היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

מבצעי אתרים מחו"ל

מבצעי אתרים מחו"ל

אוקטובר ונובמבר הם חודשי הקניות באתרי חו"ל, הכל מתחיל לקראת הHalloween, לאחר מכן יום הרווקים הסיני בחלק מהאתרים, ממשיך בקריסטמס ומגיע לשיאו בבלאק פריידי וסייבר מאנדיי. למשל בגלמבוט המוצרים משתנים ולכן שווה להיות עם יד על הדופק במהלך כל החודשיים האלו ולאו דווקא לחפש לימי הנחות ספציפיים(קראו עוד בהמשך), באתרים אחרים כגון אסוס, סיגמה וביוטי ביי המבצעים משתנים וכבר באוקטובר היו מבצעי 25% על כל האתר וההנחות נערכות לסירוגין במהלך אוקטובר ונובמבר. ברוב האתרים אכן שיא ההנחות הם בבלאק פריידי.פוסט זה נכתב ב18.11 ויערך באופן שוטף במהלך נובמבר.

 


לקבל חלק מעלות הרכישה בחזרה – אתרי קאשבק!

ניתן לקבל החזר על רכישות באתרים, לקבלת החזר מאתר בריטי יש להרשם לאתר קאשבק בריטי, כשרוכשים פריט באתר אמריקאי יש להירשם לאתר קאשבק אמריקאי. בכל האתרים תקבלו בין 10$- ל20$ בונוס הרשמה, יש תכנית בונוסים על הזמנת חברים והתשלום יועבר לחשבון הPayal שלכם אחת לרבעון.

חשוב לדעת – בעת הרכישה – לפני שאתם מכניסים את הפריטים הנחשקים לעגלה קודם הכנסו לאתר הקאשבק עם שם המשתמש וחפשו בחיפוש את האתר המבוקש ורק אז מלאו את עגלת הקניות, אחרת לא תקבלו החזר.

לחץ על התמונה כדי לעבור לאתר


לחץ על התמונה כדי לעבור לאתר

לחץ על התמונה כדי לעבור לאתר

לחץ על התמונה כדי לעבור לאתר


קיילי קוסמטיקס

40% על כל מוצרי השפתיים, ו30% על הפלטות ומשלוח חינם בקניה של מעל 60$

שימו לב, לא כל הפורמולות של הליקוידים שלה זהות. הפורמולה של koko k מצויינת של Posie k פחות, תראו סרטוני ביקורת לפני שאתן מזמינות. ואני ממליצה לכן לקרוא מה שרשמתי בהמשך על Colorpop לגבי הדיופים לאודמים של קיילי. לשיקולכן;-) 

 

תמונה: wikimedia


Posie K

לחץ לרכישה

Exposed

לחץ לרכישה

true brown k

לחץ לרכישה


Jeffree Starr

בתור מי שניסתה סוגים רבים של ליקווידים, הפורמולה של ג'פרי סטאר השניה הטובה ביותר (אחרי הודה). למי שא רוצה לקנות הודה מכיוון שהיא לא מתה עלינו בלשון המעטה, מובן. ג'פרי Is the guy for you

האודמים מעולים, מחזיקים מעמד שעות על גבי שעות, יחסית די נוחים על השפתיים וכשהם יורדים ניתן להניח שכבה שניה ועדיין להראות פיקס. אל לצערנו, באתר אין מבצע. 

תוכלו למצוא אותו בהנחה בBeauty Bay בבין 10.40$ ל14.60$, בהצלחה למצוא גוונים שעדיין במלאי!:-(

המלצות גוונים :

Doll Parts, Unicorn blood, Celebrity skin, Redrum, Watermelon Soda, Gemini, Prom Night

אלו האהבות שלי, מי שאוהבת גוונים יותר אפורים סגולים תמצא עוד גוונים לטעמה.

קישור לאתר

תמונה: FLickr


Benefit

המלצות: אני מאוהבת בסמקים שלהם, Coralista הפיצ'י ו Bella bamba V יותר ורדרד. הם נותנים מן Glow מקסים ובריא ללחיים והם בין הסמקים המוצקים היפים שראיתי. אגב, אני ממליצה לחפש אותם בGlambot  (יפורט בהמשך), קל למצוא אותם בהנחות משמעותיות שם במצב כמעט חדש. 

האודמים שלהם גם מצויינים ומאד לחותיים


המסקרה האלמותית שלי, אני משתמשת בה כבר 4 שנים,They're real mascara, המברשת הנחה שלה מושלמת והיא מאד מעריכה את הריסים(פחות נותנת עובי).

ההמלצה הבאה היא עניין של טעם, push liner , הוא בעל זווית מחודדת שלטעמי מאד נוחה ליצירת שפיץ בזווית העין, אך הוא פחות מתאים לציור קו מאד דק. אני אוהבת לשלב אותו עם ליינר מכחול דק.

קאש באק: 4% החזר דרך BeFrugal, משלוח: בתשלום (14-18$)

בהזמנה של מעל 50$ תקבלו 25% הנחה

קישור לאתר

 


Beauty Bay

באתר זה תמצאו את המותגים הבאים:

 Urban Decay , Anastasia Beverly Hills, Stilla, Zoeva, illamasqua, too faced, מותגי טיפוח מעולים מכל העולם ועוד.

החסרון היחיד בעיני של האתר הוא שהמוצרים די יקרים יחסית לאתרים אחרים או לרכישה בחו"ל, הוא אכן אחד הבודדים ששולחים מותגים כמו אורבן דיקיי וטו פייסד לארץ. אני אישית לרוב מעדיפה לחכות שמישהו מחברי יטוס ולרכוש מותגים אלו בחו"ל. שיקול של עלות מול תועלת. 

בעקרון עם ה30% הוא הופך למשתלם, רק שלמרבה התדהמה כשהגעתי לאתר ביום רביעי ה22.11 קיבלתי הודעה שהאתר כרגע עמוס ובעוד יותר משעה! הם יפנו אותי לאתר! קצת מטריד, מקווה שהם לא יקרסו והחבילות יגיעו בזמן סביר:-(

מבצעי בלאק פריידיי:
עד 30% הנחה על הכל! + משלוח חינם ברכישה מעל 20$
+ מבצע יומי לרשומים לרשימת התפוצהף
היום – 21/11/17 – עד 50% הנחה על 3 בסט סלרים (של אנסטסיה בוורלי הילס, ג'רארד קוסמטיקס וזואבה). (אתם אמורים לקבל מייל. הקוד EXCSLUSIVE50ׂ או TUESDAY50)

אין קאש בק והמשלוח חינם ברכישה מעל 15$

אתר: beautybay.com


BHcosmetic

משלוח: בתשלום
קאש באק: 18% דרך  דרך BeFrugal 

עד 60% הנחה על רוב המוצרים!

אני אישית ממליצה ללכת על הצלליות של Morphe במקומן, הן די דומות ברעיון, ואולי מעט יקרות יותר אך איכותיות הרבה יותר בעיני. רכשתי לפני 4 שנים 2 פלטות ענקיות של צלליות וגם סמקים- לא השתמשתי בהן בכלל והן הלכו לפח.

אני כן ממליצה על השת"פים שלהם, למשל עם קרלי בייבל.

קישור לאתר, המשלוח לארץ לא זול אך זה מתקזז עם המחיר הנמוך של המוצרים.

תמונה: Flickr


BlueScandal

בין המותגים הנמכרים בבאתר תמצאו את 

Nyx, Beautyblender, bh cosmetics, Jordana, Cover girl, Milani, Maybelline, lasplash, Rimmel, Thebalm, Real techniques, Wet n Wild

משלוח: מינימום 6.04$ 7-21 ימי עסקים, מתעדכן לפי משקל

 15% הנחה בקניה ראשונה ובאתר תקבלו עד 70% הנחה על מגוון מוצרים

קישור לאתר


Beauty Bridge

15% הנחה בקניה ראשונה

מותגים נבחרים:The balm, Philosophy, Butter LOndon, Peter Thomas Roth, Ren, Becca, Glam Glow, Ahava, Beauty Blender, Too faced ועוד

טו פייסד, אהבה, גלאם גלואו, בקה, ביוטי בלנדר, מותגי בישום, נוקס, מיורד, פילוסופי ועוד. 
מבצעי בלאק פריידיי:

גימיק נחמד- יש באתר קטגוריה של מתנות לחג בשביל גבר או בשביל אישה. דברים מגניבים. משלוח: החל מ-12$ בחינם

קישור לאתר

 


Anastasia Beverly Hills

50% הנחה על צלליות בודדות, ושלישיית סמקים ופלטות קונטור
40% הנחה על פלטות להארות, שפתונים נוזליים(ליקווידים) וליפגלוסים

תוקף המבצע: בין התאריכים 24/11/17 עד 27/11/17

באתרים אחרים השולחים לארץ כגון Cult beauty הנהדר אין הרבה מהמוצרים של אנסטסיה, למשל מוצרי השפתיים.

שימו לב, לאנסטסיה יש גוונים משגעים של אודמים עמידים, אני בעיקר אוהבת את הניודים שלה אבל הם מייבשים את השפתיים. קניתי גוונים משגעים והם שוכבים לי בארון. מומלץ בעיני רק למי שממש לא סובלת מיובש לעולם.

תמונה: Vimeo


מוצרי הגבות מצויינים, ויש לי המלצה כשאתם מחפשות גוון, חפשו ביוטיוב את שם הגוון של הג'ל עפרון שחשבתם לקנות ותראו האם הצבעים של היוטברית המנסה את המוצר דומים לשלכם. עלי זאת הדרך המועדפת לבחור גוונים- והיא הוכיחה עצמה פעמים רבות.

הצלליות נהדרות, ניתן לבחור פלטות להרכבה או 4 או 8 צלליות. כמובן שהמודרן רנסנס היא אהבה! קל מאד לטשטש את הצלליות והן מהממות על העין אך חשוב לדעת שכל הגוונים שבה על העין נראים כהים יותר מבפלטה ולטעמי חסרים בה מאד שני גוונים הנחוצים לאיפור מלא לעור בהיר. חסר גוון נטרלי לכל העפעף לבהירות עור, וחסר גוון נייטרלי מעט יותר אפרסקי עדין שיתאים לטשטוש, הצללית הבהירה בהירה מדי ומתאימה להארות. אני ממליצה מאד על הגוונים-  orange soda, fresh peach, burnt orange, sienna, morocco, caramel . שימו לב סיאנה היה הגוון המדובר ביותר שלהם במשך שנים והוא הופיע בכל פלטה עד המודרן רנסנס. סתם לידע כללי בעבר, לפני מודרן כל הפלטות של החברה היו לימיטד אדישן והיה קשה להשיגן לאחר שהן נחטפו.

. לגבי פלטת הקונטור היבשה – לטעמי היא מעט אפרפרה מדי ולמי שמחפשת הצללות יותר בגוון כתום היא פחות תתאים. 

קישור –  anastasiabeverlyhills.com

תמונה: Flickr


Asos

20% הנחה עם Win20

קאש באק: החזר של 5% על הקניה דרך EXTRABUX, החזר הכי טוב שמצאתי הוא דרך Cashback.co.il עד 12%

מותגים נבחרים: Stila, thebalm, rimmel, Nyx, Ciate,illamasqua ,גם Nars אך הם לא שולחים לארץ. לרוב המחיר של איפור הוא די יקר אך המשלוח יכול להתקזז. ובונוס עצום מאז הבעיות עם דואר ישראל החבילות מגיעות תוך שבוע!

 

תמונה: אתר אסוס


Glambot

קאש באק: אין
משלוח: חינם ברכישה מעל 60$

מדובר באתר המוכר עודפים או מוצרים שאנשים קנו/קיבלו והחליטו שלא להשאיר אצלהם. רוב המוצרים מסומנים כ80% כאשר לא מעט פעמים מדובר במוצר חדש המגיע פשוט בלי קופסא או בלי מברשת, ואולי פשוט הוסווץ' פעם אחת. שווה בטירוף. 

קניה ראשונה מקבלים 30% הנחה, דרך הקישור הזה
מותגים: כולם! אבל ממש כולם! והכל נשלח לארץ. המשלח עולה 15$ וזה קצת מבאס אבל זה מתקזז עם המחיר של המוצרים וההנחות. אני בעיקר קונה באתר מותגים. יש לי אוסף יפה כבר מTom Ford באדיבות גלמבוט. רוב מוצרי Mac בעיקר הצלליות נמכרים ב50% הנחה, המברשות באתר כולן במצב חדש וגם לרוב בחצי מחיר. 

מבצעי בלאק פריידיי:

יש להירשם יש להירשם בכתובת זו והאתר יעדכן אתכם במייל.

יש באתר מגוון הנחות, אפילו עד 80% הנחה, יש חבילות Bundle בהן ניתן לקבל חבילת מוצרי עיניים או שפתיים עם מוצרי הפתעה ב9$. ניתן להירשם דרך קישור זה ולקבל כניסה מוקדמת ל40% הנחה.
קישור: glambot.com

סט של Tom ford שהזמנתי מגלמבוט בחצי מחיר


מבצעי בלאק פריידיי:

לרוב יש 17% הנחה ברכישה מעל 57 פאונד, עכשיו לכבוד הבלאק פריידי תקבלו 20% הנחה על כל האתר (תרשמו בקופה: WIN20.  עד התאריך-28/11/17)
60% הנחה על נעליים ואססוריז (מבצע פרי בלאק פריידיי. עד ה-24/11/17), המלצתי, לא! לקנות עקב עדין וגבוה(מנסיוני לא נוח בטירוף) אלא ללכת על עקבים רחבים יותר, מגפיים הן בחירה טובה. כאן תמצאו מידע נוסף על Asos, וכאן על מדיניות ההחזרים

משלוח: חינם ברכישה מעל 25$,

קישור: asos.com


Chemist

מותגים נבחרים: זה אתר בית מרקחת אך ניתן למצוא בו גם וישי, לוריאל, לה רוש פוזה, סן טרופז, מוצרי טואלטיקה ובית מרקחת ועוד. אני מציעה לקנות מוצרי תוספי מזון וקרמים זולים וחטיפי בריאות.

מבצעי בלאק פריידיי:
טרם פורסם. מבצעי השנה שעברה:

מבחר מוצרים בהנחה מיוחדת, למשל:
20% הנחה על מוצרי ביוטי
20% הנחה בקטגוריית הביוטי ובשמים (צריך לבדוק אם הם שולחים בישום לארץ, לא בטוחה, כי זה אתר בריטי)

50% על מבחר מוצרים נבחרים מתחלפים, Early black friday deals

מבצעים נוספים- 

Vishy – חסכון של 33%, slim fast- חסכון של 33%,, דקלאור הנחה של 10%, מוצרי שיער של לוריאל וגרנייר חסכון של 33%, Avene הנחה של 25% ועוד

קישור: Chemist Direct

קאש באק: זהו אתר בריטי ולכן הקאשבק הוא דרך  Pouring Pounds הבריטי, 1.5-4.5% משווי הקניה.
עוד הטבות:  מכיוון שאתם לא מתגוורים באנגליה, המע"מ יורד מהקניה שלכם
משלוח: בתשלום, החל מ-4 פאונד.


 Bridgette's Boutique

15% הנחה עם קוד BLACK

מבצעים כלליים:

  • Free Loreal Voluminous Crown Jewel Mascara with $50 purchase
  • יש הנחות על הרבה מוצרים

למשל כרגע,Benefit- gimme brow-  ב58 שקלים במקום ב- 84.58

הפריימר המצויין Too faced- shadow insurgence – נמכר ב35 שקלים במקום 70 שקלים

Benefit- roller lash mascara- מסקרה מצוינת המאריכה את הריסים מאד(לא מעבה בכלל) 69 ש"ח במקום 85 ש"ח

מותגים הנמכרים באתר- 

Essense, Anastasia Beverly Hils, Bobbi brown, bare minaerals, boujous, Cover girl, Armani, glam glow, ,Guerlain, Lorac, Make up forever!, Rihanna, Sally Hansen, Stila, Tarte, The balm, Too faced Becca, Benefit, 

משלוח: באזור ה30-40 שקלים, קאש באק: אין

קישור לאתר- Bridgette's Boutique


Cloud10

20% עם קוד BLACK20

  • FREE WORLDWIDE DELIVERY on all orders over
  • 3 במחיר של 2 על מוצרים נבחרים מבנפיט, ויש שם מוצרים שווים- למשל הולה ברונזר והפריימר המעולה porefessional,  והlip & cheek stain, המסקרה האהובה עלי They're real  בגודל מיני , ריסים,  סטים מדליקים של מוצרים שונים ועוד מלא מוצרים. שווה!
  • כרגע איני רואים מבצעים נוספים

מותגים נוספים

benefit, milani, paula choice, doze of colors, morphe, paula's choise

מומלץ- הליקווידים של סטילה

 

תמונה: Flickr


coastal scents

התאום האיכותי יותר של BH Cosmetics, מציע 60%-80% הנחה על כל האתר, 

 לדעתי, BH הכי פחות איכותית, לאחריה Coastal ו morphe הטובה ביותר.

עדיין אני הייתי מעדיפה להשקיע מעט יותר ולרכוש פלטה מאד איכותית שאעוף עליה כגון אנסטסיה או naked  או טארט.

קישור: coastalscents.com

אין Cashback, משלוח: מחושב לפי משקל.

 


COSME-DE

15% הנחה על הזמנות מעל 188$

20% הנחה על הזמנות מעל 258$

25% הנחה על הזמנות מעל 388$

בנוסף, הנחות משמעותיות על מותגי יוקרה:

 

תמונה: Flickr


Lancome, La Prairie – עד 40% הנחה

Sisley- 50% הנחה, Shisiedo – 35%

Clarins, Shisiedo, , ysl, estee lauder – במותגים אלו תקבלו 35% הנחה או עד 35% הנחה

Tom Ford, Cle de peau, La mer – תקבלו 25% הנחה

בין התאריכים 23.11-26.11

משלוח: חינם
קאש באק: 10% החזר דרך BeFrugal

תמונה: Wikimedia


Cult Beauty 

15$ בכל קניה מעל 20£ עם קוד 15BLACK

20% בקנייה מעל 200 £ עם קוד 20BLACK – לצערי לא רלוונטי כאשר מזמינים לארץ, עם הגבלות המכס בארץ.

משלוח: חינם ברכישה מעל 50 פאונד. פחות מזה – בתשלום, כ-10 פאונד.
מותגים נבחרים: Anastasia beverly hills, Becca, By Terry, בליס, ביוטי בלנדר, קודלי, EOS, Glam Glow,Huda Beauty, לורה גלר, נוקס ועוד

משלוח חינם מעל 40 פאונד. לגבי הודה ביוטי,  שימו לב הפלטה של הודה לא נכללת במבצעים, האודמים הניודים מאוסף Nude love נמכרים ב11.25!

אין Cashback

קישור לאתר 


Colorpop

Colorpop הינו מותג שצץ ב2014 ויצר המון באזז, מוצריו נמכרים בתמחור של בין 5 $ ל35$ לסטים משולבים והוא מציע את האודמים הידועים שלהם ב4$ במקום 6$ ! ו5$ הנחה בקניה ראשונה מעל 10$.

הוא ידוע בלא מעט מוצרים, ויש המון המלצות ברשת. אני אמליץ על האודמים והצלליות שלהם:

האודמים הנמכרים והמדוברים  ביותר שלהם הם-  Viper,trap, bumble,beeper, cluesless, tulle, chi, lumiere2, donut

לא מעט השוו בין קיילי לקולורפופ שכן הם מיוצרים באותו המפעל, ואלו הדיופים הכמעט זהים שלהם-

  • beeper dupe for dulce k
  • clueless dupe for posie k
  • alyssa or midi dupes for koko k
  • Trap dupe for candy k

דיופים מפורסמים נוספים:

  • bad habbit colorpop dupe for stila aria
  • bianca – dupe for Stone does of color-  – 

הצלליות המיוחדות שלהם מאד איכותיות וחלקן מגיעות במרקם מאד מיוחד, יש ערות צלליות וקל ללכת לאיבוד, אני ממליצה לבדוק את אלו:

Djaf,  Dance party, Bubbly, Animal, strength, Selfie,, Tea party Paradox, elixir, seeker, boy band: babykins,, girl power, meow, cantip, envy, mermaid kiss,, too shy Junxie, pky, Birthday girl,  kathleen lights, , game face, , summer lovin, muse, snake bite פלטת צלליות בשם Blow me away

קישור לאתר 

 

 


Dose of colors

המותג מוכר בעיקר בזכות שפתוני המאט הנוזליים בשלל גוונים

אני מאד אוהבת את האודמים הכביכול עמידים שלהם, כביכול מכיוון שהם ממש ממש לא עמידים. מה שכן- הם נוחים על השפתיים יחסית, ויורדים בצורה מאוזנת. 

אני מאד אוהבת את Stone, אבל רכשתי עוד מספר גוונים שהם היפים ביותר בעיני: 

Bare with me, Coral Cursh, Merlot, ו Truffle

Truffle אגב הוא דיופ של סלברי סקין של ג'פרי סטאר וbow and errow של קאט וון די

לכבוד בלאק פריידי תמצאו את מגוון האודמים שלהם ב10$, כמעט חצי מחיר! הם מציעים עכשיו סטים מאד משתלמים, שלשית אודמים עמידים בגווני חורף ב25$, 3 גווני אדום ב29$ ו3 גוונים ניודים משגעים ב29$ 

קישור: doseofcolors.com
קאש באק: אין
משלוח: בתשלום


feelunique

באתר זה תקבלו 20% הנחה! עם קוד BLACKFRIDAY

מותגים נבחרים: Maybelline, Rimmel, The balm Sun tropez,, By Terry, Armani, Zoella Beauty  ועוד. 

מבצעי בלאק פריידיי:

יש שני סוגי מבצעים:

  1. מבצעים יומיים מתחלפים. 
  2. מבצעים על מותגים, תמצאו הנחות שונות על מגוון המותגים הנמכרים באתר.

קישור: feelunique.com
משלוח: חינם לרכישות מעל £40.


Lookfantastic

מותגים נבחרים: Maybelline, Rimmel, The balm Sun tropez,, By Terry, Armani, Zoella Beauty  ועוד. 

מבצעי בלאק פריידיי:

יש שני סוגי מבצעים:

  1. מבצעים יומיים מתחלפים. 
  2. מבצעים על מותגים, תמצאו הנחות שונות על מגוון המותגים הנמכרים באתר.

בנוסף, יש הנחה של 25% עם הקוד LFBF25 וההנחה תרד ב1% בכל שעה

קישור לאתר
משלוח: חינם לרכישות מעל £40.


Lady makeup

זהו האתר הפולני המדובר, הוא התגחה לפני מספר שנים ועשה באזז עצום. קודם נתחיל בהוראות שימוש. האתר בפולנית, כדי להבין מה קורה שם לחצו על המקש הימני בעכבר וTranslate to English, ואז האתר כולו יופיע במלוא הדרו באנגלית.

המחירים, מחירי רצפה, למשל: 

 

תמונה: Flickr


Color stay של רבלון ב25 שקלים, מרי לומנייזר ב52 שקלים, makeup revolurtion ב32 שקלים לפלטה של 32 צלליות או 203 ל10 פלטות משולבות לפנים ולעיניים. Ardell- סט של 6 חבילות ב60 שקלים! וסט בודד של ריסים ב13 שקלים

תמצאו שם גם את סיגמה, גולדן רוז, פלורנר, דקלאור, Elf לוריאל, ואולי המציאה הכי אדירה שם- קריולן הנמכרת במחירים מופקעים בארץ, תוכלו למצוא את מוצרי החברה באתר בהפרש מטורף ועוד מותגים נוספים.

לגבי מבצעי בלאק פריידי: 20% על ניקס, 15% על אטלייר, 30% על מייקאפ רבלושן

איו קאשבק, מגיע תוך שבוע עד עשרה ימים, עלות 25 שקלים

קישור לאתר

תמונה: Flickr


Lime Crime

עד 85% הנחה, יש מגוון הנחות על מוצרים שונים.

אודמים עמידים החל מ5 דולר ועד 14 דולר במקום 20 דולר!

40$ לשלישיה, חמישיה ב50$ ועוד מגוון הנחות.
אני ממליצה על הגוונים Cupid, Pink velvet, Teddy Bear, Cupid, True Love ו suedeberry

Utopia bundle של שלישיה אודמים גם נהדרת בעיני. הצלליות שלהם גם מומלצות והגליטרים.

קישור לאתר

 


iHerb

אני תמיד קניתי באתר את המוצרים של real techniques
מותגים:  E.L.F. פיזישן פורמולה, , ועוד הרבה מותגי טיפוח טבעיים. עוד באתר – תוספי מזון, מזון, מוצרי תנוקות, תבלינים, פירות יבשים ועוד
מבצעי בלאק פריידיי:
10% הנחה בכל האתר עם קוד umu627
15% הנחה על המותגים האלו

קישור: iHerb.com
קאש באק:
 EXTRABUX 
משלוח: 4$ משלוח בממוצע, אבל משתנה בין הזמנה להזמנה.

 

 


Tarte

הקונסילר אוי הקונסילר שסחף את כל העולם. Tarte Shape tape.

שנים הייתי מכורה לNars creamy concealer עד שגיליתי את השייפ טייפ, הוא קסם! מאיר את האזור מתחת לעיניים, כיסוי מהמם ולא יוצר קמטוטים. 

אני מפנטזת כבר זמן מה על הפלטת סמקים קרמיים שלהם , בצלליות אני ממליצה בחום על tartelette in bloom clay palette

בליקווידים אני ממליצה על tbd, namaste, so fetch, lovespell, cray cray, 

קישור לאתר

מבצע: 25%  הנחה עם קוד FRYAY, ההנחה לא תקפה על כל המוצרים ולדעתי, לא תקפה על הקונסילר, חפשו אותו בhttp://brigettesboutique.com/

 

 


Morphe Brushes

מותג הידוע במברשות שלו, אבל היום ניתן למצוא שם גם איפור, ופלטות הצלליות שלהן יחסית למחיר שלהן איכותיות ופיגמנטיות. יחסית למותגים כאנסטסיה או Tarte צריך לאסוף פיגמנט מהצללית בעזרת המברשת בצללית מספר פעמים אבל התוצר הסופי על העין יפה ועמיד.

מבצעי בלאק פריידיי: 25% הנחה עם קוד Frayay

אתר: morphebrushes.com
משלוח: לפי משקל.


HQhair


מותגים נבחרים: illamsqua, benefit, Ardell, Eylure, Boujous, , Glamglow, Maybelline ועוד. האתר מאד ידוע במוצרי טיפוח השיער שלו.

מבצעי בלאק פריידיי: 25% באתר עם קוד HQBF25

קאש באק: 1.5%-5.25% מגובה הקניה דרך Pouring Pounds

משלוח: חינם

קישור לאתר 

 


iHerb

אני תמיד קניתי באתר את המוצרים של real techniques
מותגים:  E.L.F. פיזישן פורמולה, , ועוד הרבה מותגי טיפוח טבעיים. עוד באתר – תוספי מזון, מזון, מוצרי תנוקות, תבלינים, פירות יבשים ועוד
מבצעי בלאק פריידיי:
10% הנחה בכל האתר עם קוד umu627
15% הנחה על המותגים האלו

קישור: iHerb.com
קאש באק:
 EXTRABUX 
משלוח: 4$ משלוח בממוצע, אבל משתנה בין הזמנה להזמנה.

 

 


Sigma 

המברשות שגרמו לי לנטוש את הreal techniques שלי. להנחת המייקאפ אין תחליף ל- sigma kabuki f80 נהדרת צפופה ונעימה.ואני מכורה. החסרון של מברשת צפופה הוא שהיא "שותה" חומר אבל ההנחה כל כך כייפית ויפה!

אלו ההמלצות הנוספות שלי למברשות- 

E15 למושלמת לתחימת הצד התחתון של העין וגם לחדד את זווית העין ולבחבר בין החלק התחתון לזווית(השפיץ של האיילינר)

E55 להנחת צללית.

E25 הלבנה טובה לטשטוש צלליות.

 


E39 מתאימה לטשטוש למי שאין הרבה שטח עפעף מכיוון שהיא קצרה ודחוסה יותר מE25

E05 להנחת היילייטר או E40 או E04 (מברשת פן)

E65 small shader brush הזווייתית נוחה לדעתי לציור איילינר

להצללות או F23 או F40

השנה תזכו בבלאק פריידי – 30% הנחה על כל הזמנה ומשלוח חינם, בקוד BF30

יום שבת 25/11/17 ועד יום שני 25/11/17 – 40% הנחה על סטים עם קוד BRUSHSET40
יום שני 27/11/17
 ועד יום רביעי 29/11/17 – 35% הנחה על כל רכישה + ורכישה מעל 50$ תזכה אתכם בכלי לאחסון מברשות מתנה. עם קוד הנחה: CYBER35

קישור לאתר


Vita Cost

אתר – תוספי תזונה, הרבה מותגים טבעיים, EOS ועוד

כרגע יש 50%  הנחה על Enjoy life

30% על Toms

20% newchapter

קאש באק: החזר של 8% דרך BeFrugal
משלוח: לפי משקל

קישור לאתר

 

 

 

 


illamasqua

מותג איכותי ולא זול בכלל, ידוע מאד באיכות הסמקים המצויינת שלו, שווה לבדוק גם את הצלליות הנהדרות והאודמים.

לבלאק פריידי מציעים 25% על רוב האתר!

תקבלו 25% הנחה על רוב האתר וברכישה של מעל ל60 פאונד תקבלו תיק מוצרים בשיווי של 55.80 פאונד, משלוח חינם ברכישה מעל 50 פאונד. החברה דואגת לשימור לקוחות ומעניקה 10% בכל קניה ללקוחות חוזרים אחרי 3 רכישות  ו-15% הנחה ביום הולדת.

קישור לאתר

 


Makeup geek

30% הנחה על רוב האתר

צלליות ב4.20 במקום 6, צלליות פוילד ב$ במקום 10$. באנדל של 9 צלליות ב49$ במקום 58$, ערכת מתחילים של 9 צלליות ב54 במקום 67 $. 

קישור לאתר


 StrawberryNET

אתר הבית שלי לרכישת קוסמטיקה! לרוב יש הפרשי מחירים גדולים מאד ממותגים הנמכרים בארץ. כרגע תקבלו 10% הנחה. 

בנוסף יש מבתעים יומיומיים המתעדכנים מדי יום.

משלוח- חינם, החזר קאשבק- אני משתמשת בhttps://www.cashback.co.il/ אך ניתן גם להשתמש ב EBATES תמורת 3.5% מערך הקניה בוMr. Rebates תמורת 5% מערך הקניה.

קישור

 

 

 

 


Sugarpill

המון מבצעים 

האודמים הרגילים ב10$ במקום 18$

באנדל של 6 אודמים ב60$ במקום 108$

באנדל של ליקווידים ב162$ במקום 180$, על הצלליות הנחה של 3$ לצללית. מחיר התחלתי 14$-16$

על הפיגמנטים יש הנחות גדולות, (Elekrocute) הן נמכרות ב4$ במקום 16$

משלוח: בתשלום, החל מ10$
קאש באק: אין

קישור לאתר

 

 

 

 

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן