היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

Kat Von D

Kat Von D

Katherine von Drachenberg,בת ה35 היא אמנית קעקועים ידועה, דוגמנית, מוסיקאית, יזמית ואושיות תקשורת ידועה, היא התפרסמה לראשונה כשהשתתפה כאמנית איפור בתכנית  TLC reality television show LA Ink, . היא השיקה מוצריה בשנת 2008 שנים לאחר מכן פרצה לעולם האיפור בסערה. מתחילת דרכה ועד היום מוצריה נמכרים רק בשנת חנויות ספורה.

ההצלחה הבינלאומית הגיעה עם הצלחת ליין האודמים העמידים שלה, Everlasting Liquid Lipstick.   מה שיצר את הבאזז הבינלאומי הראשוני הוא האודם המפורסם ביותר שלה Lolita שהשתלט תוך זמן קצר על האינסטגרם והרשתות החברתיות. Bow  and errow המשיך את הבאזז במקביל לדיופ שלו אצל החבר/היריב הטוב ג'פרי סטאר שהוציא בערך באותו הזמן את סלברטי סקין. אמנם Ofra הייתה הראשונה שהוציאה אודמים עמידים אבל קאט סחפה את השוק ואת כל מתחריה אחריה עם טירוף האודמים העמידים. היא ידועה בגוונים המשגעים – מיוחדים של הליין שלה ועמידות מטורפת, בעזרת אודם שבאמת לא זז. כיום יש 44 גוונים בליין המדובר.

 

 


האמת היא שעוד לפני האודמים היא יצרה את פלטות True romance שהציגו פיגמנט מיוחד, שלא נראה לפני כן בטווח המחירים הזה. ב2012-2013 היא כמעט שלא כיכבה עדיין בסרטוני היוטיוב של היוטבריות המוכרות, אני נתקלתי בפלטה הזו בסרטון בערוץ לא מוכר ולא נחתי עד שהשגתי אותה מארצות הברית. שכן באותו הזמן היא אפילו לא נמכרה בספורה באירופה. אני גיליתי את הפלטה Saint כבר בשנת 2013 והמלצתי עליה לכל המוכן לשמוע. אבל עברו עוד מספר שנים עד שקאט פרצה גם לשוק הישראלי.

לאחר ההצלחה היא עברה למוצרי איפור נוספים

kat היא טבעונית ולכן ב2016 הסבה את כל הליין מוצרים שלה ל- cruely free, והיא מדגישה זו כיום באתר לצד תמונה שלה מחזיקה כלב בחיבה רבה.

Kat Von d מעלה לאתר שלה מאפרים/ות שמעלים לאיסטגרם לוקים שנעשו עם האיפור של Kat von d תוך מתן קרדיט מלא. נין לראות את העבודות כאן


קאט מייצרת הרבה כותרות ברשתות החברתיות ובתקשורת בכלל החל ממערכות יחסים סוערות, בדצמבר 2012 לאחר פרידה מתוקשרת בן זוגה דהז הציע לה נישואים דרך הטוויטר ושנה לאחר מכן הם ביטלו את האירוסין. היא תמיד הקיפה עצמה במוסיקה, הופיעה בקליפים וקעקעה על עצמה קעקועים קשורים לעולם המוסיקה ושיחקה בסדרות טלוויוזיה רבות לאורך השנים. לפני שנה הייתה לה מריבה מתוקשרת עם ג'פרי סטאר לאחר שטענה שהוא גנב את העיצובים ללוגו שלו מחבר שלה שהיא הכירה לו. בשנים התכסחו ברשתות החברתיות. קאט נראית לי כאדם ישר עם לב טוב שמתקשה לשמור על פה סגור:-)

ובכל דבר היא מקיעה את הלב, המוצרים רבי המכר שלה מוכיחים עצמם בכל מובן, לפני שנתיים היא החלה להוציא מוצר אחד מוצר ולכבוש את שוק האיפור. למשל עם המוצרים הבאים,

Trooper eyeliner – הטוש איילינר שלה יצא באזז משמעותי בעצמו, והוא אכן מעולה, חוד מושלם, עובי קו וצורת העפרון מקנה יציבות. אפילו גרסאות המיני של המוצר נמכרו היטב. 


ניתן באתר למצוא סטים רבים, סטים של תוחמים, סטים של ליקווידים, סטים משלובים כס לוליטה הכולל את שתי הגרסאות של האודם(לוליטה ולוליטה 2- אלו גוונים דומים אך שונים, 1 יותר בגוון חום, ו2 יותר אדום ורדרד, 2 תוחמים ובושם שהותאם לאודם.

Everlasting Glimmer Veil הטופרים היום מאד פופלאריים, מניחים אותם מעל אודמים עמידים והם מוסיפים גוון, מרקם, גלוס, לאודם. הצורך בטופרים עלה מכיוון שלא ניתן לשים גלוס ארגיל מעל אודם עמיד, הגלוס הורס את המרקם של האודם. הטופרים משתלבים נהדר עם הליקווידים. וקאט יצרה טופרים מיוחדים בגוון מטורפים, בקשת צבעים רחבה. ניתן לשים טופר מעל גוון משלים, או לשלב שני גוונים. למשל, ורוד מעל כחול, ורוד מעל סגול, כתום מעל אדום, זהב מעל חום. הם יותר מטאליים בגוון מאשר גליטריים.

ניתן לראות את קאט מסבירה ועושה סוואצ'ים בסרטון הבא

 


Shade and light contour pallete פלטת ההצללות של קאט וון די גם מאד מוצלחת, מכילה 3 גווני הארה ו3 גווני הצללה. גווני היילייטר, גוון ורדרד, גוון צהוב, גוון פיצ'י. גוון הברונזר, חום בגוון קר, חום בגוון חום יותר וחום כהה יותר. הפלטה נוחה מאד לטשטוש, אני מעדיפה אתה על הפלטה המפורסמת של אנסטסיה בוורלי הילס שכן היא פחות אפרפרה ויותר נוחה לטשטוש. 

מחולקת ל3 סטים של צלליות, ניטרלית, קרה וחמה. פעמים רבות בפלטות אני מוצאת שחסר לי גוון ללוק עיניים שלם ונכון, או שחסר הגוון הטבעי ויש רק לבן, או שאין גוון טשטוש חם לטשטוש גבול העפעף.בפלטה הזו יש את הכל, כל תת גוון שתצטרכו, קאט חשבה על הכל. ובכולם הגוון והפיגמנט מצוין.

זה דבר שניתן לומר על קאט, כל דבר שהיא עושה, נעשה בשלמות מבלי לעגל פינות.


הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן