היי לך,
אני כל כך שמחה שמצאת אותי! קוראים לי מיכל ואני מאפרת כלות וערב, יוצרת תוכן, מעבירה סדנאות והשתלמויות ומנהלת קהילת ביוטי

בקרי אותי באינסטגרם

Ralph Lauren – קולקציית אייקוניות מודרניות

Ralph Lauren – קולקציית אייקוניות מודרניות

מותג האופנה הבינלאומי RALPH LAUREN היה מאד נוכח בזירה הפוליטית בארצות הברית, בה ראינו את הקרב על נשיאות ארה"ב מלווה בשיק וסטייל בניחוחות ראלף לורן, היה נראה כי האאוט-פיטים של הילרי קלינטון ומלניה טראמפ היו  לא פחות מסוקרות מחידודי הלשון האקטואליים של היריבים לנשיאות…

לכן לא מפתיע שקולקציית הנשים החדשה חורף 2017 שהגיעה בימים אלה לחנות הדגל של המותג, בקניון ברמת אביב נקראת "אייקוניות מודרנית" ומאופיינת באמירה עונתית מכוונת עם תמהיל מיוחד המשלב את הטרנדים החמים בפריטי מורשת אייקוניים.

גם העונה, ראלף לורן מציג קולקציה מתוחכמת בעלות נגיעות רוח תוססת, בשילוב טאץ' צעיר וסקסי. הפריטים החדשים הם ערבוב בין העולמות השונים בחיינו – שילוב בין כפר לעיר, בוקר ועד ערב, הפתעות מול הצפוי, תוך שמירה על חותמת הסטייל השיקית של ראלף לורן.

 

מחיר: 1350 ₪, צילום: טל טרי


מחיר 1999 ₪, צילום: יח"צ חו"ל

מחיר סריג: 1290 ₪, צילום: יח"צ חו"ל

מחיר מעיל: 2900 ₪, צילום: יח"צ חו"ל


כל אישה יכולה להתחבר לקולקציה ולגזרות האייקוניות המשולבות בטבעיות עם עיצובים אופנתיים ובדים יוקרתיים שהופכים את הקולקציה לרעננה, צעירה, מחוברת ומרגשת.

לדברי ראלף לורן:

האישה של פולו היא בחורה אופנתית. הבגדים שלה אופנתיים אך מתוחכמים, עם סטייל אקלקטי לא צפוי וייחודי.הקולקציה מבטאת טרנדיות עונתית: מודרני, משודרג ופולו מופתי

קפסולת הצבעים לעונה –  טהורה-אפורה, קרמל ושחור משולב עם נגיעות של מתכת עדינה לרמיזה רוקנרולית. הפריטים הבולטים בקולקציה חורף 2017:

שמלת ישרה מפייטים כסף המזווגת עם סוודר עבה ומסורבל

ז'קט עור עם פרנזים בכסף מטאלי הוא ציוות מושלם לשמלה סקסית שחורה וחלקה הלבושה מתחת.



פריטים נוספים מהקולקציה

מחיר: 599 ₪, צילום: טל טרי

מחיר: 1390 ₪, צילום: טל טרי

מחיר: 1650 ₪, צילום: טל טרי

הירשמי לקבלת עדכונים במייל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן