היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

מריה בורג'ס הפנים החדשים של לוריאל פריז

מריה בורג'ס הפנים החדשים של לוריאל פריז

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מכהן כשותף רשמי של שבוע האופנה בפריז לסתיו/חורף 2017-2018. המותג תומך בכישרונות עולים בתחום האופנה ומזהה הזדמנויות, חשף אתמול בערב בשבוע האופנה שבחר את דוגמנית העל מריה בורג'ס, להיות שגרירת המותג.

מריה ידועה כחובבת אופנה ובאופן קבע בולטת על מסלולי תצוגות האופנה המובילים בעולם בזכות נוכחותה מלאת השמחה ולכן הכתרתה כשגרירת המותג מובנית ומוצדקת.

מריה בורג'ס, מאמינה שבכוחן של נשים להגשים חלומותיהן בעזרת אמונה בכוחן וערכן, היא רואה עצמה כשגרירה של מסרי העצמה נשית. חשוב לציין שיופיה הייחודי, כישרונה והאנרגיה הבלתי נדלית שלה הוציאו אותה מאנגולה, המדינה בה נולדה וגדלה ואכן סיפור חייה הינו מקור השראה אמיתי. כיום, כשגרירה החדשה של לוריאל פריז, מריה הינה שגרירה מודרנית ליופי טבעי, בעל עוצמה נשית  ומעורר השראה.

 


מריה הצעירה השתתפה  בשנת 2010 בתחרות שערכה סוכנות הדוגמנות "עלית אנגולה" והחל מרגע זה החלה לכבוש את עולם האופנה. היא הוחתמה ע"י ג'יבנשי כדוגמנית הבלעדית של המותג. בשנת 2013 כיכבה במקום הראשון ברשימת הדוגמניות שפרסם פורבס אפריקה.

מטרה חדשה תושג כאשר היא תצעד על מסלולי תצוגות האופנה שגרירת לוריאל פריז במסגרת אירועי שבוע האופנה הנוכחי בפריז

לדברי מריה בורג'ס על בחירתה לשגרירה:

כבוד גדול הוא לי. אני מאמינה ביופי של השונות ובמסר המעצים כנערה שהתחילה מלמטה ויכולה להפוך לסמל של יופי בינלאומי, להיות הוכחה חיה שהחלומות שלנו מתגשמים ושעתיד זוהר עומד בפנינו. תודה לכם לוריאל פריז, כי לכולנו מגיע הטוב ביותר.

 


בקרוב יעלה בישראל קמפיין חדש בכיכובה של מריה בורג'ס, לרגל השקת קולציית האיפור החדשה של המותג.

לוריאל פריז ידועה בנבחרת החלומות שלה הכוללת כוכבות בינלאומיות מתחומים שונים המסמלות כוח נשי, כל אחת בתחומה  ומייצגות את הפנים המגוונות של היופי הנשי וביניהן ניתן למצוא את שחקניות, דוגמניות, אמניות ועוד כגון: לארה סטון, ג'ולייאן מור, דוטסון קרוס, ליה קבדה, ג'ניפר לופז, אנדי מקדואל, אווה לונגוריה, פרידה פינטו, איימי מאלינס ועוד

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן