היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

דרמלוג'יקה- שגרת הטיפוח הכפולה

דרמלוג'יקה- שגרת הטיפוח הכפולה

דרמלוג'יקה מותג הפרימיום הידוע אינו מותג חדש בארץ, ולמרות זאת עד כה הוא לא נהג לפרסם. והנה הגיע הרגע שהמותג החליט לפנות ללקוחותיו דרכינו. מדובר מבחינתי באירוע משמח עד מאד שכן מזה זמן מה שאני מתכוונת לבדוק את פילינג האורז המפורסם של דרמלוג'יקה עליו שמעתי ניסים ונפלאות. והנה הגיע הרגע שאכיר טוב יותר את מוצרי המותג!:-)

למרכז ההדרכה של דרמלג'יקה בתל אביב הוזמנו כ18 יוטיובריות ובלוגריות(ואנוכי ביניהן) כדי שנכיר מקרוב את טכניקת הניקוי הכפול של דרמלוג'יקה ואת שגרת הטיפוח ונעביר מידע זה לעוקבינו ברשתות החברתיות וברשת.

למה אנחנו צריכים את שגרת הטיפוח של דרמלוג'יקה בחיינו? האדם הממוצע משקיע כ- 20 שניות בלבד בניקוי עור הפנים בעזרת תכשיר ניקוי סטנדרטי או מגבונים להסרת איפור. פעולה קצרה זו אינה אפקטיבית ואינה מאפשרת חדירה לשכבות העור העמוקות יותר והסרה של שומן עודף, איפור עמיד או חלקיקי זיהום אויר המצטברים שם במשך היום ולכן חשוב לבנות שגרת ניקוי נכונה.

ערב מיוחד לצורך הכרת המוצרים ושגרת הניקוי של דרמלוג'יקה

נפגשנו בשעה 17:30 בערב במקום, אני נוהגת ללכת מזה כשנתיים להשקות והשקות הביוטי והקוסמטיקה הן תמיד מיוחדות בעיני. הבנות ממש חברות, נהנות לפגוש אחת את השניה, האווירה הרבה יותר ידידותית ופתוחה מאשר בהשקות האופנה. עמדנו כחצי שעה להערכתי וקשקשנו זו עם זו בכייף תוך כדי קשקוש על נושאים רבים, החל מטיפוח, השקות, עבודה מחוץ לעולם הביוטי, ילדים וכל נושא בעולם בערך והשתהות מהמקום המטופח ומגוון המוצרים. לאחר כיבוד ופינוקים נכנסנו לחדר ההדרכה המרווח כדי לשמוע על המותג –  ההיסטוריה שלו מסבירה הרבה על הדגש המושם על ההדרכה.

אודות דרמלוג'יקה

הכל החל בשנת 1983 כאשר בחורה בריטית בשם ג'יין וורוונד(jane Wurwand) קוסמטיקאית מוסמכת במקצועה, עברהלארצות הברית והבחינה בהיעדר חינוך מקצועי לטיפול נכון בעור בתעשיית היופי האמריקאית. בעוד שהכשרתה המקצועית הייתה מקיפהויסודית – התלמידים בתחום, נכנסו לעסוק במקצוע ללא כל הכשרה. 

זו אחת הסיבות הבולטות לתחילת השינוי לו אחראית ג'יין, היא ובן זוגה דאז (ובעלה כיום ) ריימונד וורוונד פתחו מרכז הדרכה שהחל בלימוד כיתות קטנות ולאחר זמן לא רב הקימו  בית הספר הבינלאומי ללימודי תעודה בקליפורניה (International Dermal Institute [IDI

השניים הקימו מערך הדרכה מצליח, ההתמחות בבית הספר כללה השתלמויות של רופאי עור, החיוניות לעבודת השטח במקצוע ועוד. כיום, נחשב המוסד IDI לאקדמיה המובילה ומי שקובעת את הסטנדרטים וכללי הזהב בתעשייה שלמה העוסקת בתחום בריאות עור הפנים והגוף.

ג'יין הבחינה בהיעדר תכשירים בשוק, שיישקפו את דרכי הטיפול שלה. מכאן הדרך לקו תכשירים ייעודיים משלה הייתה קצרה ותוך כדי שלימדה את משנתה, פיתחה את חברת דרמלוג'יקה. המותג דרמלוג'יקה מותג הפרימיום לבריאות העור, מהמובילים והוותיקים בעולם, נוסד בשנת 1986.

הבחורה הצעירה(בת 24 בלבד) פיתחה ליין מוצרים חדש וקמה מול מותגי על כגון איב סן לורן, כריסטיאן דיור וחברות יוקרה אחרת והצהירה שבליין התכשירים החדש שפיתחה לא יהיה שימוש בצבעים וריחות מלאכותיים, אלכוהול, לנולין, ושמן מינרלי כי חומרים אלו מעכבים את ספיגת העור ויכולים להזיק. והתכשירים שפיתחה כן מכילים חומצות AHA&BHA , רטינואידים, חומצה הילרונית ממוזערת, 12 סוגי פפטידים, מגוון ויטמינים, תמציות צמחים, שמנים ארומטים, טרכנולגיות מרכיבים מתקדמת כגון ליפוזומים ומיקרו אנקסולציה, ועוד. ומרכיבים אלו יאפשרו לעור לעשות את התהליך הניקוי לבד.

החברה פיתחה השקפה חדשה הטוענת שהמומחיות המיוחדת של הקוסמטיקאיות המורשות המטפלות בתכשירי החברה הינה חלק בלתי נפרד מתהליך הטיפול, והאבחון נעשה בעזרת כלי אבחון בשם Face Mapping Skin Analysis המיושם על ידי הקוסמטיקאיות כשלב ראשון בתהליך הטיפול.

החברה נבנתה על 3 ערכי יסוד:

1. ערך ראשון, הדרכת והכשרת קומסטיקאיות –  היסוד של החברה, המציגה עצמה כחברת לימוד והדרכה בעלת מוצר מצוין ולא מוצר מצוין שלצידו מערך הדרכה מעולה.

2. ערך הליבה השני של החברה הוא ההתאמה האישית, הם רואים בכל קוסמטיקאית אדם משל עצמו, וכל קוסמטיקאית ברשת רואה את כל לקוח אדם בפני עצמו. לכל לקוח תתואם תכנית טיפול אישית לפי צרכיו. מכיוון שלא כל לקוח הוא אדם בפני עצמו, גם בכל ביקור העור של הלקוח נמצא במצב שונה לעומת הפעם האחרונה שכן עברו עליו דברי בשבועות שעברו מאז הטיפול הקודם ויש להתייחס לכך ולהתאים את אופן הניקוי, טמפרטורת המים בניקוי, בחירת המוצרים, את התדירות.

3.ערך הליבה השלישי הוא המגע האנושי, יש יכולת לגעת בלקוחות, לא רק במגע ובידיים אלא גם בקול, באדיבות, בכוונה הטיפולית.

לאחר ששמענו על היסטורית המותג וערכיו קיבלנו הסבר על אופן השימוש בכל מוצר מחומרי ניקוי הפנים (המסוקרים בכתבה זו) תוך כדי התנסות אישית בזמן אמת בכל תכשיר. ולבסוף קיבלנו אותם כדי להתאמן בבית. 

אם חשבנו שכאן הסתיימו ההפתעות, טעינו!  מתוך מחשבה על כל הפרטים, הוקמה בעבורנו עמדת איפור עם מוצרי איפור בסיס. כדי שנוכל לצאת מהמקום מאופרות, רעננות ויפות. וכף אף אחת מאיתנו לא חששה להסיר איפור בכדי להתנסות במוצרים! גאוני! זו היכרות עם קהל היעד (שאוהב להתאפר) והתאמה אישית;-)

זה היה ערב, נקי, מהנה וטעים. תודה דרמלוג'יקה!

סקירת מוצרי הניקוי

שלב 0- Precleanse Balm

פרקלינס באלם(Precleanse balm) הינו השלב הראשון בתחילת שגרת הניקוי, שלב 0. התכשיר נועד לפרק שאריות לכלוך כגון מייק אפ, סבון  חומרי הגנה מפני השמש ושומן. הוא מכין את העור לניקוי אפקטיבי המבוסס על שמנים צמחיים ביניהם, שמן זית, שמן גרגירי המשמש (אפריקוט), קוקויי ובורז' המפרקים וממיסים את הלכלוך הנמצא על העור. מכיל ויטמין E אנטי אוקסידנט המסייע בריכוך והחלקת העור. ובנוסף, מכיל טריגליצריד הממיס את השומן המצטבר על העור. 

הוראות שימוש: ניקוי יומיומי על מנת להסיר שאריות לכלוך ואיפור . יש להניח מעט מהתכשיר על ידיים יבשות ולמרוח בתנועות עיסוי על הפנים ואזור העיניים להסרה אפקטיבית של שומן ולכלוך מעל פני העור. כדאי להתמקד בעיקר על אזורים שומניים(T Zone).

לאחר מכן להרטיב את הידיים עם מים ולהמשיך לעסות בקלילות את השמן עד ליצירה של מרקם חלבי. לבסוף לשטוף את החומר עם מים פושרים. לאחר סיום שלב זה יש לנקות את העור עם תכשירי הניקוי המתאים של דרמלוג'יקה בהתאם לסוג העור. ניתן להשתמש גם כמסיר איפור קל. מחיר לצרכן : 246

special cleansing gel

– ג'ל ניקוי –special cleansing gel – ניקוי פנים אנטיספטי, אינו מכיל סבון ודטרגנטים גסים, בעל פעולה מקציפה המסייעת לניקוי עמוק וחיטוי של העור. מכיל תמצית לוונדר המרגיעה את העור. התכשיר אינו מייבש ואינו פוגם בשכבת ההגנה הטבעית של העור. אינו מכיל חומרי ריח וצבע מלאכותיים.  מחיר לצרכן: 209 ₪. 

פילינג אורז daily microfolian

– פילינג אורז- daily microfoliant – תכשיר הדגל המצוין של המותג! התכשיר האחד שאתם פשוט חייבים לשגרת הטיפוח שלכם!

מדוע האורז כל כך מסייע לניקוי והטיפול בעור?

סובין האורז, הקליפה החיצונית של אורז חום מלא, שיחק תפקיד מרכזי בטיפוח העור במשך מאות שנים ביפן. המרכיבים הפעילים באורז הינם מרכיבי המפתח בפילינג האורז של דרמלוג'יקה. 

מכיל שילוב חומצות ומרכיבים פיזיים בתערובת אבקת אורז ייחודית הדואגת להסרת תאי עור מתים החלקת והבהרת עור הפנים. פילינג האורז מופעל רק במגע עם מים!  כאשר מערבבים את התכשיר עם מים, בעזרת ידיים רטובות, משתחררים מרכיבים כגון פפאין, חומצה סליצילית ומרכיבים פעילים אחרים הנמצאים בקליפת האורז המסייעים להחלקת העור והאצת התחדשות תאי עור חדשים. הפילינג מכיל גם תרכובת של מרכיבים צמחיים, המסייעת להבהרת העור מסימני פיגמנטציה וכתמים בעור והשגת גוון אחיד. התכשיר מכיל גם תערובת ייחודית הכוללת תה ירוק, ושיבולת שועל המרגיעה עור מגורה. למרות התועלות העצומות שלו, הפילינג עדין ומיועד לשימוש כל יום.    מחיר לצרכן : 338 ₪ . 

סקין פרפקט פריימר 30 spf-

פריימר – סקין פרפקט פריימר 30 spf- פריימר נהדר הנותן הכנה נהדרת לפני המייקאפ. הוא מחליק קמטוטים בעור, מבהיר ומכין את העור לפני שימוש במייק אפ. מכיל סיליקונים טבעיים שמחליקים באופן דרמטי את העור. פפטיידים ותרכובת אייג' סמארט מסייעים במתיחה של העור ובהגנה מפני השפעות מזיקות של קרני השמש. ניתן להשתמש ישירות מעל קרם לחות למראה חלק וזוהר או מעל לחות כהכנה למריחה של מייק אפ למילוי קמטוטים בעור למראה חלק ואחיד. אינו מכיל ריחות וצבעיים מלאכותיים.

ישנם שני סוגי פריימר, אחד עם גוון מייקאפ והשני ללא גוון. אני קיבלתי להתנסות את הפריימר המכיל גוון והוא נותן כיסוי עדין ובריא לעור ובהזדמנויות מסויימות ביום יום הוא ללא ספק יחליף את המייקאפ שלי!  מחיר לצרכן: 340 ₪. 

וקצת תמונות מהאירוע

כי אנחנו הרבה יותר רגועות על בטן מלאה
ועם כוס קאווה
נשנושי דרמלוג'יקה ממותגים
והנה אנחנו מתאמנות(אני עם הכחול בצד שמאל)

חושבים על כל הפרטים- כדי שלא נצא הביתה בלי איפור!

עמדת טאץ' אפ
והנה עם מראת לדים כדי שנראה טוב יותר

איפה ניתן למצוא את המותג בארץ?

תכשירי המותג והטיפולים ניתן להשיג כיום בכל נקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית רחבה, במכוני קוסמטיקה נבחרים (לא רק אצל קוסמטיקאיות פרטיות), בכל מרכזי הספא היוקרתיים של רשת ישרוטל, בספאים של רשת הולמס פלייס ועוד. לבירור נקודת מכירה הקרובה למקום מגורייך: 0732-10-20-30  או באתר: www.dermalogica.co.il

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן