החזרות מוצרים לAsos
לASOS יש מדיניות החזרת מוצרים מאד הוגנת, אם טעיתם במידה, הזמנתם פעמיים, או שסתם לא אהבתם איך שהבגד יושב עליכם ניתן להחזיר את הבגד ולקבל החזר כספי. ניתן להחזיר מוצרים עד חודש לאחר קבלת המוצר, לעיתים יש חריגות – אך זה סיכון.
המחשה - במידה וקניתם מעל 50 פאונד בעזרת קוד ההנחה ולאחר מכן החזרתם פריט כלשהו וזה מביא את סך הפריטים שנשארו אל מתחת ל 50 פאונד – מה שגורם להנחה של 17% להתבטל ולכן לא תמיד שווה להחזיר.
דוגמה: נניח וקניתי שני פריטים, עלות אחד מהם 40 פאונד והשני 10 פאונד, אקבל הנחה של 17%, ואשלם 42 פאונד במקום 50. אם אחזיר את הפריט שעלה לי 10 פאונד, סכום כל הקניה יירד מתחת ל 50 ולכן הזיכוי שאקבל יהיה 2 פאונד בלבד, כלומר ייצא ששילמתי על הפריט שעולה 40 - את כל הסכום.
איך לבצע החזר -
בחבילה מAsos תמצאו דף ובו פירוט כל המוצרים שבחבילה, מדבקה למשלוח חוזר עם הכתובת של אסוס. אזהרה – תמיד יש לשלם על החזרה לאסוס, לא מספיק לשים את המדבקה שהגיעה על החבילה.
ניתן להחזיר כל פריט ולקבל עליו החזר כספי, באמצעי התשלום ששילמת איתו את הקנייה. אסוס לא מחזירים עלות משלוח (אלא אם זאת בעיה שלהם-מוצר לא נכון/פגום) אם הזמנתם דרך פיפאל, יש לך אפשרות להחזיר את החבילה דרכם, ו-12 פעמים בשנה הם מזכים אותך על דמי המשלוח חזרה. יש לסמן ליד כל פריט את סיבת ההחזרה, הם מזכים גם אם אין פירוט לסיבת ההחזרה. https://www.paypal.com/il/webapps/mpp/refunded-returns?locale.x=he_IL ממלאים טופס, כמה עלה המשלוח חזרה אל אסוס, מוגבל לסכום משלוח של עד 120 שח. ותוך כמה ימים מקבלים את הכסף חזרה. צילום של שובר התשלום בדואר החלפת מידות רלוונטי רק לתושבי UK, אם טעית במידה יש להחזיר את הפריט ולהזמין מחדש
לסרב לחבילות בדואר
אם טעיתם במידה, בהזמנה, התחרטתם, כל עוד לא אספתם את החבלה מהדואר, החבילה תשלח אוטומטית בחזרה לאסוס ותקבלו את כספכם בחזרה. זה יקח מעט זמן, אך תקבלו את ההחזר הכספי. במידה ואבדה החבילה, אם הזמנתם דרך Paypal אין מה לדאוג, תקבלו את כספכם בחזרה בכל מקרה, אסוס מחזירים כסף לא משנה איך שילמתם ומדיניות ההחזרות שלהם מסודרת אך אני מקפידה להזמין דרך Paypal כי מהם בוודאות אקבל את הכסף גם במקרה בו לאסוס יהיו השגות, Paypal תמיד מוטה לטובת הלקוח.