היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

קולקציית החורף החדשה של Speedo

קולקציית החורף החדשה של Speedo

החורף מגיע ואיתו עולה הצורך בביגוד נוח – פונקציונלי אך עדיין אטרקטיבי. Speedo  חושבת עלינו ומשיקה קולקציה בהשראת הים הסוער, הגלים הגבוהים ומזג האוויר.

בקולקציה צבעי שחור ואפור מככבים, משולבים עם נגיעות של טורקיז וצהוב. ניתן למצוא הדפסים דמוי גלים על השרוולים, הגב והטייץ תוך כדי משחק עם גווני אפור וכחול.

 

גברים-

קולקציית הגברים נתפרת מחומר בשם Speedry, זהו בד ייחודי לחברת Speedo, מנדף ועמיד ביותר. הוא מתאים לכל פעילות ספורטיבית ובעל עמידות לכביסות רבות.

תמצאו בקולקציה חלקים עליונים הכוללים גופיות ריצה, חולצות חסרות שרוול וחולצות Speedry. מכנסי ריצה בעלות ביטנה, מכנסי ספורט באורך מעל הברך ובאורך ברך לפי העדפת הלקוח וסוג הספורט המבוקש.

חולצות מנדפות בעלות שרוול ארוך ואני ממליצה מאד על הג'קטים, הם עבים יותר המתאימים באופן כללי לחורף ולכל אירוע.

 


נשים-

בקולקציית הנשים מגוון גדול של טייצים המגיעים באורכים שונים ומותאמים בעוביים לאופי הפעילות הספורטיבית, מתוך התחשבות במבני גוף שונים. הם מציעים שילוב בין בד דק בחלקים העליונים ובד עבה ומחטב לחלקים התחתונים.  חלק מהטייצים הינם בעלי מותן גבוהה ותמיכה פנימית באזור הבטן וחלקם נמוכים יותר וספורטיביים באזור המותן.

הטופים והחזיות נוחים ללבישה ומאפשרים גמישות ותנועה חופשית בפעילות אירובית. מעליה מומלץ לשלב גופיה עם הדפס גלים מהקולקציה או עליונית בעלת שרוול ארוך שמחטבת את הגוף וגם מחממת לזמן החימום שלפני האימון או למניעת התקררות לאחר האימון.

חולצות הנשים מגיעות עם צווארון עגול או דוגמת V, הן ארוכות ונוחות ומשתלבות נהדר עם כל תנועה או תרגיל שהאימון דורש, כך שבזמן הרמת ידיים במהלך פעילות ספורטיבית הן לא חושפות אזור הבטן ומחמיאות לגוף. מגמה נוספת-  הקולר הינו טרנד עולמי כיום וחזיית קולר לספורט, הינה המשך ישיר למראה שמלות הקולר הפופולאריות.

 


למי שחי בבועה:-) מותג Speedo הינו מותג בגדי הספורט מוביל. הוא מככב בקרב שחיינים בארץ ומכתיב את הטון בבריכה וקיים כבר למעלה מ- 25 שנה.

טווח מחירים-

חולצות וטופים נשים, גברים  159₪ – 299₪

טייצים ומכנסי אימון תחתונים נשים גברים 189₪ – 299₪

ניתן להשיג-

בחנויות הרשת הפרוסות בכל רחבי הארץ, באתר לקנייה www.speedo.co.il  

הולמס פלייס, גו אקטיב ובחנויות פרטיות. טלפון לבירורים 073-2505050 .

צילום: מרינה מושקוביץ , אבי ולדמן


209.90 ש"ח, צילום אבי ולדמן

299.90 ש"ח, צילום-אבי ולדמן

-279.90 ש"ח, צילום-אבי ולדמן

299.90 ש"ח, צילום-אבי ולדמן

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן