היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

רועי חמו – מעצב שיער שמבין את השיער שלך!

רועי חמו – מעצב שיער שמבין את השיער שלך!

רועי חמו הינו אחד ממעצבי השיער המובילים בארץ ואחד הסימפטיים והמקצועיים שבהם!  פגשתי אותו לראיון והכרתי בחור מאד סימפטי וחייכן, ממבט ראשון ניכר שהוא רציני ומסור לעבודתו וניחן ביחסים בינאישיים מעולים! בהווה תמצאו אותו עובד על השערים וההפקות הנחשבות ביותר בארץ ובנוסף מקבל את לקוחותיו בסטודיו המקסים והחמים שלו בתל אביב. 

קצת היסטוריה, רועי החל דרכו בתחום האופנה בשנת 2006 בהפקות מגזינים ותכניות טלוויזיה בהמשך חתם בסוכנות סולו המייצגת אותו עד היום ושולחת אותו להפקות הגדולות והנחשבות ביותר בארץ. לאורך השנים רועי עבד עם אין ספור דוגמניות ומשפיעניות אופנה, ועיצב שיער על סטים של רוב חברות האופנה הנחשבות ביותר בארץ, בקמפיינים וכתבות אופנה.

בין לקוחותיו הידועות תמצאו את יוליה פלוטקין, חנה אזולאי אספרי, לירז צ'רכי, רוני דלומי, שירז טל ועוד.  כבר בהפקותיו הראשונות תוכלו למצוא שערים במגזין לאישה, קמפיין של איל מקיאג' עם אסתי גינזבורג, ומשם רק התפתח וגדל בעולמות האופנה והביוטי, קמפיינים לשמלות כלה ומותגים שונים.

תמונות משערים והפקות אופנה

צילום: שי ארבל, מאפרת: מיכל רונן, עיצוב שיער: רועי חמו
צילום: ערן לוי, שיער ואיפור: רועי חמו
צילום עידו לביא, איפור: ערן פאל, שיער: רועי חמו

איך הכל התחיל?

הכל החל מאהבת ילדות. כבר כילד רועי היה מוקסם מתחום האמנות, החל לצייר בגיל 8, וחיפש להמשיך להתפתח כאמן במגמות אמנות, אדריכלות ועיצוב בתיכון.  בשעות הפנאי הלך לחוגים של יצירה וציור ותמיד ידע שיעסוק בתחום אמנותי.  בין לבין נחשף לתחום השיער כאשר כבר בגיל 14 החל לעזור במספרה של חברי משפחה, בכל הזדמנות אהב לבלות זמנו שם ולהתנסות עם צבעים ותסרוקות, על לקוחות וחברות טובות. בגיל 16.5 כבר קיבל הצעת עבודה והחל לעבוד באופן שוטף בתחום השיער.

לאחר הצבא, יצא לקורס ללימודי שיער בנאווה קולאג' בחיפה ובמקביל למד איפור באיל מקיאג'. סיים לימודים, עבר לתל אביב התחיל לעבוד במספרות נחשבות כדקל בן ציון, יניב קצב, ולאחר קרוב לשנתיים החל את דרכו העצמאית  כמעצב שיער אשר מגיע לבית הלקוח. בשל כך התפתח מקצועית ברמה גבוהה.

כימיה, גזירות וטיפולי שיער עדכניים (רועי דואג להשתלם לפחות אחת לשנה, קורסים אונליין, השתלמויות בחו"ל ובארץ, על מנת לשמור על ידע בתחומים הנרחבים והעדכניים ביותר).  מעודכן בטרנדים ועל מנת להתאים אותם ללקוחותיו.

איפור: נורית חן, שיער: רועי חמו

הפקות נוספות:

צילום: שי יחזקאל, איפור ושיער: רועי חמו
צילום: שי יחזקאל, איפור ושיער: רועי חמו
צילום: שי יחזקאל, איפור ושיער: רועי חמו

הלקוחות של רועי

 בשנת 2008 פתח את הסטודיו בבית והחל להעניק שירות בצורה אינטימית ופרטנית לקהל לקוחותיו. רועי דוגל בעקרונות עבודה מול לקוחות, היכרות אישית ושקיפות מלאה תחת שמירה על איכות ובריאות שיער הלקוחה.  רועי נתן לנו מספר טיפים להתאמת התסרוקת לפי סוג ומבנה הפנים

איפור שיער וצילום: רועי חמו
איפור שיער וצילום: רועי חמו
איפור שיער וצילום: רועי חמו

מתמחה בתספורות

רועי ידוע במומחיות שצבר בטיפול בשיער מתולתל והטיפ החשוב ביותר שנתן לנו הוא שכדאי להשתמש במעט חומר כדי להגיע למקסימום תוצאה על מנת לשמור על השיער מעוצב לאורך זמן.  כדאי לחפוף בין פעמיים לשלוש בשבוע על מנת לשמור על שיער בריא וכדי שהתלתלים לא יהפכו למרדניים יותר.  אפשר לאסוף שיער מתולתל בעזרת מטפחות, גומיות גדולות, סיכות המחזיקות את השיער בצורה מרושלת, על מנת שיהיה אפשר לשמור על התלתלים וגם שיתאפשר לפזר בחזרה. 

שיער מתולתל חייב בדירוגים על מנת לשמור על טקסטורת השיער כדי שישאר מתולתל.  כאשר השיער ישאר ללא דירוג הוא נעשה כבד ומאבד מצורתו, ככל שרוצים יותר נפח בשיער כך צריך לדרג אותו יותר. מי שלא רוצה נפח כדאי שתשאר עם דירוג קל ועדין.

האידיאל זה להתאים שילוב של חומרים על בסיס מים על מנת לא לגרום לשיער להתמכרות וליצור נראות טבעית.  לנשים שרוצות לתת נפח ולבנות תלתלים ישלבו מוס וגלייז ונשים שרוצות לחות וברק ובניית תלתלים ישלבו גלייז וקרם.   (הקרם שרועי יצר  ונדבר עליו בהמשך מכיל תערובת של  קרם וגלייז). את קווי/אורך התספורת מומלץ להתאים לפי מבנה הפנים;

נשים בעלות מבנה פנים מאורך – יראו נהדר בתספורות קצרות עם נפח.

 

נשים בעלות מבנה פנים עגולות – יוטב להן עם אורך ונפח. 

צילום: ערן לוי, איפור ושיער: רועי חמו

שיער חלק – דורש גזירה מדויקת על מנת להיראות במיטבו, שיער חלק יכול לקבל כל סוג טיפול או תסרוקת במינימום זמן. יחד עם זאת על מנת לקבל עניין ושייקיות אפשר להשתמש בתוספות ואביזרים נלווים. 

נשים בעלות מבנה פנים עגול – מומלץ קווים ישרים ופחות דירוגים.

 נשים בעלות מבנה פנים מוארך – מומלץ יותר דירוגים. תסרוקת הכוללת פוני יכולה להוסיף ולתת מראה יותר אובלי.

שיער דק – בטיפול בשיער דק מומלץ לשחק עם תספורות קצרות על מנת שיראה מלא יותר, אפשר לשלב גם גוונים על מנת לתת מראה שיער בעל נפח. פחות מומלץ להשתמש במוצרים היוצרים שמנוניות בשיער כדי לשמור על מראה שיער טבעי ופחות שמנוני.  

שיער גלי – הוא נישה בשל עצמה שאינה שייכת לשיער מתולתל ולא לחלק, בקרב נשים בעלות שיער גלי/מתנפח/בעל שוונצים אפשר לעשות טיפולים על מנת להרגיע את הנפח והשוונצים וניתן גם להחליק את השיער. כמובן שתספורת מומלצת תהיה לפי צורת הפנים יחד עם התייעצות על הלקוחה אם אוהבת מראה נפוח או פחות נפוח. 

צילום: טל עבודי, איפור ושיער: רועי חמו

עקרונות טיפול בלקוחות

  •  עצמאות – רועי מתאים את התספורת לפי אופי הלקוחה הוא ידאג לתספורת קלה לתפעול שלא מצריכה הרבה התעסקות בבוקר. במידה ומדובר בלקוחה המבינה בשיער וכן יש לה יכולות בעיצוב שיער, ניתן להתאים לה תסרוקת מורכבת יותר.  חשוב שלא יגרם מצב שבו הלקוחה קמה ואינה יודעת לתפעל את השיער ונוצרת תלות.
  • אינטימיות – העבודה בסטודיו מתבצעת באופן פרטני בהתאם ליכולת ולצורך של כל אחת הטיפול מתחיל בהכרת הלקוחה, אופיה ומה היא אוהבת, לאיזה מראה היא רוצה להגיע, להדגיש תווי פנים או לא, אוהבת מראה כהה או בהיר, רוצה לעשות גוונים או להשאר עם השיער הטבעי שלה או שרוצה לעשות החלקה.
  • שמירה על השיער – טיפוח השיער תמיד עוזר, להקפיד לשתות מים, מסכות/אמפולות לצרוך ויטמינים המחזקים את השיער ולהקפיד להסתפר בתדירות קבועה

במידה שתגיע לקוחה עם שיער כהה ותרצה להבהיר אותו נעבוד בצורה של שלבים כדי להגיע לתוצאה מקסימלית בנזק מינימלי. 

  • היכרות עם הלקוחות – חשוב לו להכיר את הלקוחה ואת הסגנון האישי שלה על מנת לדעת לאן לנתב את התוצאה,  אצל לקוחה אחת שינוי דרמטי יהיה ממש לצאת עם לוק שונה לחלוטין ואצל אחרת להתפרע יהיה לעשות פוני או גווני שמש.
  • כנות והגינות – כשלקוחה מגיעה דבר ראשון מכירים ובונים ביחד את דרך העבודה על מנת להגיע לתוצאה מושלמת, תוך מתן שקיפות מלאה לגבי העלויות כלליות/עתידיות. חשוב לקחת בחשבון שהתחזוק הוא חלק מהתהליך ומומלץ לתכנן ולעמוד בזמנים על מנת שהשיער לא ינזק ויראה במיטבו. למשל, אם לא מחדשים תוספות בזמן יכולות להיווצר ראסטות קטנות וקשרים שיעלולים לגרום לשיער להיתלש בסופו של דבר. 
איפור שיער וצילום: רועי חמו

שאלה נפוצה, באיזה תדירות כדאי להסתפר כאשר אני רוצה להאריך שיער?

מומלץ להסתפר כל 3-4 חודשים על מנת לשמור על בריאות השיער ומראה קליל וזוהר. גם אם את רוצה להאריך אפשר להאריך את השיער

 יש נשים שחושבות שאם הן יסתפרו אחת לשנה השיער יארך מהר יותר וזו טעות מכיוון שכאשר תדירות גזירת השיער נמוכה השיער שגדל מתפצל ונשבר והן בשלב כלשהו יאלצו ממילא לגזור אותו.

כשהלקוחה מקפידה להסתפר כל 3-4 חודשים, השיער גדל בריא וקליל ובמלוא הקצב שלו.

 

חשוב להבין שהגנטיקה משפיעה על יכולת השיער להגיע לאורכים משמעותיים. ככל שהשיער יהיה מלא יותר יש יותר סיכוי להגיע לאורך הרצוי.

איפור שיער וצילום: רועי חמו

מוצרי הטיפוח לשיער

עקב שאלות וצורך של לקוחות במוצרי שיער איכותיים ובריאים לשיער רועי החליט לעבוד על ליין מוצרים משלו, מוצרים בעלי ריח טוב שלא יזיקו לשיער,  PH מותאם לקרקפת, ללא מלחים, ללא סולפטים על בסיס שמן ארגן שהוא לא שומני מדי ונחשב כשמן בריא לשיער.

המוצרים מיוצרים בארץ ולא נוסו על בעלי חיים, מדובר בסדרה הפונה לשיער מעורב עד יבש, ומתאימה לשימוש יום יומי. הושקו כבר מוצרים ראשונים מתוך הסדרה בינהם תוכלו למצוא שמפו, מסכה מזינה ומשקמת וקרם בונה תלתלים שמוסיף ברק ולחות.

 

להזמנת המוצרים, ניתן ליצור קשר עם הסטודיו – 

052-583-8975

צילום יח"צ: רועי חמו
צילום יח"צ: רועי חמו
צילום יח"צ: רועי חמו
צילום יח"צ: רועי חמו

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן