היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

טיפוח לשיער – אמיקה

טיפוח לשיער – אמיקה

סדרות הטיפוח לשיער של אמיקה מגיעות באריזות יפהפיות המייפות את חדר המקלחת, הן שמחות ומשמחות בצבעים צבעוניים ויפהפיים, ומועילות לקרקפת ולשיער והמוצרים תמיד מריחים נהדר! 

ישנן 11 סדרות שמטרתן טיפול, שיקום וטיפוח הקרקפת. המותג מציע מגוון מוצרים נטולי רכיבים מזיקים כמו פרבנים וסיליקונים, תוך שילוב רכיבים טבעיים כמו סקוואלין וחומצה היאלורונית. 

על ידי הבנת סוג השיער והצרכים הספציפיים שלך, 

את יכולה ליצור קוקטיילים בהתאמה אישית עם מוצרי אמיקה כדי לטפל בבעיות שיער וקרקפת שונות. 

במאמר זה נחקור כיצד לערבב ולהתאים פתרונות שיער של אמיקה לטיפול בבעיות נפוצות ולהשיג שיער בריא יותר. לפני בחירת המוצרים, חשוב לזהות מהו סוג השיער שלך. 

 

ידע זה ידריך אותך בבחירת המוצר וסוג הטיפול הנכון. את יכולה לערוך ניסוי פשוט על ידי הנחת קווצה של שערך בכוס מים. אם הוא שוקע שערך עשוי להיות בעל נקבוביות נמוכות בעוד שאם צף מעיד על נקבוביות גבוהה. שיער שנשאר באמצע מרמז על נקבוביות בינונית. הבנת גודל הנקבוביות תעזור לכן לקבוע מה שגרת הטיפול המתאימה לך.

מהי הסדרה המתאימה לך?

פתרונות שיער של אמיקה מציעים מגוון רחב של מוצרים לטיפול בבעיות שיער וקרקפת שונות. על ידי הבנת סוג השיער והצרכים שלך, את יכולה ליצור קוקטיילים בהתאמה אישית באמצעות מוצרי אמיקה כדי לטפל ולהזין את שיערך ביעילות. זכרי להתנסות בשילובים שונים ולעקוב אחר שגרת טיפוח שיער עקבית כדי להשיג תוצאות מיטביות. 

 למשל לשיער צבוע או מובהק, המסכה הירוקה מומלצת ואילו המסכה הכתומה אידיאלית לשיער טבעי חסר לחות. רצוי להשתמש במסכות אלה פעם או פעמיים בשבוע, תלוי במצב שיערך. 

 כדי להילחם בשומניות עודפת בקרקפת, סדרת Ditox בצבע ורוד יעילה,  היא מסייעת באיזון רמת החומציות של הקרקפת ומספקת ניקוי יסודי, ומשאירה את שיערך נקי וקל משקל.
 

סדרת הלחות

אם יש לך נקבוביות בינוניות ומטרתך לתת לחות לשיערך, בחרי שמפו ומרכך לחות מסדרה הלחות של אמיקה. שילוב זה יסייע באיזון רמות הלחות וימנע משיערך להיות דק ושברירי. אם הקרקפת שלך רגישה, שימוש במסיכת הלחות בשילוב עם השמפו האהוב עליך פעם בשבוע יכול לספק הידרציה עמוקה.

בקרקפת, כמו העור, יכולות להיות רמות שונות של נקבוביות. נקבוביות נמוכות מתייחסות למצב קרקפת בו זקיקי השיער סגורים, מה שמקשה על מים ולחות לחדור לשורש השיער. זה מוביל לעתים קרובות ליובש, שבירות וחוסר שמירת לחות. מצד שני, נקבוביות גבוהות מצביעות על כך שזקיקי השיער פתוחים יותר, ומאפשרים ספיגה טובה יותר של לחות. עם זאת, פתיחות נקבובית מוגזמת עלולה להוביל לחוסר איזון, ולגרום לקרקפת להיות שומנית ונוטה לקשקשים וסבוריאה. הבנת רמת הנקבוביות בקרקפתך היא מכריעה לבחירת המוצרים והטיפולים הנכונים לטיפוח השיער בכדי להשיג איזון בריא ולשמור על בריאות הקרקפת האופטימלית.

נניח אני אוהבת לשלב חומרים המתאימים לקרקפת רגישה ביחד עם קונדישינר מסדרת הלחות, מה שנותן לשיערי לחות ותחושה קטיפתית. 

טיפולים לקרקפת שומנית

הקרקפת שלנו מייצרת שומניות וקולטת זיהומי אוויר מהסביבה ושמפו רגיל ובעיקר סוגי שמפו המשווקים כמתאימים לאחר החלקה לא יודעים לנקות את הקרקפת היטב. 

לכן אני מוצאת את שמן RESET כתוספת נהדרת לשגרת הטיפוח, בעיקר למי שסובלת מקרקפת שומנית אבל לא רק, הוא מעניק ניקוי קרקפת עדין ויעיל, המשמש כהכנה לשגרת הטיפוח השיער שלך. שמן זה נועד להכין את הקרקפת שלך לפני הטיפול העיקרי בשיער, תוך הסרת לכלוך שעלול להצטבר לאורך זמן. הוא מגרה את זרימת הדם בקרקפת, לא רק ממריץ את הקרקפת אלא גם מחדיר חמצן ולחות, ומקדם סביבה המסייעת ליצירת קרקפת מאוזנת ובריאה

איך להשתמש בו? יש לעסות את השמן על שיער יבש לפני הכניסה למקלחת.

כשהוספתי כמות קטנה של מים והמשכתי בעיסוי, השמן קיבל מרקם מיוחד לאחר מכן קצף עדין הגיח, ניקה את הקרקפת, והשאיר את השיער והקרקפת מחודשים ונקיים. החוויה הייתה מעוררת ומרעננת.

בזכות פעולת ההכנה של השמן, השמפו ייצר ללא מאמץ קצף עשיר יותר, והבטיח ניקוי עמוק ויסודי יותר. הצמד פעל בהרמוניה לתהליך ניקוי משודרג והשאיר את השיער שלי לא רק נקי יותר, אלא גם תוסס ובריא יותר למראה.

 

טיפול בשיער דק

כדי לשמור על קרקפת בריאה, שקול לשלב טיפולי קרקפת בשגרה שלך. ניתן להשתמש בשמפו גלי או בשמן איפוס להסרת רעלים וזיהומים מהקרקפת. בנוסף, וולווטין, פילינג קרקפת, יכול להועיל. לבעלי שיער שומני ודק, חיוני להחדיר לחות לשיער ולהשתמש במוצרים מסדרת השחזור והנפח כדי להוסיף גוף ועובי לשיער.

 

שיער יבש ופגום יכול לנבוע מגורמים שונים, כולל גנטיקה, תנאים סביבתיים, תזונה לא מספקת וטיפולים כימיים מוגזמים. לשיער יבש הנוטה לשבירה ופריז, סדרת Kure של אמיקה מומלצת מאוד. סדרה זו תוכננה במיוחד למאבק ביובש ונזק חיצוני, מה שהופך אותה לבחירה נהדרת עבור אלה שנחשפים לשמש או אוהבים לצבוע את שיערם. כדי לשפר עוד יותר את שמירת הלחות, שקול לשלב את Soul Food ליצירת קוקטייל לחות.

 

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן