היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

עיצוב שיער ותסרוקות בשבוע האופנה

עיצוב שיער ותסרוקות בשבוע האופנה

מותג השיער לוריאל פרופסיונל הינו נותן החסות בשבועות האופנה ברחבי העולם כבר שנים רבות. לונדון, פאריז, מילנו, ניו יורק והשנה גם השתתפו מעצבי שיער ישראליים (השגרירים של לוריאל פרופסיונל) בשבוע האופנה האחרון של ניו יורק.

לכן לא מפתיע שהשנה לוריאל פרופסיונל היא נותנת החסות הראשית ב Gindi TLV Fashion Week 2017 בניצוחו של מעצב השיער מיקי בוגנים.

במסגרת החסות כל מראות השיער בתצוגות שנראו על המסלול עוצבו בעזרת מוצרי העיצוב של לוריאל פרופסיונל, החושפים את מראות השיער הנכונים, העדכניים והעכשוויים לעונת הקיץ הקרובה.


לוריאל פרופסיונל ידוע כמותג שיער פורץ דרך, מקצועי ומתקדם המקשיב למגמות וטרנדים, טכנולוגיות ועיצובים בארץ ובעולם, המותג משתף פעולה עם כל הסלבריטאיות וה –IT GIRLS הנחשבות ביותר בעולם, ביניהן הפרזנטוריות החדשות היילי בולדוויןן וטיילור היל, לצד דוגמנית העל אלסנדרה אמברוסיו והשחקנית אווה גרין.

עיצובי השיער נעשו באמצעות מוצרי העיצוב מסדרות טכני.ארט, הוליווד וויבס, אינפיניום אקסטרים,WILD STYLERS 60’s BABE ועוד, אשר נותנים מענה לכל הדרישות המקצועיות בעת עיצוב שיער: פיסול, הענקת נפח, החלקה והגברת הברק.


השיער של נועם פרוסט– עוצב כמראה שיער חלק עם שביל באמצע-

תחילה עושים פן וכדי לקבעו מתיזים מעליו ספריי מקשה ומייצב – אינפיניום אקסטרים דרגה 4 יתאים לבחורה בעלת פנים ארוכות, מעניק מראה חד ומרענן.

מראה השיער של ארבל קינן– תספורת תלתלים באורך קארה עם פוני.

על מנת ליצור את המראה הזה צריך להשתמש במוס פול ווליום ודיפיוזר אשר נותן מראה של תלתלים פתוחים ורכים. לנפח ספריי 60babe. התספורת מתאימה לנשים בעלות מבנה פנים בצורת אליפסה.

שיער חלק שביל באמצע, צילום: אסף רביבו

נועם פרוסט, שיער חלק שביל באמצע, צילום: אסף רביבו

ארבל קינן בתספורת תלתלים, צילום: אסף רביבו


התצוגה של דיסני

שיער הדוגמניות/סלבס עוצב בהשראת עולמן של הנסיכות כמו מולאן, סינדרלה, שלגיה ועוד, מכיוון שמדובר בדוגמניות שהן "כוכבות" בפני עצמן ניתן דגש על לשמור על מראה נסיכותי שהולם אותן.

אסתי גינזבורג צעדה על המסלול בצמות ושיער גלי נפוח. השיער עוצב בתחילה בעזרת בייליס פתוח ולאחר מכן נקלעו שתי צמות במרכז הראש.

שימוש בשמפו יבש "פרש דאסט" יכול לתת למראה הזה חספוס. התסרוקת תתאים לשיער ארוך מכל הסוגים.

שלומית מלכה בדמות הנסיכה יסמין בעזרת עם מי מלח (ביץ' וייבס) בשיער ליצירת מראה יותר מחוספס.

יעל רייך – שיערה עוצב בעזרת שלושה גולגולים בשיער. מחלקים את השיער לשלוש קבוצות אוספים אותו בקוקו חזק ומתוח. שימוש בספריי אינפיניום אקסטרים מקשה ולברק סופי שמן מיטיק אויל.

ניתן לעשות את זה לבד בבית במראה יותר יומיומי וקליל. כמובן שחשוב לציין שנים שאינן בעלות שיער חלק יצטרכו לעשות פן לפני.

אסתי גינזבורג בתצוגת דיסני, צילום: מירב בן לולו


יעל רייך בתצוגת דיסני , צילום: מירב בן לולו

יערה בנבנישתי בתצוגת דיסני, צילום: מירב בן לולו

סיוון קליין בתצוגת דיסני, צילום: מירב בן לולו


התצוגה של יוסף

בתצוגה של יוסף כל הבגדים שלבשו הדוגמניות היו עשויים מבדי קנבס בצבע לבן בהשראה יפנית. יוסף ידוע באהבתו  לתרבות היפנית, בגדים מפוסלים וגיאומטריים וכך גם התכשיטים הלבנים מנייר נוצרו עבור התצוגה בהתאם על ידי האמנית מרב פלג.

מראה השיער חלוק לשני גולגולים – אחד במרכז הראש והשני גבוה ומרושל ולגימורים שרטטנו גל רטוב על הלחי.

 

מראה השיער בתצוגת יוסף, צילום: אסף רביבו

מראה השיער בתצוגת יוסף, צילום: אסף רביבו

מראה השיער בתצוגת יוסף, צילום: אסף רביבו


התסרוקת הזו מתאימה לבעלות שיער ארוך כמובן ולמבנה פנים עגול היות והמתיחה של הקוקו למעלה למעלה מאריכה את הפנים ומותחת את העפעפיים ונותנת אשליה של "מתיחת פנים". לבעלות פנים ארוכות היא פחות תחמיא מכיוון שתאריך עוד יותר את מבנה הפנים.

כיצד לעצב את השיער- מחלקים את השיער לשתי קבוצות על מנת לעשות את שני הגולגולים מתיזים ספריי למראה רטוב (Shower Shine  Wet Domination) ולאחר מכן מתיזים ספריי Infinium Extreme מקשה על מנת לשמור על העיצוב ולחזק אותו. עבור יצירת הגל משאירים בחוץ שתי קצוות ומתיזים עליהם ספריי למראה רטוב.

 


משכית

המותג משכית עם תסרוקת יוצאת דופן מחזיר אותנו לימי ארץ ישראל הישנה ובהתאם לכך ההשראה לקולקציה הינה מדבר וחול- מראה הארץ לפני הקדמה התעשייתית והטכנולוגית. בהתאם להשראת המדבר והחול השיער היה מרוח בג'ל ועליו הוספנו אבקת זהב כדי לדמות חול. בבית לא מומלץ להשתמש בספריי הזהב אבל מי שרוצה לעשות תסרוקת כזו יכולה בקלות.

מסרקים את השיער לאחור ומורחים ג'ל אקסטרים ספלאש מסדרת wet domination. מתאים לכל אורכי השיער, למי שיש לה מבנה פנים מוארך ומצח בגדול בינוני. התסרוקת הזו מעניקה מראה אנדרוגיני קצת, אדג'י ומחוספס.

מראה השיער בתצוגת משכית, צילום: מירב בן לולו


מראה השיער בתצוגת משכית, צילום: מירב בן לולו

מראה השיער בתצוגת משכית, צילום: מירב בן לולו

מראה השיער בתצוגת משכית, צילום: מירב בן לולו


גליה להב

גליה להב, מעצבת שמלות הוט קוטור, שהשנה אף הציגה בשבוע האופנה בפאריז. לא עושים חצי עבודה ולכן כיאה לבגדים היוקרתיים, גם מראה השיער חייב להיות יוקרתי, עשוי ומוקפד תוך שימת דגש על כל פרט. הוחלט ללכת על המראה הרטוב והמבריק הטרנדי, אשר כובש לאחרונה את השטיחים האדומים בהוליווד.  על מנת להשיג את המראה הזה יש להשתמש בספריי ווט דומיניישן ואינפיניום אקסטרים.

 

מראה השיער בתצוגת גליה להב, צילום: אסף רביבו

מראה השיער בתצוגת גליה להב, צילום: אסף רביבו

מראה השיער בתצוגת גליה להב, צילום: אסף רביבו

מראה השיער בתצוגת גליה להב, צילום: אסף רביבו

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן