היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

משקפי "ורובל אופטיק בוטיק" (werubel)

משקפי "ורובל אופטיק בוטיק" (werubel)

"ורובל אופטיק בוטיק", משיקים קולקציה חדשה THEO 2017 COLLECTION, צורות בהתהוות – 4 קווי קולקציה של המותג למשקפיים, "טאו". 

ההשראות: נשאבות משמורות ונופי טבע פראיים, צבע כחומר גלם על יצירת אומנות או כמשחק צורות של ילדים המשחקים במספרים  

THEO  הוא מותג משקפיים ,שמש וראייה , אשר נולד לפני כ 20 שנה בבלגיה  כמותג שביקש "לנפץ" את מוסכמות עיצוב המשקפיים שהיו נהוגות עד אז והתדמית הלא אופנתית של מי שמרכיב משקפיים. למותג  מעריצים כמו: אלטון ג'ון , ג'סיקה אלבה,  ג'ורג' מייקל, בנות "סקס והעיר הגדולה", ביל גייטס, השף אהרוני ועוד.


מותג המשקפיים האוונגרדי טאו שואב השראתו מהטבע והפסלים שלו – ההרים ומקדיש את הקולקציה לשמורות טבע מפורסמות . כל  סידרה  בקולקציה מקבלת השראה מפני קווי המתאר של ההרים בשמורה כך לדוגמא פארק טיגסי במדגסקאר עם הרים עם פסגות מחודדות כחודי עיפרון או קירות גהורים וישרים של הפארק הלאומי ברייס ביוטה של ארצות הברית . מחיר 2890 ₪

 


זרם האומנות שהתחיל את דרכו בשנות העשרים מהווה השראה לקו משקפיים של המעצב טים ואן סטנברג בו שם המעצב דגש על קווי מתאר המדגישים את הצורה של קו עיצוב מודרני. חומרים: אצטט ומתכת אלחלד. מחיר 2390 ₪


בקולקציית 2017 הוקדשה מהדורה מוגבלת בשם שחור וזהב ועוצבה כעבודת אומנות בהשראת הצבע על גבי הציור. התמונה השלמה של יצירת האומנות היא כשהמשקפיים נמצאות על הפנים , אז והיצירה אישית מושלמת .

מחיר פריטים בקולקציה 3490 ₪


קולקציה ילדותית המשתובבת עם מסגרות חציות בשני צבעים וקולקציית המשלבת מספרים על המסגרת ומדמה משחק ילדים בו צריך להשלים את הקווים.2890 ₪ ו4800 ₪ למשקפיים בשילוב זהב טהור 24 קראט .


טווח מחירים: החל מ 1990 ₪ – 3490 ₪ למסגרת משקפיים, 4800 ₪ עבור מסגרת המילניום שמשלבת זהב 24 קראט

את קולקציית המותג THEO ניתן להשיג בלעדית ב"ורובל אופטיק בוטיק"

"ורובל אופטיק בוטיק " הינו יבואן בלעדי של מותגי משקפיים, המותג מתמחה בתחום הראייה, מעניק  שירות מקצועי ואיכותי המתבסס על ניסיון של שנים ושימוש בידע ובמכשירים המתקדמים ביותר בתחום [מכיר האי- פרופיילר]. הקולקציות בחנות מציגות מותגים בינלאומיים מובילים מבניהם  ניתן למצוא קולקציות בלעדיות של מותגי העל THEO ו- lindberg–  האהודות על גדולי עולם כמו האפיפיור , רוברט דה נירו, ביל גייטס, ופריס הילטון . כמו גם חנות עודפים "אופטיק סנטר אאוט לט" המציע עודפים של מותגי משקפיים ו"אופטיק ג'וניור"- חנות מתמחה למשקפיי ילדים [מתחם בילדים, דיזינגוף ובאתר סנטר].

ורובל אופטיק בוטיק-דיזינגוף סנטר, שער 3, ת"א 


הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן