היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

איפור לוולנטיין – בועז שטיין

איפור לוולנטיין – בועז שטיין

לקראת הוולנטיין מציג המאפר הידוע ובעל ליין איפור על שמו, בועז שטיין את romance story – מראה איפור החושף מראה המשדר רכות ענוגה ואינסופית.

את המראה החורפי החליף שטיין בצבעוניות המשדרת רומנטיות, טורקיז/ירוק תוך הדגשה טבעית של תפוחי הלחיים בוורוד פסטל בובתי. צלליות העיניים מבליטות את העיניים במראה זוהר כשהן מוצעות בפלטת גוונים נעימה בטקסטורה מנצנצת ולצידן נעשה שימוש במסקרה כהה שמבטיחה מניפת ריסים מרשימה. את המראה הענוג והרומנטי משלים שפתון בגוון וורוד עדין המסמל אץ יום הוולנטיין ורומז לאהבה וחושניות.

צילום: ניסים פרץ


ליצרת מראה האיפור :

  • צרי בעזרת מייקאפ (עדיף במרקם מאט המכיל פודרה) גוון אחיד לעור הפנים . זהירות, אל תגזימי בכמות. מייקאפ בעל רמת כיסוי טובה אמור לכסות פגמים וכתמים גם בשכבת מריחה דקה.
  • שלושה גוונים של צלליות נבחרו לאיפור העיניים. גוון חום אדמה טבעי, ירוק סלדין בטקסטורה מבריקה וירוק טורקיז לתיחום העין התחתונה. הגוון החום יעניק הדגשה למסגרת העין החיצונית ויגלוש עד למרכז העין. הקפידי לעשות זאת עם מברשת צלליות מזווית העין החיצונית לכיוון מרכז העפעף (לא במשיחה הלוך ושוב אלא בפעם אחת).  את גוון ירוק הסלדין הניחי בעזרת מברשת בזווית העין הפנימית וזאת בכדי ליצור תיחום עין מודגש בעזרת צללית בדומה לעיפרון. טיפ של מאפרים הרטיבו את קצה המכחול והרי לכן מרקם משחתי נוח לעבודה ולמריחה. (שימו לב הטריק הזה עובד רק שהצללית מרוכזת בפיגמנט ובטקסטורה מאט, צלליות מבריקות הן פחות רלוונטיות לתוצאה המיוחלת)
  • כעת, צרי קו אייליינר דק ועדין בצמוד לשורש קו הריסים ואל תחסכי במסקרה מעבה ומאריכה.
  • על מנת לשמור על מראה עדין וענוג, וותרי על שפתיים בוהקות ומבריקות. שפתון בטקסטורה מאט יעשה יופי של עבודה ובחירה בגוון אופטימי, ורוד וענוג יעצים את גווני העיניים.

מחיר: 89 שקלים


המוצרים ליצירת המראה

מחיר: 89 שקלים

מחיר: 192 שקלים

מחיר: 110 שקלים


מחיר: 89 שקלים

צללית מספר 184, 89 שקלים

צללית מספר 176, 89 שקלים

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן