היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

הלק הנושם של Orly

הלק הנושם של Orly

בשנים האחרונות מושם המון דגש על המגמה הבריאה, טבעונית, ירוקה ובהתאם גם תעשיית המניקור מיישרת קו עם המגמה הזו  ובצעד חסר תקדים הכריזה יצרנית הלק האמריקאית ORLY, על השקת Breathable – טכנולוגיה מהפכנית, "נושמת" ופורצת דרך בתחומה.

השימוש בלק לרוב מעניק מראה זוהר ומושך לצפורניים, אך הלק לא מאפשר לציפורון לנשום וכך היא נחלשת ונשברת עם הזמן, הלק הנושם של אורלי מבטיח לאפשר חדירות לחמצן ובכך אמור לשמור על הלחות שבצפורן וכך להבטיח ציפורניים חזקות, מטופחות וחיוניות לאורך זמן. חשיבות הלחות המאוזנת (הידרציה) תבטיח כי הציפורן לא תתייבש, תיסדק או תתפצל ובאותו הזמן תנפיק שכבת צבע בוהקת, אחידה ומטופחת שאינה אוטמת את הציפורן כמקובל בשימוש לקים קונבנציונאלים.

הערך המוסף: עם מריחת הלק "הנושם" על הציפורניים מתרחשת גם פעולת הזנה עמוקה בשל נוכחותם של ויטמינים ,B5  C ושמן ארגן.


כדי לאפשר מעבר חמצן בין שכבת הפיגמנט (לק צבעוני) לבין השכבה הקרנית של הציפורן פותחה הטכנולוגיה הזאת. הפיגמנט המקובל והשכיח בתעשיית הלק מייצר כידוע שכבת צבע אטומה ובלתי חדירה ואילו בטכנולוגיה החדשה עבר הרכב הלק שינוי טכנולוגי שתכליתו לאפשר מעבר תנועתי של מולקולות חמצן בין שכבת הצבע הנמשחת על הציפורן לבין שטח הפנים של הציפורן", קובעת חני אטיאס – המדריכה הראשית במותג.

הקולקציה "הנושמת" כוללת 36 גוונים, ומכילה:    18 מ"ל

מחיר:  45 ₪, במכוני הטיפוח ברחבי הארץ.

 


פתרון לנשים האיסלמיות- הלק "הנושם" של ORLY מספק מענה לסוגיית הלק ההלכתית של נשים מוסלמיות (וגם ליהודיות לפני המקווה)

כידוע, מריחת לק יוצרת דילמה דתית- טכנית בפני נשים מוסלמיות מאמינות שלרוב נאלצות לוותר מראש על השימוש בלק. "הלק הנושם" (BREATHABLE) שזכה לכינוי "מניקור האסלאם" הינו פיתוח חדש של יצרנית הלק האמריקאית Orly המספק מענה יצירתי שמרגש את נשות המגזר המוסלמי.

משך שנים נשים מוסלמיות לא יכלו  בשל "בחארם" שבחלאל (הדין הדתי המוסלמי המבוסס על חוקי השריעה) מלהשתמש בלק לציפורניהן, שכן טקס הרחצה לפני התפילה מחייב מגע של מים עם כל חלקי הגוף, והלק מנע מגע המים עם הציפורן.


ארגון הנשים המוסלמיות הקים קול צעקה, ובחברת ORLY נדרכו לפתח פתרון ייחודי. המוסלמיות נדרשות להתפלל חמש פעמים ביום ובהתאמה הן נאלצות להסיר את הלק בכל פעם ורובן בשל כך נאלצות לשמור את הלק לאירועים מיוחדים ונדירים. בבסיס הפיתוח החדש של "הלק הנושם" שהציגה "אורלי" נוסחה מיוחדת המאפשרת למים לחדור את החומר של הלק – וכך פותחה פורמולה נטולת ריח המכילה פיגמנטים מינרלים וצבעניים טבעיים בלבד. הפיתוח מכיל מינרל ייחודי "בנטונייט" שמו, המופק מכריית סלע העשיר במינרלים על בסיס הסודיום, כאשר המינרל הזה בא במגע עם מים הוא הופך למעין ג`ל צמיגי שניתן למשוח אותו באופן נוח וקל על הציפורן והוא מאפשר כאמור מעבר של חמצן ולא אוטם את הציפורן באופן מוחלט. הפיתוח פתר את הבעיה ההלכתית המוסלמית. כן, מכיוון שהלק הנושם חדיר לאדי חמצן הוא מאפשר לרחיצה להגיע לאצבעות גם בלי שהאישה תדרש להסיר את הלק, ומאפשר חופש מלא לאישה המוסלמית למרוח לק בשלל גוונים מבלי למנוע ממנה את השלמת "ההיטהרות", שלפני התפילה. לאחר אישור של מוסדות הסמכות הדתית, הושקה קולקצייה רחבה בת 36 גוונים שמתהדרים, כמיטב המסורת של התחום, בשמות משעשעים כמו "#MuslimGirlFire" ו-"What the Fatima".

צילומים: ג'ון וייט

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן