היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

אודות Mac

אודות Mac

היסטוריה של סיפור הצלחה

Mac (ראשי תיבות Make-up cosmetics) הוקמה בשנת 1984 בטורונטו שבקנדה, על ידי פרנק טוסקן ופרנק אנג'לו בעזרת הכימאי ויק קאסל. החנות הראשונה בניו יורק נפתחה ב1991 בגריניץ' ויליג'. בתחילה המוצרים כוונו למאפרים אך השמועה על המותג החדשני עברה מפה לאוזן והציבור הרחב החל לדרוש את מוצרי החברה. בשנות ה90 Mac הייתה עסוקה בפתיחת סניפים והגיעה למעל 100 חנויות סביב העולם והפיתוח הבינלאומי ובניית המותג ולא השאירה זמן לפיתוח מוצרים חדשים. לאחר פתיחת החנות הראשונה, קבוצת אסתי לאודר גילתה עניין במותג הצעיר והפורח, היא רכשה 51% מניות מMac, השותפים ניהלו את הצד הקריאטיבי ואסתי לאודר את הצד העסקי, עד 1998.

בשנה זו אסתי לאודר השלימה את הרכישה. אחד המייסדים פרנק אנג'לו נפטר ב1997 בשל סיבוכים בשעת ניתוח. בשנת 1998 פרנק טוסקאן החליט להעביר את יתרת השליטה של 49% הנותרים מהחברה לידי תאגיד 'אסתי לאודר' בתמורה לסכום של כ- 60,000,000$

יח"צ Mac


כיום, לmac יש הכנסה שנתית של מעל 1 ביליון דולר ומחזיקה ב500 חנויות בעולם המנוהלות על ידי אמני איפור העוברים הכשרה על ידי החברה וקבוצת אסתי לאודר משווקת ומפתחת את המותג Mac תחת כנפיה. Mac מעולם לא פרסמה ברשת, ולא יצאה במבצעים, למוצרים לעולם אין הנחות(כך ניתן לזהות מוצרים מזוייפים ברשת). האריזות של מוצריה תמיד מינימליות.

Mac למאפרים- ישנו ליין Pro מיוחד למאפרים. Mac מציעה מגוון מוצרים, מרקמים וצבעים רב ומוציאה קולקציות חדשות כל שבועיים. היא קשובה לעונתיות ואירועים מיוחדים ונשארת מעודכנת. האריזות הן תמיד מינימליות ופשוטות.


מודעות חברתית ומוקדי מכירה

הרשת נכנסה לארץ ב2004 בארץ היא פועלת אך ורק מחנויות הרשת, אך בחו"ל היא מעמידה דוכנים בחנויות כולבו גדולות.

קרן האיידס של Mac 

הקרן איידס מקדמת נושאים חברתיים והקימה קרן איידס המגייסת כספים בעבור האמבק בסרטן בעזרת ליין שתפונים מפורסם המשווק בעזרת סלבריטאי העולם המתגייסים למאמץ, כגון ליידי גאגא, ריהאנה, פרוייקט ילדים למען ילדים, ילדים מציירים כרטיסי ברכה הנמכרים ברשת, כאשר ההכנסות נתרמות לארגונים למען ילדים החולים במחלת האיידס.

ידידותיים לחיות?
קונצרן אסתי לאודר יצא מהרשימה השחורה של ארגון Peta, אך מכיוון שכל חברה המוכרת במזרח מחוייבת לערוך ניסויים בבעלי חיים, הנושא היה בסימן שאלה אך למרות זאת Mac מקפידה שלא לערוך ניסויים בבעלי חיים, ולמרות שהמברשות שלהם עשויות משיער בעלי חיים, הן מעינקות לחיות יחס אנושי ונחשבת כידידותית לחיות. Back to mack- Mac דוגלת במיחזור ותמורת 6 אריזות ריקות היא נותנת צללית מהליין הקבוע.

יח"צ Mac


סקירות מוצרים


אודמים

תמונה: יח"צ Mac

צלליות

תמונה: יח"צ Mac

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן