היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

קולקציית קייץ 2018 mews

קולקציית קייץ 2018 mews

 קולקציית הקיץ 2018  של מותג האופנה MEWS העשירית במספרה למותג, בעיצוב גל שנפלד שהוצגה במסגרת שבוע האופנה האחרון, יצאה כעת במהדורת  Ready To Wear קלילה.
אותם הדגמים האוונגרדיים והאדג'ים שהוצגו על המסלול, מקבלים אינטרפטציה חדשה לבישה יותר, מבלי לאבד את כתב ידה הייחודי של שנפלד.

שנפלד יצרה מראות מתוחכמים, זוהרים אך בלתי מתאמצים המספרים על עולמות וסיפורים שונים שעוצבו מתוך דיון על מקומו של מעצב האופנה בתרבות הנוכחית. הם נעים בין פריטי לבוש ייחודיים שנעשו בעבודת יד מדוקדקת לבין פריטים קלאסיים וביחד מעלים את השאלה מהי האופנה? האם היא קלאסית או מחדשת?

לטענתה של שנפלד האופנה היא הלך רוח הדברים ולא הדברים עצמם.

קולקציית הקיץ החדשה מציעה בגדים עכשוויים ועם זאת על זמניים, יחידים במינם, נחשקים וחיוניים. מעוצבים בשפת המותג הקלאסית, בגווני השחור עשויים משי, כותנה וניילון חלקם ספורטיביים וחלקם בגזרות רחוקות מהגוף. תמצאו בקולקציה פריטים מחויטים מאורגנזה משי היוצרים משחקי שקיפויות רכות. פריטים עשויים חרוזי זכוכית, רזין ואוניקס נשזרו לכדי מערכות לבוש שלמות,  לצד פריטים שזורי פויל, פריטים מודפסים או רקומים בעבודת יד. קולקציה זו היא מכלול של פריטים ייחידים במינם  ופריטים המוכנים ללבישה עם קריצה לאופנת קוטור.

על המותג:  גל שנפלד, בוגרת שנקר בהצטיינות דיקן הפקולטה לעיצוב לשנת 2011 וזוכת תחרות "מיטלמודה" האיטלקית של אותה השנה, גם זכתה בפרס מפעל הפיס בתצוגת האופנה גינדי למעצבים הצעירים ב2015, הקימה את המותג לפני כארבע שנים.

 

Mews הינו מותג אופנה מודרנית המציע פריטי לבוש שחורים Ready to wear, החל מבגדי יום ועד לערב באווירה נונשלנטית. המותג משלב עיצוב מינימליסטי, אלגנטי וקלאסי ובעל גישה לחומרים ועיצוב חדשניים ועדכניים. גזרות מתוחכמות, רחוקות מהגוף, בחיתוך נקי, פריטי הלבוש מציעים את האיזון בין צלליות מינימליסטיות רגועות לבין פריטים היוצרים מראה דרמטי ונוכח.

 

טווח מחירים:
שמלות: 800 ₪- 1700 ₪
ז'קטים: 900 ₪- 1800 ₪
חולצות: 300 ₪- 1200 ₪
חצאיות: 750 ₪- 1500 ₪

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן