייע בשיפור חוזק וגמישות העור ויקנה לעור מראה מורם ומהודק. קרם הפלא יחדיר לחויות וישמור על רמת לחות מיטבית. כל זאת במקביל לתהליך הזנת והרגעה העור. עורך יראה  זוהר ויהיה מוגן מפני נזקי הסביבה והגיל . ויש בו אף אפקט טיפולי בשל יכולתו להבהיר כתמי שמש גיל ופיגמנטציה.

ואם זה לא מספיק להראות על המחשבה הרבה שהחברה מקדישה ללקוחה, כשתקבלי את החבילה שרכשת לביתך החבילה תכלול דוגמית שתאפשר לך להתנסות ובמידה והקרם לא יענה על ציפיותיך תוכלי להחזירו תמורת החזר כספי. בנוסף, המשלוח יעשה עם שליח עד לביתך ואינו בתשלום. המוצרים מגיעים במארז סגול ומשדרים יוקרה. היכנסו לאתר

אסף, שרון ורונית, צילום: דליה נבעה


אסף דקל מנכ"ל Promise ושרון איילון, צילום: דליה נבעה

אסף מסביר לי על המוצרים, צילום: דליה נבעה

צילום: דליה נבעה


urban masquerade – מאחורי המותג עומד צחי נבו, בוגר לימודי אמנות ועיצוב תעשייתי בבצלאל משנת 1990. נבו החל לעבוד כמעצב מוצר בטרם נכנס לעולמות השיווק. לאחר ההפסקה מעולם היצירה, לפני מספר שנים החל לחוש בצורך ליצור. בשל אהבתו לצעצועים ומשחקים הוא איפשר לילד הפנימי שבו לתפוס נוכחות. הוא נכנס לסטודיו והחל ליצור מסכות, המהוות קישוט מרשים לקיר. נבו מצא השראה במסכות עץ מסורתיות ולקח את זה לכיוון יצירתי קומי חדש. הוא רצה ליצור חיבור רגשי בין הלקוחות למסכות שיקשטו את הקיר בביתם.  כל מסכה שונה, שואבת השראה מנושא אחר. לעיתים דמות משעשעת שצחי פגש, ספר, ציור, דמות מצויירת, כל דבר המצית את דמיונו. היכנסו לאתר


נתלי אליאן והמסכות, צילום: מיכל לורנץ לBeauty Life

צילום: דליה נבעה

צחי נבו,urbanmasquerade, צילום: מיכל לורנץ


את בנותיו של אלי ששון פגשתי באירוע, הן סיפרו לי עם ברק התרגשות בעיניים על העסק המשפחתי.

שטיחי אלי ששון, המותג ותיק עם 40 שנות מוניטין, כל השטיחים  נבחרים אישית על ידי אלי ששון בתערוכות בינלאומיות בחו"ל. 
 שטיחי אלי ששון מפארים את בית המשפט העליון, תאטרון יהלום, המשכן לאמנויות הבמה, בית הנשיא, מרכז רבין, היכל התרבות, בית ראש הממשלה, כנסת ישראל, מרכז פרס לשלום ועוד…
 החברה אף מעניקה שרות מקצועי ביותר של ניקוי ותיקון שטיחים ובעזרת צוות המומחים שלנו נשמח לייעץ לכם מהו הטיפול הדרוש לשטיח שלכם על מנת לשמור ולתחזק אותו בצורה הנכונה והטובה ביותר. וכיום הם עובדים על הקמת מותג חדש תחת שם החברה. היכנסו לאתר

שטיחי ששון, צילום: מיכל לורנץ לBeauty Life


את COMEOM הקימה שירי הוד, מתרגלת אשטנגה מסורתית (Mysore Style). שזכתה לטייל בעולם, לחוות צורות חיים אחרות ולוקחת חלק פעיל בקהילת היוגה העולמית. אחרי שנים של פעילות בעסקי אופנה ובשיווק לייפסטייל באינטרנט הישראלי, הוד בחרה להתמקד באהבתה הגדולה, להפיץ ולשתף עם אחרים את השפע והערך הרב שהתרגול הוסיף לחייה. המותג שואף להפיץ את מסורת היוגה ואת המודעות לחיים בריאים ומאוזנים, תוך שימוש מעודן ואלגנטי בפריטים מלאי סטייל שעוצבו במחשבה והיכרות עם צרכי המתרגלים. COMEOM מציג בגדים ואביזרים שלוקטו ונבחרו בקפדנות ועוצבו בידי אנשים שהשקפת עולמם מתאימה ומושפעת מעקרונות היוגה. אלה מותגים נבחרים מרחבי הגלובוס שבחרו במודע להפיץ את האהבה שטמונה ביוגה באמצעות עיצוב יפהפה, איכותי ויעיל.   קישור לאתר

צילום: מיכל לורנץ לBeauty LIfe

שירי הוד, מותג COMEOM, צילום: דליה נבעה


נתלי אליאן מייסדת נפתול הגיעה ממשפחה של עוסקים באופנה, להוריה היה בוטיק מצליח וכילדה בילתה בסביבה היצרנית הזו. בגיל 18 החלה ללמוד בבית ספר לעיצוב אסכולה. היא טיילה בחו"ל מספר שנים, ובגיל 24 החלה לעבוד אצל מעצבת האופנה האמריקאית Biya  ותוך כדי העבודה  כיד ימינה למדה אליאן הצעירה רבות. היא חזרה לארץ ופתחה את המותג, בתחילה מכרה מבוטיקים ואחר כך החלה למכור אונליין בארץ ובחו"ל.  הסטודיו בלבונטין 2,  054-4674672

נתלי אליאן למותג נפתול, צילום: יח"צ


תומר נחשון גדל בין המכונות בעסק של אביו, הוא התחיל כשוליה אצל אביו ובאופן סימבולי כיום בעיצוביו הוא משלב את מה שלמד בבית אביו עם החומר, הטכניקה והאסתטיקה. עם השנים זכה בשליטה בחומר ובלימודי האדריכלות היכולת הטכנית פגשה בידע. כל אבי הטיפוס מיוצרים על ידיו, בעבודת יד וכך גם מרבית המוצרים הסופיים. הרהיטים חדשניים, עיצוב נקי, יוניסקס, מאד אסתטיים ונותנים פתרונות פרקטיים לריהוט הדירה כאשר חוויית הישיבה מאד נוחה ומפנקת.

הפריטים נמכרים בטווח מחירים של בין 2,200 ₪ ל-13,900 ₪ עבור מוצרים שבמלאי, ובמחירים אחרים עבור מוצרי one-of.רוב הפריטים נמכרים ישירות דרכו – דרך אתר אינטרנט שכתובתו מעלה. בנוסף, חלק מהפרטים מוצגים ונמכרים בשתי גלריות בתל אביב. קישור לאתר

תומר נחשון, צילום: מיכל לורנץ לBeauty Life


ניכר שליאת ורונית חשבו על כל פרט, האירוע היה ללא רבב. נכחתי באירוע במשך ארבע שעות, והזמן טס! מחכה לאירוע הבא, שיחל בסוף השבוע הקרוב 5.1-6.1 בביתה של יוני פרידמן מעצבת פנים מוכשרת המזמינה אותנו להתארח בביתה, אותו עיצבה במו ידיה.

קישור לאירוע, וקישור לדף העסקי

ליאת ורונית מובילות מיזם הלייף סטייל Inhouse

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן