היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

סקירת מוצרי ניקוי לפנים – פילינג/ גרגירים

סקירת מוצרי ניקוי לפנים – פילינג/ גרגירים

ניקוי והסרת איפור מידי יום, הינם המפתח לעור מטופח ויפה. עור פנים שאינו נקי עלול להיראות עייף, מבריק וחסר חיוניות. שימוש בScrub הוא חלק קבוע משגרת היום שלי. אספר לכם על חומרי הפילינג האהובים עלי.

Loreal- Sublime Fresh

נכון להיום זכה בפרס הריח הטוב ביותר, והכי מפנק המוצר Sublime Fresh של לוריאל פריז. המוצר מכיל ג'ל גרגירים המסייע בהסרת  תאי עור מתים+ מטהר ומנקה נקבוביות.

פעולת השטיפה מאד נעימה, מפנקת, מרעננת, הריח שלו פשוט מושלם, אני בעיקר נהנית להשתמש בו בבוקר ואני מרגישה שהוא מעורר אותי ומכין אותי ליום שלפני.

ג'ל גרגירים הוא מיועד לעור רגיל עד מעורב ומכיל רכיבים מטהרים, ו-2 סוגים של גרגירים מינרלים לקילוף עדין של העור.

הוא משיג שתי תועלות מפעולת הניקוי: הסרת תאי עור מתים, ניקוי וטיהור הנקבוביות. ג'ל הגרגירים מסייע בחידוש מראה העור ומעניק מראה עור רענן. והבונוס הכי גדול בעיני הוא שהגרגרים מאד נעימים ולא משפשפים את העור כלל.

הוראות שימוש:

יש להשתמש במוצר 2-3 פעמים בשבוע על עור לח. יש לעסות בעדינות ולשטוף. מומלץ למרוח לאחר השימוש קרם לחות. יש להימנע ממגע בעיניים. במקרה של מגע כזה יש לשטוף היטב במים.

תכולה:150 מ"ל

מחיר: 60 ₪ מחיר מומלץ לצרכן

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

מחיר: 60 ₪, צילום יח"צ


Pure Active 3 in 1

חברת גרנייה ידועה במוצרים מעולים במחירים מאד אטרקטיביים, והמוצר הזה הוא גולת הכותרת.

הוא מתאים לעור מעורב עד שמן המאופיין בשמנוניות. לעיתים, בעלי עור מעורב או שמן נוטים לסבול מפגמי עור כראשים שחורים או פצעונים, והם דורשים טיפול יומיומי. התכשיר מאפשר 3 פעולות:

  1. ניקוי – לטיהור העור- לשימוש יומיומי, להרטיב את הפנים, לעסות בעדינות ולשטוף היטב במים.
  2. גרגירים –מומלץ למרוח מדי יום, לשטוף את הפנים ולעסות את התכשיר לתוך העור בתנועות סיבוביות, עיסוי יותר יסודי, ולשטוף היטב במים. מכיל גרגירי אבן ספוג המנקים ביסודיות את הנקבוביות ומסייעים בקילוף עדין של העור .יש לשפשף את העור בעדינות עם הגרגירים ולשטוף היטב עם מים.
  3. מסכת חימר–ודרך שלישית להשתמש במוצר, החומר מכיל חימר לבן המסייע בהפחתת המראה השומני של העור הודות לתכונות הספיגה שלו. לשימוש כמסכה להשגת מראה מאט להניח את החומר ולהניח לו להתייבש לכ10-15 דקות ולאחר מכן לשטפו היטב. יש לחזור על הפעולה כ-פעמיים- שלוש פעמים בשבוע, להניח למסכה להתייבש כ- 3 דקות. לשטוף היטב במים

מכיל מרכיבים פעילים המופקים מהטבע: תמצית איקליפטוס, חומצה סליצילית מטהר ונגזרת אבץ, מתאים לעור פנים מעורב עד שמן הנוטה לפגמי עור. מסייע במניעת הופעת פגמי עור תוך 14 יום של שמוש עקבי.  נבדק דרמטולוגית, ללא פראבן.

* תוצאות יראו לאחר שימוש של 4 שבועות, עור הפנים יראה נקי באופן יסודי ומראה הפנים יהפוך לאחיד ומאט יותר. 

יש להימנע ממגע באזור העיניים, במקרה של מגע כזה יש לשטוף היטב במים.

מחיר סופר פארם: 30 ₪

אני מאד נהנית מהמוצר הזה, הוא פתרון נהדר לדעתי לנערות צעירות בעלות עור שומני, או מבוגרות יותר שמקפידות על תקציב ומחפשות עדיין פתרון יעיל.

מחיר 30 ₪, צילום יח"צ

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן