היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

אלה ליאני – מברשות איפור – סקירה

אלה ליאני – מברשות איפור – סקירה

אני מאמינה גדולה שמאפרות יודעות לייצר את מוצרי האיפור האיכותיים ביותר. אנחנו מכירות את הצורך האמתי בשוק, מבינות בפורמולות, זוויות הנחה ויודעות הכי טוב מה חסר לנו. 

לכן, שמחתי מאד לסקור את מברשות האיפור של  אלה ליאני,  וולאחר קבלתן שמחתי לגלות שהן מאד מיוחדות ומציעות לי מגע בעור והנחה מיוחדת שלא קיבלתי מהמברשות הרבות האחרות באוסף שלי. 

בתור התחלה, אספר לכן מעט על אלה,  

אלה ליאני היא מאפרת ומסרקת, מורה לאיפור, ציירת ציורי פנים ומעצבת גבות, בעלת סטודיו במעלות בצפון.

 

 

 

בהכשרתה היא גננת. אחרי 10 שנות עבודה במשרד החינוך אלה החליטה שהיא מעונינת לשנות כיוון אל עולם האיפור הצבעוני. בשנת 2008, אחרי הולדת בנה השני, היא הלכה ללמוד איפור אצל יוסי ביטון והיא מספרת שהיא מאד מרוצה מהנתיב בו בחרה – מתחום העיסוק בו בחרה לעסוק. כיום היא משלבת את 2 התחומים שהיא אוהבת: איפור והדרכה, עושה סדנאות איפור לנשים ומדריכה נשים רבות בלימודי איפור מקצועי. 

כיום, אחרי 16 שנות נסיון בתחום, היא החליטה להתקדם וליצור דבר חדש. לכן לפני שנה החלה בייצור ליין אישי של מברשות איפור. אלה מספרת שתהליך יצירת המברשות ריגש ומילא אותה מאוד. זהו מוצר אישי שלה, שהיא חושפת לעולם בתקווה שישמש נשים ומאפרים רבים בעבודת איפור שלהם. במברשות אלו הושקעו חשיבה עמוקה ומאמץ רב על מנת להקל ולפשט את עבודת האיפור, ויחד עם זאת לקבל תוצאה מושלמת!  

 אלה מסבירה מה גרם לה לרצות לייצר דווקא מברשות

בכל שנות עבודתי כמאפרת ניסיתי הרבה מאוד מברשות, מכל מיני סוגים וצורות, אך בכל מברשת היה חסר לי משהו כדי שהיא תהיה מושלמת ליד שלי ולצורת העבודה שלי. לכן החלטתי ליצור מברשות שתשלבנה את כל הפרמטרים החשובים לי בכל סוג של מברשת. זה מתחיל מצורה, עובי ואורך הידית ונגמר בסוג, אורך, צפיפות וצורת השיער במברשת. המטרה שלי הייתה ליצור מברשות מושלמות לעבודה קלה ומהירה, שכל מברשת תעשה את העבודה שהיא מיועדת לה בצורה אפקטיבית ביותר, ללא מאמץ מיותר.

וכיום אני נרגשת להציע לעולם 9 (בינתיים 😉) מברשות מהממות! 😊 והחלום שלי שכמה שיותר נשים ומאפרים יוכלו להנות מהן ולהרגיש את הסיפוק משימוש בהן, כמו שאני מרגישה. 🌺

 
 

 

המברשות שקיבלתי להתנסות - ומה חשבתי עליהן

מברשת סומק ופודרה

מברשת רכה ואוורירית, מאפשרת הנחה מאד רכה וטבעית, ניתן לבנות איתה את הסומק. אני אוהבת להתחיל בהנחה עדינה ולבנות את הצבע בהדרגה. מיועדת לסומק מוצק ולא לסומק קרמי. היא מתאימה גם להנחת פודרה, נהדרת לשימוש על עור יבש ובוגר, מאפשרת לקבע את המיייקאפ מבלי ליצור מראה מסכתי, מאפשרת הנחה דקיקה ואינה מדגישה קמטים.

מברשת צללית

זו המברשת ממנה הכי התלהבתי מכיוון שאין לי אף מברשת שדומה לה בכלל. היא מברשת הנחה אך השערות שלה ארוכות ורחבות משאר מברשות ההנחה שלי. היא מאפשרת גם הנחת צללית מדוייקת וגם טשטוש צלליות רך יותר. היא מתאימה גם למאפרות וגם למתאפרות שמחפשות מברשת אחת שתספק להן הנחת צלליות מלאה.

מברשת קונסילר

השערות שלה מושלמות למטרת הנחת הקונסילר, קל להיכנס איתה מתחת לעיניים, יש לה מידה מושלמות של רכות המאפשרת טשטוש רך ביחד עם נוקשות קלה שאוספת את הקונסילר היטב. היא מאד נעימה על העור. היא תהי נהדרת כמברשת טשטוש לצללליות.

הרשמי לניוזלטר

כל סט המברשות

סט המברשות

ניתן לקנות את כל סט המברשות ביחד או לקנות כל מברשת בנפרד.
מלבד המברשות שציינתי - ישנן מברשות נוספות לרכישה. מברשת טשטוש - ממש בא לי עליה, היא תהיה מושלמת ביחד עם המברשת הנחה.

נרתיק המברשות

מברשת מייקאפ- דחוסה, עם ראש מברשת מעוגל
מברשת קרמבו קטנה-
או בשמה המקצועית
מברשת עפרון - נהדרת לטשטוש קוו העיניים התחתון או טשטוש אייילינר למראה מעושן.

9 מברשות


מבר שת שימר
מברשת מלוכסנת להצללות
מברשת איילינר

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן