היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

טוליברט בקולקציית חורף

טוליברט בקולקציית חורף

ליאת יקיר החלה לתפור עם אמה וסבתה כבר מגיל 12, ולכן זה היה מאד טבעי בעיניה להנחיל מסורת זו גם עם שני בניה. כך קם מותג ילדים, טוליברט. יקיר הינה המעצבת הראשית ושני בניה עילאי ואליה השותפים לבחירות, לעיצוב ולמדידות. המותג הבילאומי הצעיר ממותג בדמותו של ארנב עם אופי שובב של כוכב רוקנרול ומציע קולקציית יוניסקס לילדים עד גיל 12.

ליאת מספרת על תקופת ילדותה והתחלת הבעת העניין בתפירה:

התפירה הייתה זמן האיכות שלי עם אימי, בשבילה התפירה הייתה תרפיה. בכדי לזכות בתשומת ליבה הייתי מבקשת שתלמד אותי ולימים זו נהייתה השפה המשותפת שלנו. תפרתי קולקציות לבובות שלי, גם הטיולים תמיד היו לנחלת בנימין בכדי לקנות בדים ועד היום יש לנו הווי משותף, אנו נפגשות שם וממששות בדים (:
לימים כשהתחתנתי ועברתי לגור בת"א  לקחתי קורסים וסדנאות אצל טניה מבוטן ברחוב צ'רניחובסקי בתל אביב שם התמקצעתי ויצרתי לי בית לעיצוב תפירה ותדמיתנות.


המותג הוקם לפני כ-7 שנים בכפר הדייגים וואגאטור בגואה הודו בשל צורך של ליאת יקיר למצוא בגדים לבנה עילאי. יום אחד יקיר הבינה שזו לא מקריות שנולדה למשפחת תופרות אלא שזהו ייעודה . יקיר ובנה עילאי בן ה10 לקחו טי שרטים גדולים ומדליקים וגזרו מהן קולקציה מיוחדת, במטרה ליצור ארון בגדים בסיסי פרקטי ונוח לכל שעה של היום ולכל מטרת בילוי. כמובן שמכנסי הבאגי הם השראה מהמכנס ההודי וכן גם השימוש בבדים הרכים הנוחים שאפשר לטפס איתם על עצים הם מהודו . אלו בדי כותנה נושמים המתאימים למזג אוויר חם ולח. 

הקולקציה הנה קולקציית יוניסקס עשויה מבדי 'פרנץ' טרי' רכים ומשלבת פרינטים סטייל גרפיטי ואיורים ייחודיים של הבן עילאי ששותף ליצירה יחד עם כיתובים עם  מסרים פילוסופייםרוחניים  כמו pure let me be.

דגש רב הושם על איכות ייחוד ופרקטיות בשימוש,  כמו למשל שטיפות מים [צביעה על בד] איכותיות, "פאצ'ים" במכנסיים ותוויות תפורות לבד. 

 


 הדוגמנים–  מכיוון ששהמשפחה חיה בגואה, מיקס הילדים שם הוא נדיר, מכל הצבעים והמינים, משפחה אחת גדולה. ילדים שמחים וחופשיים מכל העולם ולכן צולמה שם הקולקציה הראשונה עם ילדים במראה בינלאומי. המסר הוא שכל הילדים גרים בכפר גלובלי אחד ומחוברים אחד לשני. ולא משנה מה הצבע העור, לילד יש אופי ורצון משלו ויש לו מה לומר!

תהליך העבודה: תמיד עם אנשים טובים. הבגד צובר אנרגיה של אהבה לאורך כל התהליך מהחשיבה על הרעיון והציורים של עילאי ואליה ועד לבחירת הגזרות הבדים  והצבעים שנעשים בעבודת יד בתהליך של שטיפה בצבעי מיים  למראה שחוק וייחודי.

האני מאמין: המותג שואף לפשטות, חופש, שמחת חיים, בטחון ואהבה, מושפע מגואה, מרוח חופש ראיית הטוב הכל אפשרי ומובע עד היום בקולקציית באיורים על גבי הבגדים ועוד. יקיר מוסיפה שילד הוא נשמה גדולה ואמיתית שעדיין לא התלכלכה עם החיים… הקשיבו להם תראו אותם.יחד עם בגד שנותן להם ביטחון ואומץ הם נהיים בעצמם אמיצים ועצמאים.

החזון: שכמה שיותר ילדים בעולם ילבשו את האנרגיה השמחה של טולי ברט!


קולקציית חורף 2016-7

הקולקציה שואבת השראה ממלאכים וכוללת – מכנסיים, עליוניות, חולצות ג'קטים בגזרות שונות כובעים וצעיפים בצבעי בסיס – אפור , אפור מלאנג', שחור ולבן ונגיעות מנטה וחרדל. בקולקציה פרינטים של כנפי מלאכים ואמרות רוחניות כמו let me be  ו there are angels on earth. היא תתאים לפעוטות ועד לגילאי 12.

מחירים: הסווטשרטים והחולצות – 159 ₪ המכנסיים – 169 ₪-₪199 ג'קט שדון רוכסן וכובע – 219 ₪ ג'קט מחויט כנפיים – 239 ₪ כובע דו צדדי – 89 ₪ צעיף לולאה – 89 ₪.

ניתן להשיג באתר החברה :  באתר etsy,

בבוטיקים ברחבי הארץ ובבוטיקים בחו"ל –בסוהו של העיר ניו יורק ו 2 במונטריאול, קנדה.

צילום: איתן טל


הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן