היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

בייבילנד 2016

בייבילנד 2016

Babyland הינו אירוע בן שלושה ימים המאפשר להורים לחדש מלאי במחירים נוחים יותר ממחירי השוק וכמו כן מרכז במקום אחד מותגים רבים מעולם ההורות והציוד לילדים. בימי היריד ניתנות הנחות משמעותיות בעיקר בסופרפארם אבל גם בשאר המותגים המשתתפים ביריד.

 היריד מאפשר למותגים להשיק את החידושים האחרונים ולדבר ישירות עם קהל לקוחותיהם. במקביל נערך הבייביסייל ב230 סניפי סופרפארם, זו חגיגה אחת גדולה להורה. באירוע הנוכחי, ה-9 במספרו, הושקעה מאמץ ומחשבה רבה לאחר תלונות נשנות על צפיפות בשנים הקודמות. המתחם גדול ומרווח יותר.

 

צילום: מושיק לינדבאום


כרטיס עלה 40 שקלים וכל משתתף קיבל תיק הפתעות שכלל  דובון, מטרנה אקסטרה קייר תחליף חלב, דייסת מטרנה, האגיס אקסטרה קייר – 8 יחידות, מגבוני אוונט, חיתולי לייף בייביז, קרם החתלה קלנדונלה, מולטי צ'יריוס של נסטלה, סבוקלם אינוביישן, BB cream  SPF35.

במהלך ימי היריד נערכו הרצאות, סדנאות ומופעים על מגוון נושאים מנושאי עיכול, בייביי יוגה, סדנת קונטקט בייבי לאם ועוד.


Silver Coross – זהו הדוכן הראשון בו ביקרתי. גולת הכותרת שהוצגה בדוכן (לדעתי) הייתה טיולון חמוד וסגלגל בשם pop, הוא דומה ליויו, מכיוון שהוא מאפשר שכיבה מלאה ננעל כמטריה, מאד אסתטי כאשר סוגרים לשניים, הוא מתקפל לתיק, ניתן להעלותו למטוס ולהכניס לטרולי והוא שוקל 6 קילו בלבד.  בנוסף לכך, בניגוד לרוב הטיולונים המאפשרים עד 15 קילו, בטיולון הזה ניתן לשאת עד 22 קילו. (חשוב לציין שבחו"ל ניתן לסחוב עד 25 קילו, בארץ עד 15 קילו).

עגלת  SILVERCROSS WAVE  – עגלת תינוק רב תכליתית  המתאימה לתינוק יחיד, תאומים או אחים בהפרשים קטנים. היא מאפשרת 15 וריאציות הכוללות 2 מושבים, 2 אמבטיות לשכיבה, או שילוב של אמבטיה ומושב יחד או לחילופין. צרה וקומפקטית עגלת  SILVERCROSS Sleep Over האלגנטית עגלת וינטג'- אורבני ועדיין אופנתי, המתאימה לתינוקות החל מרגע הלידה ועד לגיל 3. מרווחת ונוחה לנסיעה בכל תנאי שטח. היא ידועה כעגלה בה בחרה הנסיכה קייט מבית המלוכה הבריטי  לבנה הראשון.  בנוסף, תציג החברה את עגלת  SILVERCROSS SURF  מדגם אסטון מרטין, העיצוב שלה פותח בשילוב עם מעצבים של מותג מכוניות הספורט Aston Martin, עם מגוון שדרוגים ושימוש בחומרים ואקססוריז שהופכים אותה לעגלה מפנקת ואיכותית.  עגלת SILVERCROSS Balmoral – עגלת וינטג' מפוארת – עגלה בסגנון של פעם, עם התאמות לתקופה המודרנית של היום עם סטייל ושיק מיוחדים. מוצר הדגל של חברת סילברקרוס.   לפניכם שלושה מותגים של עגלות ומוצרי תינוקות אותם תציג לראשונה בתערוכת בייבילנד 2016:  עגלת UPPA BABY VISTAסילברקרוס הינו היבואן הרשמי בישראל של מותג העגלות הבינלאומי  UPPA BABYמהמובילים בעולם ובתערוכה תוצג עגלת UPPA BABY VISTA – שמותאמת לתינוק אחד או כעגלת אחים, ותתאים אפילו ל 3 ילדים – תאומים ופעוט, מתקפלת לקיפול סטנדרטי מבחינת גודל וכל התפעול שלה קל ופשוט לשימוש. אתר Silver cross 


בדוכן של חברת Sweetie הכרתי 3 מוצרים המתוקשרים ביריד:

נעליים לצעד ראשון – כאשר התינוק מתחיל ללכת. נעליים שיוצרו בקוריאה, פותחו בשיתוף עם המחלקה המדעית של אונברסיטת סיאטל. הן מאווררות בניגוד לנעלי הצעד הראשון שהן אדוקות. נערכו מחקרים שכאשר התינוק מחפש שיווי משקל תורם להתפתחות המוח. ניתן לכבס. זה גרב ולא מיועד לחורף בחוץ. יש חורי אירוורר לא מחליקות. מידות. מחיר לצרכן- 100 ש"ח.

מוצץ חדש שמייעדים לתינוקות סרבנים, הוא קל ובעל פטמה קטנה העשויה מיציקת סליקון אחת אין הצטברות בקטריות ועשוי סיליקון.  הוא לא צובר טעמי לוואי או היווצרות נוזלים.  ונשאר שקוף. קל להחזיק אותו בפה ויש חור בו ניתן להכניס אצבע ולהחזיק בפה. וההורה יכול להכניס אצבע וללמד את התינוק למצוץ. מחיר לצרכן 50 שקלים. אתר Sweetie

הבקבוק  pura – מגיע בצבעים מהממים, שומר חום וקור. זהו בקבוק לכל החיים –  מתחילים מפטמה המותאמת לפי גיל הילד, ניתן לעבור לפטמה רגילה ולהפוך למימיה. זהו בקבוק לכל החיים.  59  ש"ח  לבקבוק הקטן ו64 ש"ח לבקבוק הגדול.


בתערוכה הציגה חברת Weleda את סדרת הקלנדולה הידועה הכוללת את קרם ההחתלה הפופולארי המגן על עורו העדין של התינוק באזור החיתול ומונע ועוצר התפתחות של אדמומיות ותפרחת חיתולים.

בין מוצרי הסדרה ניתן למצוא אף המוצרים הבאים; קרם אמבט לשמירה על גמישות העור ולמניעת סימני מתיחה. תחליב לניקוי ורחצת השיער ועור הגוף. קרם לחות קלנדולה לפנים, המגן ומזין את עורו העדין של התינוק בכל מקרה של יובש, גירוי ואדמומיות.  כמו כן, חלב גוף ללחות והזנת גוף התינוק,  שמן קלנדולה, קרם לחורף ומשחת שיניים.

יצאה סדרה חדשה בשם וולדה בייבי דרמה נטופית לבנה, הסדרה תוכננה בכדי להעניק הגנה ולחות מרגיעה לעור התינוק במקרים של עור רגיש, יבש ואדמומי, המתאפיין בגירוי וברגישות. הסדרה כוללת קרם החתלה למניעה וטיפול בתפרחת חיתולים בעור אדמומי ומגורה במיוחד וחלב גוף נטופית לבנה להזנה והרגעת עור עדין, מגורה, רגיש מאוד או יבש. כמו כן, קרם פנים להזנה והרגעת עור פנים עדין, מגורה, רגיש מאוד או יבש.  אתר Weleda


 צ'יקוהמוצרים שחברת צ'יקו הציגה בבייבילנד:בקבוק הנטורל פיט הבקבוק, שהכי קרוב לאמא. מכיל פטמה ייחודית המדמה הנקה ומאפשרת זרימה רציפה של אוכל, שומרת על צוואר התינוק בתנוחה האופטימלית להאכלה. הבקבוק מכיל שני פתחי יציאת אוויר למניעת גזי אנטי קליק.  כוכב  בבסיס הפטמה ליצירת אלסטיות ופלקסיבליות כמו בתהליך היניקה. המוצץ – לפי טענת החברה, פטמת המוצץ של צ'יקו היא הפטמה היחידה שלא משנה את מבנה הפה של התינוק ונבנה בדיוק כמו מבנה הפה של התינוק. המוצץ תוכנן ועוצב על ידי אורטודנטים בצורה שונה מהמוצצים הקיימים בשוק. בתהליך מציצת מוצץ שאינו בצורה של מבנה הפה של התינוק הוא מתרחב לצדדים ומשנה את מבנה החניכיים, המוצץ של צ'יקו בתהליך המציצה יורד על מבנה הלשון ושומר על מבנה חניכיים תקין. על המוצץ עצמו יש חירוץ כדי למנוע היווצרות של וואקום בתהליך המציצה. רפידות הנקה עם אפקט חרוזי הג'ל. רפידה היא ספוג שנועד לספוג הפרשות. החיסרון של ספוג שברגע שלחץ מופעל עליו הוא יוצר שטח פנים לח מה שגורם לחוסר נוחות ועלול לגרום לסדיקה ולפטרייה בפיטמה.  כדי למנוע זאת צ'יקו שילבה חרוזי ג'ל בחלל הרפידה כך שכל ההפרשות נספגות בחרוזי הג'ל מה שמונע את חוסר הנוחות, האפשרות לסדיקה ופטריה ומאריך את אורך חיי הרפידה עד כפי 2 מרפידה רגילה. הרפידה היא אולטרה דקה עם שוליים צרים ואפשרות הדבקה לחזייה למניעת תזוזה. לאתר צ'יקו 

רפידות הנקה עם אפקט חרוזח הג'ל

המוצץ של צ'יקו

קבוק הנטורל פיט – צ'יקו


מחזיק מוצץ – MAM

חברת MAM

החברה האוסטרית נוסדה בשנת 1976 ומוצריה משווקים בלמעלה מ- 56 מדינות. היא מציעה מגוון רחב של מוצרים, החל מבקבוקים מותאמים לגיל ולצרכי התינוק העשויים פוליפרופילן ואינם מפרישים ביספנול A, מוצצים במגוון עיצובים המתאימים לכל גיל מלטקס או מסיליקון. נשכנים, מחזיק מוצץ, כוס מעבר, מברשת למידה לצחצוח שיניים ועוד. המוצרים פותחו בהתייעצות עם אורתודנטים, רופאי ילדים והורים. 

מחזיק המוצץ של MAM תוכנן במיוחד לשימוש בטוח של התינוק- מכיל לולאה גמישה וחזקה המתחברת לטבעת הסיליקון של מחזיק המוצץ, מתאים לא רק למוצצי MAM אלא גם למוצצים של חברות אחרות. התפסן מקנה שליטה באורך השרוך וניתן להגדלה / הקטנה. השרוך מגיע בעיצובים שונים וחדשים.


משאבת הנקה ידנית כוללת 4 חלקים בלבד – קלה להרכבה ולניקוי. מכילה משפך גמיש שיכול להסתובב 360 מעלות שמותאם באופן אינדיבידואלי לשאיבה אינטנסיבית עם 4 כריות רכות לאחיזה נעימה ומגיעה עם בקבוק אנטי קוליק חדשני של MAM. כל החלקים בטוחים לשימוש, ללא ביספנול.

• ווסת בטיחותי (SELECTOR DIAL) השולט בחוזק ובעוצמה ומאפשר את התאמת השאיבה לנוחות מקסימאלית.
• ידית / משאבת יד (PUMP HANDLE) בעיצוב ארגונומי לאחיזה בטוחה ויציבה.
• 2 חלקי סיליקון חלופיים (שסתום לשאיבה + ווסת בטיחותי).
• דסקית סוגרת המאפשרת לשמור את החלב בבקבוק סגור ללא הפטמה.
• בקבוק אנטי קוליק חדשני 160 מ"ל של MAM.

משאבת הנקה – MAM


המוצץ של MAM – כל המוצצים , כמו הבקבוקים, עשויים מפוליפרופילן ואינם מפרישים ביספנול A. לבסיס לא מחוברות טבעות, על מנת שלא יפריע ולא יגרום לסימני שינה כשהתינוק שוכב או נשען על המוצץ. בעלי מבנה מאוורר- למניעת אדמומיות ופריחה סביב הפה. בנוסף, גבשושיות מיוחדות בבסיס, המאפשרות כניסת אויר ומונעות הצטברות רוק.

מבנה אורתודנטים וסימטרי של הפטמה, תמיד בצד הנכון. הפטמה פותחה ע"י אורתודנטים ורופאי שיניים והיא מותאמת לפי התינוק. סיליקון רך במיוחד. 

 

מוצץ – MAM

בתערוכה היו עשרות דוכנים וכולם אטרקטיביים וצבעוניים, סיקרתי בכתבה זו רק את אלו שצדו את עיני והרגשתי שיתכן ומביעים דבר חדש, ומעניין. כל המותגים שלא נכנסו לכאן, זה פשוט בגלל חוסר בזמן ומקום. חכו לכתבת בייבילנד שתהיה בשנה הבאה:-)

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן