היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

פרזנטורית חדשה ללוריאל פריז – תילן בלונדו

פרזנטורית חדשה ללוריאל פריז – תילן בלונדו

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS מצרף לנבחרת החלומות שגרירה בינלאומית חדשה:
תילן בלונדו (THYLANE BLONDEAU) דוגמנית, שחקנית ,נערת ה"איט" הצרפתייה, המייצגת דור החדש של מוזות דיגיטליות אשר סוללות בעצמן את הדרך שלהן בזכות המדיה הדיגיטלית.

לדברי תילן בלונדו על בחירתה לשגרירה חדשה של לוריאל פריז:

כבוד גדול הוא להצטרף למשפחת לוריאל פריז, אחד ממותגי היופי המדהימים ביותר עליו תמיד חלמתי. קיבלתי היום את המתנה הטובה ביותר לכבוד יום הולדתי ה-16, הזכות לעבוד לצד כישרונות יופי ודוברים/ות אותם/ן הערצתי מאז ומתמיד. בלוריאל פריז אני מרגישה שאני יכולה להיות אני עצמי, להגן על הערכים החשובים לי כמו ביטחון עצמי והערכה עצמית. כשההרפתקה, למעשה, רק מתחילה.

נבחרת החלומות של המותג לוריאל פריז הורכבה מכוכבות בינלאומיות ומובילות דעה המגיעות מכל קצוות העולם ומייצגות את הפנים השנים של היופי הנשי ומפזרות מסרים של העצמה. וביניהן: מריה בורג'ס האחרונה שהצטרפה, לארה סטון, ג'ולייאן מור, דוטסון קרוס, ליה קבדה, ג'ניפר לופז, אנדי מקדואל, אווה לונגוריה, פרידה פינטו, איימי מאלינס ועוד. 

 


כמי שנולדה לעולם היופי הדיגיטלי המוכר לה היטב, בלונדו מהווה מקור השראה לנשים צעירות רבות המבקשות למצוא ביטחון עצמי והעצמה. השגרירה חדשה מציינת את כניסתה לתפקידה החדש כדוברת הבינלאומית של לוריאל פריז בחודש אפריל- באופן סימבולי ממש בחודש יום הולדתה ה16 שלה.

תילן בלונדו בולטת עם עיניה הכחולות הענקיות והשפתיים המשורבבות עם הסגנון הצרפתי הטבוע בדמה. היא הצטלמה לצלמי האופנה הגדולים ביותר, כיכבה על גבי השערים של ג'לוס JALOUSE ול'אופיסייל ושיחקה בסרט באורך מלא והיא דמות בולטתת בקרב דור ה-Z ה"זי" החדש.

עם ערוץ יוטיוב, חשבון טוויטר, סנאפצ'ט ו1 מיליון עוקבים באינסטגרם, תילן צמחה מעולם היופי הדיגיטלי. היא יוצרת בעצמה את התדמית שלה עם מסרי העצמה אישית, כותבת בעצמה את הסיפור שלה בעזרת כל תמונת סלפי שלה או כל סרטון וידאו שהיא מעלה לעוקביה.

 


 

פייר-עמנואל אנז'לוגל וPierre-Emmanuel Angeloglou, הנשיא העולמי של לוריאל פריז  אמר על הבחירה בתילן: 

בהיותה מקור השראה לאלפי נשים צעירות, תילן היא הקול של הדור שמקדיש יותר זמן לאינטרנט ולרשתות החברתיות מאשר כל הדורות לפניו, כשבני הדור הזה משתפים בתמונות יותר מאשר במילים. הדור הזה זקוק לדוגמנים/ות שאפתניים/ות אשר מפרשים/ות מחדש את היופי ומשפיעים/ות על היופי דרך היצירתיות והסגנון שלהם/ן. לוריאל פריז שמחים לצרף למותג אשר דוחף את היופי הדיגיטלי קדימה את תילן כשגרירה שללל המוצרים המתקדמים והמתוחכמים ביותר המיועדים לנשים צעירות אשר מחפשות ביטחון עצמי והעצמה כמוה.

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן