היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

גולברי חורף

גולברי חורף

לקראת בוא החורף, בית האופנה GOLBARY משיק את קולקציית חורף החדשה לשנת 2018. מדובר בקולקציה שעוצבה בהשראת אופנת הגברים המחויטת ולכן היא משדרת מראה עוצמתי, מתוחכם וייחודי  

קולקציית חורף 2018 של רשת GOLBARY נוצרה מתוך רצון לתקשר שיש באישה צדדים שונים: נשיות, חיספוס, טרנדיות, עדינות, רוגע ורגש

בין הפריטים שילוו את חורף 2018 ניתן למצוא מגוון רחב של מעילים באורכים, צבעים וגזרות משתנות. שמלות, חצאיות ומכנסיים המאובזרים בבטנות איכותיות שאוספות את הגוף.  בקולקציה מגוון סריגים בעיטורי נקודות, לבבות וכוכבים ואקססוריז להשלמת המראה החל מצעיפים, כובעי צמר וכלה בתיקים אופנתיים.

 


MUST HAVE  – כמובן שמדובר במעיל שיכול לבנות לוק שלם. עבים או דקים, קצרים וארוכים, עם חגורה להדגש המותניים, צמר, צמר בשילוב פרווה, , דמויי עור, טוויד, טרנץ' עם שילובי רקמות ועוד הדפסים שעושים חשק לצאת אל הטיפות.

IT'S SUITS Uהקולקציה המחויטת הולמת את נשות העסקים המתוחכמות והאסרטיביות אשר לא מתפשרות על שום פרט. הקולקציה מורכבת מחליפות, ג'קטים מחויטים קלאסיים, בלייזרים מקטיפה, חולצות מכופתרות משולבות תחרה ומכנסיים מחויטים שמחמיאים לכל מבנה גוף. שמלות קלאסיות לעבודה ועוד.


NAUTICAL STRIPES – הדפס הפסים הפך כבר לקלאסיקה. בין אם הוא מגיע לרוחב, לאורך, או בכל אינסטלציה שהיא – הוא מדליק ומפתיע. הקולקציה כוללת: חולצות מכותנה עם פסי צבעוניים לאורך, חולצות פסים ארוכות בכחול ולבן וסריגים נופלים על הגוף המעוטרים עם פסים רוחביים מחמיאים. 

ALL NIGHT LONGקולקציית הערב מורכבת ממערכות לבוש מרשימות; שמלות, חצאיות ועד מכנסיים מעוטרי כסף, זהב, ניטים חוטי לורקס מנצנצים, רקמות והדפסים עשירים. וגם- שמלות וחצאיות מבדים דמויי עור, חולצות פאייטים, שמלות מקסי בשילוב פנינים ושילובי תחרה וקטיפה שיוסיפו ניחוח וינטג'י ללוקים השונים.

FLOWER POWERבניגוד לפרחי הקייץ העדינים והענוגים, בעונה הנוכחית הפרחים פראיים ובעלי נוכחות. ניתן יהיה למצוא ג'ינסים באורכים שונים עם רקמות פרחים, הדפסי פרחים וציפורים מהאומנות היפנית שיעטרו ג'קטים, שמלות ומגוון חולצות.

SMOKIE BLUEלצד צבעי הסטנדטיים, צבע בהיר וקייצי ילווה  איתנו גם בתקופת הסתיו – תכלת יבלוט במראה מעושן ויציע מגוון פריטים להשלמת ההופעה ושדרוג הלוק לקליל ומהנה כגון: חולצות, ג'קטים, תיקים ועוד.


GOLBARY Accessories

קולקציית האביזרים מאפשרת ליצור טוטאל לוק הולם. אז מה מחכה לנו העונה?

  • תיקים וארנקים – תיקי גב, תיקי CROSS BODY בגדלים שונים, תיקי נשיאה, תיקי ערב וארנקים. כל הדגמים מגיעים  בגוונים קלאסיים של שחור, חום, כחול (מעולם הדנים), קאמל וכסוף, מרובעים או עגולים.
  • תכשיטים – עוצבו בהתאמה לקולקציית הבגדים, עשויים מתכת ושילובי אבנים, קריסטלים, זכוכיות וזרקונים. ניתן למצוא צמידים מנצנצים כפולים, שרשראות בעיצובים מיוחדים, שרשראות קז'ואל דקות ועוד.  
  • כובעים וצעיפים – כובעים סרוגים,עשויי צמר בשילוב פונפון, כובעי אנגורה, כובעי בארט או מעוגלים, עם הדפסים או חלקים. בנוסף, מגוון רחב של צעיפים ושאלים בכל הצבעים: אתני, משובץ, פרחוני וגיאומטרי.

 


טווח מחירים קולקציית חורף 2018:

מכנסיים: החל מ- 199.90 ₪  | חולצות:  החל מ- 99.90 ₪  | טוניקות: החל מ- 149.90 ₪

ג'קטים: החל מ- 259.90 ₪ |  חצאיות: החל מ-129.90 ₪ | שמלות: החל מ- 199.90 ₪

סריגים: החל מ-149.90 שח | מעילים: החל מ- 299.90 שח | תיקים: החל מ-129.90 ₪ | צעיפים: החל מ- 69.90 ₪  | כובעים: החל מ- 49.90 ₪

צילום: ניר פקיו, קוקו, יניב אדרי






הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן