היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

סטאז לינדס – שגרירת האיפור החדשה של איב סן לורן(Ysl)

סטאז לינדס – שגרירת האיפור החדשה של איב סן לורן(Ysl)

דוגמנית העל, סטאז לינדס (staz lindes), בת ה-24 בלבד וכבר בעלת כובעים רבים, גיטריסטית רוק, צלמת ואחת הנשים המשפיעות נבחרה ע"י איב סן לורן(Ysl) כשגרירת האיפור החדשה.

לינדס הצעירה ילידת לונדון, התגלתה בסנטה מוניקה וכיום תושבת לוס-אנג'לס. סטאז היא בתו של האל לינדס , גיטריסט של להקת דייר סטרייטס, – וחברה בלהקת הבנות הפאנקיסטית Paranoyds. המוסיקה זורמת בעורקיה, היא מגדירה את הסגנון שלה וידועה באהבתה לז'קטים מעור ולבגדי וינטג' צבאיים – ולמראות נועזים וחצופים של שפתיים ועיניים.

לינדס היא נציגה גאה של הנשיות החזקה של היום, ובכך הינה נציגה מתבקשת לחטיבת היופי באיב סן לורן: קלאסית ומהממת, עם שפתיים מלאות ומרשימות להדהים.

המנכ"ל הבינלאומי של חטיבת היופי באיב סן לורן ,סטפן בזי, סיפר השבוע על בחירת לינדס לשגרירה:

לינדס היא ההתגלמות הנפלאה של המותג – אמנית מבריקה, נאמנה לעצמה וסמל הדור אותו היא מייצגת. באמצעות כישוריה הרבים היא משפיעה על מיליוני נשים ברחבי העולם.

יח"צ חו"ל


סטאז לינדס על בחירתה כשגרירה:

בשנות לימודיי בתיכון, חיקיתי את סגנונן של שחקניות צרפתיות משנות ה-60 "אותן שחקניות שמר סן לורן הלביש. כך שתמיד הרגשתי חיבור טבעי למותג. בעיניי, חטיבת היופי באיב סן לורן מתאפיינת ברוח צעירה, אדג'ית ויוקרתית – אני כל כך מתרגשת להצטרף אליה כשגרירת האיפור של המותג.  

 

בקרוב נראה את סטאז לינדס בקמפיין הראשון שלה לחטיבת היופי באיב סן לורן, לרגל השקת סדרת שפתונים חדשה בעולם ובישראל.

 

יח"צ חו"ל

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן