היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

Northern Star

Northern Star

 נדב רוזנברג, למד במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, לאחר לימודיו התמחה בלונדון בבית האופנה DAVID KOMA. 

בשנת 2012 הוא הקים את המותג נורתורן סטאר והתפרסם כאשר  ביולי 2015 זכה בפרויקט מפעל הפיס לעיצוב אופנה אשר במסגרתו הציג קולקציה בשבוע האופנה גינדי ת”א.

ייחוד המותג Northern star  ביצירת טקסטיל מקורי המשלב טכניקות חדשניות כמו חיתוכי לייזר, רקמות דיגיטליות והדפסים תלת ממדיים יחד עם עבודות יד מסורתיות. שם דגש רב על התפירה הייחודית והמוקפדת שנעשית במתפרות המובחרות בישראל תחת בקרת איכות ורמת הגימור הגבוהה ביותר. כפי שניתן לראות בתמונות הסגנון העיצובי של המותג נקי, חד ויחד עם זאת נשי.

הוא שאב השראה לקולקציית אביב קיץ 2018 מתערוכתו של האמן הצרפתי BRUNO PEINADO, שהוצגה ב-  PALAIS DE TOKYO, בפריז באביב האחרון. שמה של התערוכה "L'HACIENDA", היא כינוי למעין קומונת אמנים אינדיבידואלים הנמצאים במסע לחיפוש אחר השראה ולבסוף חולקים חלל בו הם מפרים אחד את השני ויוצרים יחדיו בהתאם לרוח התקופה

הקולקציה מבטאת ערכים אקספרימנטליים באמצעות שילוב ניגודים- בדים רכים ונשפכים כגון אריגי קרפ סאטן וסריגי משי אל מול בדים קשיחים כמו אריגי דנים, פשתנים וכותנות קריספיות. אלמנטים לירים ורומנטיים מול אלמנטים אדג'ים וספורטיביים.

שימוש בוולנים מכווצים שנחתכו בלייזר ודוגמו בעבודת יד.

כל הדפוסים בקולקציה מקוריים. האופי הסקטצ'י והמתיילד שלהם מבטא את המסע של החיפוש האינסופי אחר השראה.

 

טווח מידות: 36-46 (ניתן גם לייצר בהזמנה אישית)

 

טווחי מחירים: 340-2000 ₪

חולצות: 340-820 ₪

שמלות: 400-2000 ₪

מכנסיים: 640-820 ₪

חצאיות: 560-960 

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן