היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

Dose of colors

Dose of colors

החברה Dose of colors הוקמה בשנת 2013 על ידי המאפרת Anna Petrosian בת ה33. החברה לא עורכת ניסויים על בעלי חיים ומוגדרת כcruelty-free.החשבון של Dose of colors באינסטגרם הגיע בנבנבר 2016 ל2 מיליון עוקבים והוא ממשיך לגדול במהירות.

החברה מציעה ליין רחב של שפתיים: אודמים, ליפגלוסים, אודמים עמידים ומרקם סטין(Satin). בקטגוריית העיניים תמצאו סטים משגעים של קרם בסיס ופיגמנט תואם, ריסים וגוון פלטות של צלליות. באתר נמכרים גם היילייטרים של המותג ומגוון מברשות. תיקי איפור. ישנן קולקציות מיוחדות כמו ליין הMint המגיע עם אריזה ירוקה, קולקציית Desi and Katy המצליחה שנעשתה בשיתוף עם היוטיובריות הידועות Katy (הנקראת Lustrelux) וDesi perkins.

 


עמודי המבצעים לחגים

בבלאק פריידי החברה מכרה את האודמים הבודדים ב10 דולר ליחידה והציעה מגוון סטים בהנחות משמעותיות. 

יחסית להנחה המדוברת ההפרש היה נחמד אך משמעותי רק במקרה של הארבעה אודמים ב29$(במקום 40$ דהז). 

כעת בתקופת החגים, האודמים חזרו למחירם הרגיל(18$) מה שהופך את הסטים למאד אטרטיביים.  סט של 3 ב25$ במקום 54$. סט של ארבעה ב29$ במקום ב72$!

בסטים תמצאו שני סטים מומלצים עד מאד בעיני, סט ארבעה אודמים בגווני האדום הנקרא Holibae set, סט של 4 ניודים בשם The snuggle is real(סט ניודים משגע).

 


דיל נוסף לחגים הוצע על אודמי הסטין עשירי הפיגמנט, אתם יכולים לרכוש סט בשם WINTER HUES הכולל את ארבעת בגוונים הנמכרים ביותר: Brule, Cinnamon Swirl, toast, Mocha ב40 דולר. וארבעה סטים של ארבעה אודמים בשילובים שונים ב25 דולר.

אני מאד אוהבת את האודמים הכביכול עמידים שלהם, כביכול מכיוון שהם ממש ממש לא עמידים. מה שכן- הם נוחים על השפתיים יחסית, ויורדים בצורה מאוזנת. 

המלצות מוצרים

אני מאד אוהבת את Stone, אבל רכשתי עוד מספר גוונים שהם היפים ביותר בעיני: 

Bare with me, Coral Cursh, Merlot, ו Truffle

Truffle אגב הוא דיופ של סלברי סקין של ג'פרי סטאר וbow and errow של קאט וון די

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן