היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

איפור לכל צורך

איפור לכל צורך

כולנו נתקלים ברגעים בהם אנו מתלבטים האם דרושה לנו עזרת מאפר מקצועי, בין אם מדובר באירוע משפחתי, יום צילומים לצרכי עבודה או רצון ללמוד לשדרג את עצמינו ביום יום. אשמח לציין לפניכם מעבר לצורך הפרקטי של לעבור מצלמה טוב הטבות נוספות שתקבלו מלשכור שירותי מאפר מקצועי;

מקצועיות וידע מקצועי – מאפר מקצועי יכול להביא לך את הידע המתקדם והטכניקות המתקדמות ביותר בתחום האיפור. הם מכירים את המוצרים המתאימים לסוג העור שלך ולסגנון האיפור שתרצי להשיג. עם ידע המקצועי, הם יכולים ליצור מראה מושלם שיתאים בדיוק לצרכיך.

יכולת ליצור מראה מיוחד – מאפר יכול ליצור לך מראה מותאם אישית לסגנון האישי שלך. הם יכולים לשמור על את יופי הטבעי שלך ולשדרגו באופן מושלם באמצעות איפור מתאים ומחמיא.

חוויה נוספת ומיוחדת – הזמנת מאפר מקצועי יכולה ליצור חווית יופי ייחודית ומותאמת אישית עבורך. הפינוק, השירות המקצועי והשידרוג במראה הן חלק מחוויה מרגשת שתוכלי ליהנות ממנה.

בטיחות ואמינות – אני משתמשת במוצרים איכותיים יוקרתיים בלבד שמבטיחים את עמידות ואיכות האיפור ואת יכולה להיות רגועה שהאיפור יהיה איכותי ולא יגרום לנזק לעורך.

בקיצור, להזמין מאפר אותי יכול לספק לך מראה מושלם ומיוחד, להעניק לך חוויה ייחודית ולנהעניק לך תחושת כוח ובטחון. זהו הזמן המושלם לפנק את עצמך ולהרגיש כמלכה ביום חשוב כמו חתונה או אירוע מיוחד. מאפר מקצועי יכול לעזור לך להשיג מראה ייחודי שיוביל לתוצאות מרהיבות ויחודיות.

כאשר את מזמינה אותי לסשן איפור, תוכלי לנצל את ההזדמנות גם כדי להתבונן באופן בו אני עובדת ולשאול שאלות. בנוסף, תוכלי להתעסק עם מוצרים חדשים וטכניקות מתקדמות שיכולות להתאים לאיפור היומיומי שלך. תוכלי לשאול אותי שאלות על המוצרים שהם משתמשים בהם, לקבל המלצות על מוצרים חדשים וללמוד טכניקות חדשות שתוכלי לכלול באיפור היומיומי של

איפור לצילומי תדמית

איפור לצילומי תדמית הוא סוג מיוחד של איפור שמתוכנן במיוחד עבור צילומים ומראה בפני המצלמה. מטרתו העיקרית היא להביא לידי ביטוי את מאפייני הפנים היפים וליצור מראה יחודי שיתאים לסגנון ולמטרה של הצילום.

בתהליך עיצוב האיפור לצילומי תדמית, נדרשת יכולת מקצועית בהתאם למטרת הצילום. האיפור צריך להיות יצירתי ומעניין, תוך התחשבות בתכלית הצילום ובמסר החזותי המיועד לשיווק או להצגה. זה עשוי לכלול איפור בוהק, מעוצב ומותאם לתכלית הצילום. איפור לצילומי תדמית צריך להיות עדין ומתואם, עם דגש על התאמה מדויקת לסוג התמונה ולקהל היעד. בתמונות מקצועיות, נדרש איפור סולידי המשתלב ומחמיא, מבלי לפנות את תשומת הלב מהנושא המצולם או לשדר מסרים שלא מתאימים לעיסוק או לקהל היעד.

 

בתהליך תכנון האיפור, יש לקחת בחשבון את סוג הצילום, האור, רקע התמונה והתקשורת המיועדת לתמונה. המטרה היא ליצור איפור שיביא לידי ביטוי את הפנים, יהיה משולב וידגיש את היופי הטבעי של הדגם, במטרה ליצור תמונה מקצועית ואסתטית שתתאים לצרכי הצילום ולשלוח את המסר הנכון לקהל היעד.

איפור ושיער ביום צילומים לחברות


בימי צילומים בחברות, חשוב להתאים את האיפור למדיית המקום בה התמונות יתפרסמו. לדוגמה, בצילומים לשלטי חוצות, ניתן להדגיש יותר את האיפור, בעוד שבצילומים לאתר יש להעדיף איפור סולידי יותר. כללית, נמליץ להימנע מברקות או איפור בולט מדי.

ביומי צילומים כאלה שבהם יש מספר מצולמים, יש לשקול את הזמן בצורה יעילה. נמליץ להתחיל עם האיפור של הגברים שלעיתים קרובות יקח פחות זמן, ואז לעבור לאיפור של הנשים. חשוב להקצות מספיק זמן לכל מאופר, כדי שכולם יוכלו להיות מוכנים לצילומים.

בסופו של דבר, כמאופרת, אני מקפידה לתת את הקדמה המתאימה לעבודת האיפור בהתאם למספר האנשים שיש באותו היום, כך שכולם יוכלו לסיים את התהליך בצורה יעילה ולהיות מוכנים לצילומים.

 

 

 

למה תוספות חשובות לתסרוקת?

הן נותנות עמידות מכיוון שהן יבשות מטבען הן נותנות עמידות לתסרוקת.

 בנוסף הן נותנות מראה מלאה ועשיר לשיער.

תסרוקות תמיד נראות יותר על שיער בהיר ונבלעות בשיער כהה ולכן תוספות בהירות יותר מהשיער יתנו תוספת יפה לשיער ויותר הגדרה לתסרוקת.

פן מוברש

אין דבר כזה, הכוונה היא לפן וייבי, שהיא תסרוקת לא עמידה בעליל שלא מחזיקה יותר מחצי שעה על השיער. אין דבר רק קצת מוברש, זו תסרוקת שלוקחת בין שעתיים לשלוש, ולמעשה תסרוקות אסופות לוקחות פחות זמן מפזורות.

איך עושים מוברש?

אם אתם עושים מתיחה – תעשו את המתיחה קודם. 

קראו כאן איך לעשות מתיחה

אתחיל עם הפוני, אשים עליו ביוטופ ואעבוד עליו עם בייביליס(אני אוהבת לעבוד עם קוטר 32 לגלים טבעיים יותר בפוני) אגלגל את השיער הזה בתוך רול ואתפוס אותו עם 2 סיכות קטנות מצידי הרול. 

לאחר מכן אעבור לשיער

חשוב מאד לעבוד במסודר, ולכן מומלץ לחלק את השיער לפי גבהים ולהעלות כלפי מעלה.

חלק ראשון – אחלק בגובה של שתי אצבעות למעלה מהקו בעורף שבו נגמר השיער, אחלק לרוב לכ3 קבוצות אותם אגלגל.

חלק שני –  בקו התחתון של האוזן

חלק שלישי – מקביל לאמצע האוזן

תלוי באורך ובמלאות של השיער, לרוב יהיו לי עוד שתי חלקים שאחלק.

בחתיכות הנמוכות אחלק לפחות חתיכות אבל ככל שאעלה בשכבות יהיו לי יותר קבוצות שיער בכל שורה. 

חשוב, אם צד אחד אני מתכוונת לתפוס עם סיכה, או שאני מתכוונת לעשות חצי פזור ולהרים את השיער מצד הפנים אז אגלגל את כל הקווצות לאותו הכיוון.

אם אני מתכוונת להשאיר את השיער פזור אז אגלגל את צד ימין לכיוון החוצה מהפנים(כלומר כלפי צד שמאל)

ואת צד שמאל אגלגל כלפי צד ימין. ואקח את השיער קדימה, כך לא יורגש שהשיער מחולק לפני כיוונים שונים.

אתן לשיער לשבת בזמן שאתאפר, ניתן לתפוס כל חתיכה מגולגלת עם קליפס לשם עמידות או לשים בתןך רשת.

הפתיחה –  אפתח בעזרת אוסיס 3, אפתח ואסרק כל חתיכה בעדינות עם מסרק שפיץ,  ולאחר מכן עם מסרק עם שיניים עבות.

וארסס עם אוסיס 3. ריסוס וסירוק מקרוב כדי שהשיער לא יפתח מדי.

אעבוד כך שכבה שכבה ואטפס למעלה. לפתוח את הרול ולנפח את הפוני עם סירוק הפוך ולהקפיד שהשכבה החיצונית נותנת נקיה.

ולעצב את הכל ביחד עם הידיים.

עכשיו בואו נדבר על המיתוס,

התמונות שאתן רואות באינסטגרם בהן השיערות יושבות כמו חיילים, זה נטו בגלל שהשיער סודר כך שבשביל התמונה וסורק ועוצב שניה לפני שהתמונה צולמה.

השיער יפתח וישב בצורה טבעית יותר בערך דקה לאחר הצילום. כדאי לשים אותו מצידי הפנים בשביל העמידות ולא לגעת בו בכלל, או לאסוף לחצי אסוף.

לראות את עצמך במראה

רק קורנת יותר, במיטבך!

מיכל, אני רוצה לקבל הצעת מחיר לתסרוקת

למה את מחכה?:-)

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן