היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

העין השלישית בקולקציית אביב

העין השלישית בקולקציית אביב

העין השלישית מתחברת לערכי הבוהו, וזהו מוטיב המזוהה איתה כבר שנים רבות כ DNA והיא הרשת הראשונה והיחידה בישראל שמרכזת מגוון כה רחב של בוהו שיק על כל גווניו.

הבוהו שיק מפזר מסרים של חופש, אהבה, שלום, שחרור, רוח נעורים ורומנטיקה ובהתאם אלו הערכים שהרשת  נושאת על דגלה ושואבת מהן השראות מובילות בכל עונה ועונה.

אנו מתקרבים לקיץ ובהתאם להתחממות המזג אוויר חוזרות השמלות הרחבות. בקולקציה הנוכחית תמצאו מגוון עצום של דגמי שמלות באורכים שונים, גזרות שונות ובדים מגוונים. בנוסף, כמו כן מגוון חצאיות, עליוניות וצעיפים קלילים היוצרים ביחד את ה "TOTAL LOOK" המאפיין את המותג. כתמיד הושם דגש על נוחות ונינוחות עם בדים רכים וקלילים כמו כותנה, שיפון, ויסקוזה, ובגזרות משוחררות.


בוהו רומנטי – אי אפשר לחשוב על ״ילדי הפרחים״ מבלי לחשוב על אהבה, רומנטיקה. ולכן רק מתבקש שרשת עין השלישית תשים דגש על גווני אהבה, גווני בורדו חם, אדום לוהט, סגול קר עם נגיעה של ורדרד חם. הרומנטיקה נשפכת גם דרך גזרת הבגד המהודק בחלק העליון וחופשי יותר בחלק התחתון דרך גזרה מיוחדת ומחמיאה כמפלרטט עם גוף האישה ובכל פעם חושף חלק אחר. שילובי תחרה המעט נוגעת באלמנט ״הלנז׳רי״ שממשיך איתנו גם העונה וגם הוא תחת הרומנטיקה העל זמנית והבלתי נגמרת.

בוהו בלקן – חֶבֶל הַבַּלְקָן הוא השם ההיסטורי והגאוגרפי המתאר את דרום מזרח אירופה.
בארצות האלו בולטים מאד גווני השמים והים, גווני כחול עמוק, תכלת ים בהיר ושקוף, כחול של שמיים ביום לוהט, לבן מלוכלך, אפור שטוף.
העונה ברשת העין השלישית מגוון רחב של שמלות מיני ומקסי, חולצות בהדפסי לייזר וצביעות יד, המראות מראה בוהו אחר המספר סיפור של משפחות החיות על גדות איים מלאי שמש ושמיים כחולים וגדולים שכמעט נוגעים במי הים, חבל שלם של ארצות שמעוררות מחדש את הצבע העמוק והנכון של העונה, כחול.


בוהו מתאפיין בגוונים ניגודיים וקלאסיים – לצד לוקים צבעוניים וטרנדים, יש לראות סדרות שלמות של פרינטים וצבעוניות של שחורים, לבנים ואפורים שמביאים בוהו עדין ונקי יותר- קלאסי. גזרות ובדי הסדרה הזו הינם בדים נשיים מלאים עומק ונפילה נעימה על הגוף, נוחים, נותנים הרגשה קלילה וכייפית,
בחום ואקלים קייצי יכולות להיות שמלות חוף או בתוספת עליוניות פרנזים לשמש כלוק ערב קלאסי ועדכני. שמלות שסע עמוק בפרינט קעקועים מטפס שחור על לבן, שמלות עם מפתחים גבוהים וכתפיות בעובי שנותן פרופורציית גוף צרה וארוכה,

טווח מחירים  39 ₪ – 279 ₪
טווח מידות  36 – 46

צילום: אלה אוזן



הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן