היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

טיפולי האנטי אייג'ינג של Sunday riley

טיפולי האנטי אייג'ינג של Sunday riley

המותג Sunday Riley סחף את הרשת בשנתיים האחרונות, בלוגריות יופי כTanya Burr  Zuella,  raeview (ליחצו על הקישור כדי לראות את הסרטונים הרלוונטיים) טענו באושר רב שחייהן התחלקו ללפני שהחלו להשתמש בטיפול Good genes ולאחרי השימוש בסרום הקסם.   לבכתבה זו תמצאו מידע על המוצרים הנמכרים ביותר מהמותג

מי היא Sunday Riley?

מדובר בבחורה די צעירה(36), כימאית בהכשרתה. היא למדה באוניברסיטת טקסס ולאחר הכשרתה עבדה במעבדות קוסמטיות וגישרה בין אנשי השיווק לרוקחים ולמדענים. נסיון זה נתן לה בסיס כאשר ייסדה את הקו הפרטי שלה ב2009. ריילי מאמינה בלקנות מוצרים בצורה הבסיסית שלהם, כפי שהם בטבע ולוודא שהם נרקחים בדרך הנכונה ביותר.

טכנולוגיה נקיה – למרות שהמוצרים אינם טבעיים לחלוטין היא מגדירה את שיטת העבודה שלה – כטכנולוגיה נקיה. תהליכים כימיים עם המוצרים הכי טריים. היא רוקחת את המוצאים לבדה או מלווה את הצוות. היא מנסה לבד, מכינה כ20- 30 גרסאות לכל מוצר, בודקת אותם שוב ושוב ולבסוף מוציאה החוצה לבדיקות עד שהמוצר יוצא לשוק. המוצרים שלה כבשו את השווקים האמריקאי והאנגלי. כל המוצרים נהדרים אך מוצרי הדגל שלה הם Luna Sleeping Night Oil ו Good genes.

Good Genes

מתאים לכל סוגי העור, טיפול בחומצה לקטית המיועד להחלקת קמטים והזנת העור. מטפל בעור בעל מראה לא אחיד, פיגמנטציה וכתמים שחורים, קמטים וקמטוטים עדינים. לפי תיאור המוצר הסרום גורם לקילוף שכבות עור מתות, ומגלה עור רך יותר, בעל מראה צעיר. ממלא קמטים עדינים, מוסיף הזנה והעור נראה קורן יותר.

עם התמדה בשימוש, הפיגמנטציה תחלש וסימני הזדקנות העור יפכו לעדינים יותר והעור יראה בריא יותר. מוסיף גם הזנה לעור.

  • הוא אינו מכיל פרבן, סולפט או הפתאלאטים
  • מתאים לכל סוגי העור

צילום: אורנית טורג'מן

Luna Sleeping Night Oil

*טיפול בשמנים המבוסס על רטינול אסטר. רטינול רגיל מטפל בקמטים וברגישות בעור, הוא מביא לתוצאה טובה אבל הדרך לעור הבריא המיוחל קשה והעור לא מגיב טוב –  הוא מתקלף, נעשה אדמומי והשינוי לוקח זמן. רטינור אסטר לעומתו מטפל בקילופים, באקנה ובקמטים באופן מיידי, מתחיל בפעולת מילוי הקמטים כבר מהרגע הראשון ועוזר לבנות קולוגן. 

luna משפר את בריאות העור ועוזר להילחם בהופעת קמטים, אדמומיות, ונמשפר את מראה הנקבוביות למראה עור חלק וצעיר יותר. מכיל חומצה לקטית המסייעת להחיות את העור, מחליק קמטים, מקלף תאי עור מתים, מבהיר פיגמנטציה וכתוצאה סימני הזדקנות העור נחלשים. ללונה יש צבע כחול חזק אך על העור הוא הופך לשקוף.

סאנדיי בעצמה אומרת שלונה הוא המוצר האהוב עליה, הMust have ומציל את העור שלה אחרי שגרה של לילות חסרי שינה עם שלושה ילדים, עבודה במשרה מלאה וללא זמן לספורט. כבר לאחר ארבעה שבועות רואים שיפור משמעותי בעור.

צילום: אורנית טורג'מן

Artemis Hydroactive Cellular Face

סרום בעל ריח לימוני המאזן את מראה העור ומטהר אותו. הוא נוצר במיוחד לעור שומני מכיוון שיש בו שני צמחי מרפא אוסטרליים המרגיעים עור נפוח ודלוק ומנקים אותו, למון איירנברק ולמון מירטל. אלו צמחי המרפא אנטי בקטריאלים המתאימים מאד לבעלי עור שמן הנוטים לעיתים לסבול מאקנה.

 השמן הזה נספג מהר בתוך העור ולא נותן הרגשה שומנית, עוזר להילחם באדמומיות בעור, ואנטיאייג'ינג הנגרם מאדמומיות ורגישות בעור. יש לו ריח לא קל, אך עם הזמן מתרגלים לריח, והתמורה שלו שווה. * הוא עד כדי טוב, שבזכות זה שרואים את התוצאות מהר, שווה לסבול את הריח הלא מלבב למען המטרה.

דף המוצר ב-cultbeauty

טיפול בעור שמן עם Luna ו Artemis

בעלי עור רגיש? העצה הראשונה של סאנדיי ריילי היא קודם לבדוק באיזה מוצרים אתם מנקים את העור.

ניקוי עמוק מדי יכול לגרום לאדמומיות ורגישות בעור, לעיתים עור הנראה שומני, (בעיקר בעור מבוגר יותר) הוא למעשה עור יבש ומגורה עם שכבת שומן מעליו, בכל מקרה של עור מגורה יש לתת לעור להחלים לפני שימוש בכל מוצר שהוא. במידה וזה המצב וקיימת רגישות לונה יעזור לעור להחלים.

Juno Hydroactive Cellular Face Oil

מתאים לכל סוגי העור, טיפול בשמן רטינול אסטר המשפר את העור ומפחית היווצרות קמטים, אדמומיות ומקטין נקבוביות. מטפל בקמטים וקמטוטים, יובש בעור, אובדן אלסטיות העור. לעור צעיר יותר, כתוצאה מטיפול המבוסס שמנים עם תערובת אקטיבית של של זרעי Superfood.

התערובת מעשירה את העור עם חומרי פילינג ויטמינים וחומצות אמינו, אומגה 3, 6 ו9 לעור זוהר ובריא.  ויטמין A וC עוזרים להבהיר את העור למראה זוהר ומונעים את הזדקנות העור. העור שוקע ומשאיר את העור מועשר, מוגן ורך לתוצאה זוהרת.

סאנדיי ריילי ממליצה על ג'ונו לשימוש לעור יבש בבקרים, בעיקר לערבב כמה טיפות מג'ונו עם מייקאפ ליצירת מראה זוהר יותר.

קישור לרכישה, תמונה: cultbeauty

חשוב לדעת

כל בקבוק מיוצר בכמויות קטנות כדי לוודא שהלקוח יקבל אותו טרי ככל הניתן. כל בקבוק הנרכש מהאתר לפני חודש עוד היה למעשה זרעים טריים.

  • המכשירים לא נבדקו על בעלי חיים, cruelty-free.
  • ניתן להשתמש בקייץ, אך לא לשכוח להשתמש בקרם הגנה מעל 50 SPF
  • הוא אינו מכיל פרבן, סולפט או הפתאלאטים
איפה ניתן לרכוש

אתר בריטי בשם Cult Beauty

  • מעל 50 פאונד משלוח לארץ אינו בתשלום,
  • בהזמנה של מעל 90 פאונד ממוצרי סאנדיי ריילי מקבלים את לונה מחצי גודל במתנה.
    – הערה- שימו לב לעניין המכס, אני ממליצה בחום להיעזר במישהו שנוסע לאנגליה ולשלוח לכתובת בה הוא ימצא.

    ניתן לרכוש גם מספורה, בעיית המכס קיימת גם שם, אני תמיד נעזרת בקרובים או חברים הנמצאים בחו"ל.

ראיון של Pixiwoo עם Sunday Riley – מידע על המוצרים

https://www.youtube.com/watch?v=1e3kjHiVG00

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן